od Sbohem vąem » Uto 9. Okt 2007, 23:52
No jak jsem na to přiąel ? Jednoduąe,shodil jsem řemen alternátoru a pískalo to pořád,teda pískalo mi to jenom za studena,po ujetí cca 10 kilometrů byl klid,bylo slyąet jen hučení,ale né píątění. Byl jsem to reklamovat,bylo mi řečeno,ľe je vadný řemen,tak v rámci záruky mi vyměnili řemen,zdálo se vąe O.K.,ale za týden jsem tam byl zase,sdělili mi,ľe je buď vodní pumpa nebo servo,ale servo to nemohlo být,kdyľ řemen alternátoru byl dole a piątělo to pořád. Tak uľ jsem měl toho servisu plné zuby,spolknul jsem hořkost v krku a vyrazil vyměnit vodní pumpu do jednoho údajně vyhláąeného servisu pro Citroëny v Ostravě,no uľ tam nikdy nejdu,byli to hňupi jak CIP.
Bohuľel ani to nepomohlo a piątění bylo stále horąí.
Dal jsem to do Citroënu Kunín,tam mi řekli,ľe mi pánové specialisti v Ricaru namontovali to největąí bláto a to jeątě s pevnou kladkoua určitě nemají zařízení na měření napnutosti řemene.Rozvody mě v Ricaru stály i s prací 4500 kč.
V Citroenu zjistili,ľe napínací kladka je ve stavu jak by měla nalítáno 200 000 km,byla úplně rozsypaná,podotýkám,ľe jsem na ně najel pouhých 30 000 km.Teď tam mám dynamickou kladku,nové řemeny,které impregnují před vloľením do motoru,kdyľ uľ jste se bavili o sprejích a vąechny kladky,cena byla 7500 kč i s prací a prozatím mám pokoj doufám,ľe na daląích 120 000 km.
Jinak impregnaci řemene ano,ale nového,starý zaběhnutý uľ bych neimpregnoval,ale kdysi se pouľívalo mýdlo.proti pískání,stejně to ale bylo jen na chvíli.