Výměna rozvodového řemene Citroen Xsara 2.0 16V

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Výměna rozvodového řemene Citroen Xsara 2.0 16V

Poslaťod MP » Pia 2. Feb 2007, 10:09

...je to jen takovej stručnej návod , ale třeba to někomu někdy pomůže
Prílohy
Změnit velikost z rozvody.1.jpg
Změnit velikost z rozvody.1.jpg (137.92 KiB) Zobrazené 15047 krát
Změnit velikost z rozvody.2.jpg
Změnit velikost z rozvody.2.jpg (150.65 KiB) Zobrazené 15045 krát
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod pastynko » Pia 2. Feb 2007, 12:56

len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Poslaťod danykopy » Pia 2. Feb 2007, 20:57

pastynko píše:len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:
Ostrá vačka,ale znamená,že je ostrá,to znamená,že má jiný tvar a né,že se jen posune časování ventilů...
danykopy
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Štv 28. Dec 2006, 15:30
Bydlisko: Praha 10

Poslaťod bubakkaja » Pia 2. Feb 2007, 22:13

danykopy píše:
pastynko píše:len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:
Ostrá vačka,ale znamená,že je ostrá,to znamená,že má jiný tvar a né,že se jen posune časování ventilů...

no asi tak a hlavne bys to musel nastavovat nekde na stolici aby to bylo optimalni coz pretocenim nebude nikdy bud nebude volnobeh nebo to nepojede ve vyssich otackach
xsara vts 2.0 prodano
xantia combi 2,1 td exclusive
Obrázok užívateľa
bubakkaja
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Štv 10. Aug 2006, 20:40
Bydlisko: frydek-mistek

Poslaťod řepák » Sob 3. Feb 2007, 13:45

Já tedy mám benzín 1,8/16V ale abych si sám doma měnil rozvoďák ...
To to radši zaplatím a mám to i se zárukou .
viz: Patera Radotín ... řemen + práce 1800,-
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod bubakkaja » Sob 3. Feb 2007, 14:17

řepák píše:Já tedy mám benzín 1,8/16V ale abych si sám doma měnil rozvoďák ...
To to radši zaplatím a mám to i se zárukou .
viz: Patera Radotín ... řemen + práce 1800,-

a c o kladky a v.pumpa? to nemenis
xsara vts 2.0 prodano
xantia combi 2,1 td exclusive
Obrázok užívateľa
bubakkaja
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Štv 10. Aug 2006, 20:40
Bydlisko: frydek-mistek

Poslaťod řepák » Sob 3. Feb 2007, 14:45

...říkali že ne že to zkontrolujou ...
Ale vyměnil bych to při další výměně kompletně .
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod bubakkaja » Sob 3. Feb 2007, 16:28

tak to jsi odvazny ale aby ti pak az se to treba nedejboze vysype nerekli ze jsi to nechtel vymenit ja to menim automaticky pak se ta prace musi platit dvakrat
xsara vts 2.0 prodano
xantia combi 2,1 td exclusive
Obrázok užívateľa
bubakkaja
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Štv 10. Aug 2006, 20:40
Bydlisko: frydek-mistek

Poslaťod řepák » Sob 3. Feb 2007, 17:20

Nechci to zakřiknout , ale už jsem od té doby najel nějakých 20 a v poho .
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod bubakkaja » Sob 3. Feb 2007, 18:09

no hlavne jak uslysis jiny zvuk nez na jaky jsi zvykly rychle s tim neco delej mozna zacne driv tect v.pumpa
xsara vts 2.0 prodano
xantia combi 2,1 td exclusive
Obrázok užívateľa
bubakkaja
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Štv 10. Aug 2006, 20:40
Bydlisko: frydek-mistek

Poslaťod danykopy » Pon 5. Feb 2007, 10:52

No,nevím,u různých tipů motorů je to asi různé,já to u 2,0hdi radši vyměním,neboť je interval výměny rozvodového řemene 160000km,u většiny aut je to míň,takže by ty ložiska eventuelně vydržet mohly,ale jistota je jistota,brácha má fiata benzína nechal vyměnit jen rozvoďák a nevím přesně,kolik na tom najel od výměny,možná něco přes 20000km a pak křup,praskla napínací kladka nebo co to říkal a potkaly se ventily,takže ve výsledku moc neušetřil....ale v podstatě za to nemohl nikdo,při poslední výměně,bylo všechno v pořádku,ložiska na napínací a vodící kladce vypadaly dobře,napínák napínal....třeba to byla jen smůla,no já,kdybych dělal v servise,tak bych si nikdy netroufl,někomu říct,že je to dobrý,že to vydrží...i když to většinou vydrží
danykopy
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Štv 28. Dec 2006, 15:30
Bydlisko: Praha 10

Poslaťod bubakkaja » Str 7. Feb 2007, 19:39

LionVTS píše:
pastynko píše:len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:


Bohuzelů to neni pravda :-(

tohle ale pravda je myslim tim ze jdou vacky trochu presadit s tim narustem vykonu to az tak divoke nebude ale jdou
xsara vts 2.0 prodano
xantia combi 2,1 td exclusive
Obrázok užívateľa
bubakkaja
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Štv 10. Aug 2006, 20:40
Bydlisko: frydek-mistek

Poslaťod pastynko » Štv 8. Feb 2007, 9:06

bubakkaja píše:
LionVTS píše:
pastynko píše:len tak btw, vedeli ste ze VTS motor, teda 2.0 16V 120kW ma nastavitelne vacky? netreba kupovat ostre vacky, daju sa prestavit tie origo...

vraj pri dobrom nastaveni to dokaze zdvihnut nejakych 14 koni a 10Nm cca... samozrejme sa max vykonu aj krutaku posunie do vyssich otacok :roll:


Bohuzelů to neni pravda :-(

tohle ale pravda je myslim tim ze jdou vacky trochu presadit s tim narustem vykonu to az tak divoke nebude ale jdou


docital som sa o tom na www.xsarasportclub.com (stranka bohuzial nefunguje) s tym ze chalani co to tam pisali hovorili, ze to odbrzdili pred a po tejto uprave... Skusali viacero nastaveni, min co im to hodilo bolo nejakych 10 koni a 7Nm a max 16koni a 12Nm. Uznali vsak ze ten max co sa im podaril mohol byt sposobeny chybou merania, avsak tych 14koni a 10Nm sa im podarilo namerat viac krat :roll:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Poslaťod bubakkaja » Štv 8. Feb 2007, 18:00

no je to mozne ale je na to potreba brzda a cas a u mne hlavne nervy :D
xsara vts 2.0 prodano
xantia combi 2,1 td exclusive
Obrázok užívateľa
bubakkaja
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Štv 10. Aug 2006, 20:40
Bydlisko: frydek-mistek

Poslaťod pastynko » Pia 9. Feb 2007, 10:39

lobello píše:ja by som takuto cinnost nechal na odbornikov


to boli nejaky automechanici, jasne ze si to nebudem robit doma sam ked by som si nevedel vymenit ani rozvody.... :oops:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Ďalší

Späť na Návody a postupy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia