riggo: To uz je v celku jedno zda propan. Je to taktez nasycenej uhlovodik, vykon bude urcite vyssi nez u nitra, zalezi na pomeru, rikam funkcni by to bylo, ale opotrebeni by bylo tipuji 3x vyssi nez u nitra, u nitra se opotrebuji pouze mechanicke dily, ojnice klika, a diky vyssim tlakum i hlava, ale pouze mechanicky, ne termomechanicky (vyspoke opotrebeni diky kriticke teplote) , u nitra zkratka odchazeji klasicke dily, a preplnovat nitrem muzes v podstate porad, ale jedine pri otevrene skrtici klapce - pri tzv suchem ulozeni, pokud je vrtani primo do hlavy je ti to jedno a teoreticky bys mohl jezdit na nitro porad, u klasickeho zapojeni do sani made in home to nejde. Pro nitro zkratka nepotrebujes zadne upravy
Samozrejme ze je lepsi motor seridit. Omlouvam se za prilisne rozebirani do hloubky kdyz to nebylo tematem, pokud to nikoho nezajima uz mlcim
( my si s nitrem hrali, takze vim ze se to da nainstalovat do kazdyho auta "benzin" dizl nevim, a vim ze auta stale jezdi, a cenove se ty kity daly sehnat i za 15tisic.)