






polohu páčky je spíž na každým jak si jí kdo udělá, já jí trochu nechal vyosenou abych lepe mohl dávat blinkr.
Jinak vedle toho červeného tlačítka, mám vypínání tempomatu zatím z peugeota 406, ale to tlačítko tam vůbec nesedne zatím ho tam mám vyvázaný tak jsem ho ani nefotil, ale každým dnem by mi mělo přijít tlačtko na blokování zadních oken z xsary I, která ho na tomto místě má a to budu používat pro tempomat jako on/off tlačítko.

relátka a jejich držák vadili ovládácí komoře tempomatu(ukotvení pro držák relátek jsem použil pro tu komoru). A relátka mají dostatečně dlouhý kablíky tak jdou přesunout jinam, ale bez toho plastového držáku.(foto eště před přesunutím)

zatím mám dodělán snímač jen na spojku, ale na brzdu ho dodělám časem zatím jeho funkci přebírá originál snímač na brzd. světla ( i ten je zapojen do jednotky tempomatu a jednotka si to podle něj kontroluje)

zde trůní jednotka tempomatu


vakuová pumpa je umístěna za motorem na spolujezdcově straně



částečně schovaná el. instalace tempomatu

ten zelený drát jak je vidět u nádržky na brzdovku jde motorovou el. instalací až k převodovce na snímač rychlosti (3pozice)

tady se mi zbýhá hadička podtlaku a el. tempomatu co je v motorovém prostoru a jdou společně do kabiny. Záměrně jsem tam použil redukci na menší průměr podtlakové hadičky abych mohl procházet i s drátama jinak by se to tam nevešlo.



zde je moje schéma, ale nejsem elektrikář, tak to nemusí být vše podle nějakých regulí...... jsem přece jen strojař


tuto fotku jsem si vypujčil z www.peugeot-club.com je na ní krásně vidět co všechno se potřebuje
A teď trochu k popisu z jízdy zmáčku tlačítko on až dosáhnu rychlosti 50km/h tak se tá tempomat aktivovat pohybem páčky dolů nebo nahoru, ale mžik musíte počkat než vakuová pumpa udělá potřebný podtlak(není to zas nějaká doba u mě prodleva max. 3sekundy). Pak se nechá tempomat vyrušit pohybem páčky k sobě nebo stiskem spojky či brzdy, případně tlačítka on/off. A k přeprogramování uložené rychlosti v paměti např: když jsem jel po městě 50 a mino 90 tak si tempomat pomatoval poslední naprogramovanou rychlost 50 a nechtěl zrychlovat až po přeprogramování rychlosti pohybem páčky 3x dolů nebo nahoru(je to jedno) už vesele udržoval 90km/h. A u mě tempomat funguje skoro na všechny rychlosti teda po dosažení 50km/h. Proč skoro?..... na jedničku jet 50 by mi asi urvalo srdce

tak snad se to bude někomu líbit a pomůže mu to k tempomatu je to paráda, když po dlouhé jízdě mi netuhne noha na plynovém pedálu


