to k4my: regulace je tam naprosto jednoducha a trivialni. Mnozstvi vzduchu je na jeden pracovni cyklus vzdy naprosto stejne(pist si nasava vzduch sam svym pohybem ve valci dolu,na rozdil od turba, kde je vzduch vhanen pod tlakem), jen se mechanicky meni poloha toho ktereho pistku v naftovem cerpadle pro jeden pracovni cyklus(pistek ma v sobe slovne nesnadno popsatelna vybrani a pootocenim pistku se dik velikosti tohoto vybrani, v zavislosti na poloze akceler.pedalu, meni pouze mnozstvi vstrikovane nafty pro jeden cyklus). Da se pootocenim cele "hlavy" na cerpadle pridat, lidove receno, na davce, ale do toho se vetsinou nikomu moc nechce. Duvod je jednoduchy. Zvyseni akcelerace neni az tak vyrazne, jako je vyrazne zvyseni spotreby. Je mi jasny, ze vymackat vic z tohoto motoru je malo realne, lec nektere moznosti tu jsou. Vzhledem ke zvysujici se polemice na toto tema se vydam za clovekem, ktery privstrik propanu v tomto typu motoru udajne ma(lec jsem to v planu nemel) a pokud se mi to povede se v tom svezt, dam sem live reportaz.