Tak jsem se dnes popral s ISO konektorem a mam vyřešeno. Takže pro všechny co si chtějí namontovat neoriginál rádio.
1) Pokud chcete aby rádio hrálo jen když je aktivní auto, tak ho zapojte tak jak je, jen prohoďte kabel ze zdířky 7 na kablík 4. Pak vám rádio bude hrát když budete mít auto aktivní ï když tam nebude klíček. ¨Po minutě se pak vypne, takže baterku nevybije. Ale stačí otevřít dveře a zase se zapne.
2) Pokud chcete aby hrálo furt, dejte pojistku na pozici 24B, když na pozici 24 žádnou nemáte, tak tam přidejte pojistku 10A. A pak dejte memory z rádia opět na konektor č.7 a tentokráte to co vede na č.7, tak nebudete dávat na pozici č.4, ale na pozici č.6. Pak bude rádio hrát neustále.
3) Pokud chcete, aby se vypínalo hned s klíčkem, tak provedete s kabely to co v bodě 2, ale pojistku dáte do polohy 24A, pak se rádio vypne s klíčkem hned. Takže tady to bude, zem na č.8, back up (memory) na č.7 a spínaný napětí č.6.
Ve všech případech buzení pro anténu na č.5.
Číslovyný je to stejně jako v tom návodu na obsluhu. Takže stačí si doma spájet prodlužku na ISO konektory, aby ste si v tom ty kablíky mohli přeházet a můžete mít rádio, jak je libo. Pokud budete chtít není problém se domluvit a tuhle propojku, či prodlužku nebo jak to nazvat vám doma vyrobím a pošlu poštou.
P.S. Ani v jednom případě nefunguje ovládání pod volantem, to je kapitola sama pro sebe a je to tu řešený dost.