Stránka 1 z 2

Výměna rozvodového řemene Citroen Xsara 2.0 16V

PoslaťNapísal: Pia 2. Feb 2007, 10:09
od MP
...je to jen takovej stručnej návod , ale třeba to někomu někdy pomůže

PoslaťNapísal: Pia 2. Feb 2007, 12:56
od pastynko
len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:

PoslaťNapísal: Pia 2. Feb 2007, 20:57
od danykopy
pastynko píše:len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:
Ostrá vačka,ale znamená,že je ostrá,to znamená,že má jiný tvar a né,že se jen posune časování ventilů...

PoslaťNapísal: Pia 2. Feb 2007, 22:13
od bubakkaja
danykopy píše:
pastynko píše:len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:
Ostrá vačka,ale znamená,že je ostrá,to znamená,že má jiný tvar a né,že se jen posune časování ventilů...

no asi tak a hlavne bys to musel nastavovat nekde na stolici aby to bylo optimalni coz pretocenim nebude nikdy bud nebude volnobeh nebo to nepojede ve vyssich otackach

PoslaťNapísal: Sob 3. Feb 2007, 13:45
od řepák
Já tedy mám benzín 1,8/16V ale abych si sám doma měnil rozvoďák ...
To to radši zaplatím a mám to i se zárukou .
viz: Patera Radotín ... řemen + práce 1800,-

PoslaťNapísal: Sob 3. Feb 2007, 14:17
od bubakkaja
řepák píše:Já tedy mám benzín 1,8/16V ale abych si sám doma měnil rozvoďák ...
To to radši zaplatím a mám to i se zárukou .
viz: Patera Radotín ... řemen + práce 1800,-

a c o kladky a v.pumpa? to nemenis

PoslaťNapísal: Sob 3. Feb 2007, 14:45
od řepák
...říkali že ne že to zkontrolujou ...
Ale vyměnil bych to při další výměně kompletně .

PoslaťNapísal: Sob 3. Feb 2007, 16:28
od bubakkaja
tak to jsi odvazny ale aby ti pak az se to treba nedejboze vysype nerekli ze jsi to nechtel vymenit ja to menim automaticky pak se ta prace musi platit dvakrat

PoslaťNapísal: Sob 3. Feb 2007, 17:20
od řepák
Nechci to zakřiknout , ale už jsem od té doby najel nějakých 20 a v poho .

PoslaťNapísal: Sob 3. Feb 2007, 18:09
od bubakkaja
no hlavne jak uslysis jiny zvuk nez na jaky jsi zvykly rychle s tim neco delej mozna zacne driv tect v.pumpa

PoslaťNapísal: Pon 5. Feb 2007, 10:52
od danykopy
No,nevím,u různých tipů motorů je to asi různé,já to u 2,0hdi radši vyměním,neboť je interval výměny rozvodového řemene 160000km,u většiny aut je to míň,takže by ty ložiska eventuelně vydržet mohly,ale jistota je jistota,brácha má fiata benzína nechal vyměnit jen rozvoďák a nevím přesně,kolik na tom najel od výměny,možná něco přes 20000km a pak křup,praskla napínací kladka nebo co to říkal a potkaly se ventily,takže ve výsledku moc neušetřil....ale v podstatě za to nemohl nikdo,při poslední výměně,bylo všechno v pořádku,ložiska na napínací a vodící kladce vypadaly dobře,napínák napínal....třeba to byla jen smůla,no já,kdybych dělal v servise,tak bych si nikdy netroufl,někomu říct,že je to dobrý,že to vydrží...i když to většinou vydrží

PoslaťNapísal: Str 7. Feb 2007, 19:39
od bubakkaja
LionVTS píše:
pastynko píše:len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:


Bohuzelů to neni pravda :-(

tohle ale pravda je myslim tim ze jdou vacky trochu presadit s tim narustem vykonu to az tak divoke nebude ale jdou

PoslaťNapísal: Štv 8. Feb 2007, 9:06
od pastynko
bubakkaja píše:
LionVTS píše:
pastynko píše:len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:


Bohuzelů to neni pravda :-(

tohle ale pravda je myslim tim ze jdou vacky trochu presadit s tim narustem vykonu to az tak divoke nebude ale jdou


docital som sa o tom na www.xsarasportclub.com (stranka bohuzial nefunguje) s tym ze chalani co to tam pisali hovorili, ze to odbrzdili pred a po tejto uprave... Skusali viacero nastaveni, min co im to hodilo bolo nejakych 10 koni a 7Nm a max 16koni a 12Nm. Uznali vsak ze ten max co sa im podaril mohol byt sposobeny chybou merania, avsak tych 14koni a 10Nm sa im podarilo namerat viac krat :roll:

PoslaťNapísal: Štv 8. Feb 2007, 18:00
od bubakkaja
no je to mozne ale je na to potreba brzda a cas a u mne hlavne nervy :D

PoslaťNapísal: Pia 9. Feb 2007, 10:39
od pastynko
lobello píše:ja by som takuto cinnost nechal na odbornikov


to boli nejaky automechanici, jasne ze si to nebudem robit doma sam ked by som si nevedel vymenit ani rozvody.... :oops: