Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
celam píše:®e se dělala Xsara i bez hodin jsem dosud nevěděl.
Hodiny byly dvoje:
1. pouze hodiny, které ukazují čas a datum
2. hodiny s časem a teploměrem,venkovní čidlo teploměru bylo umístěné v dolní části pravého zpětného zrcátka. (Tyto lepąí měla výbava Exklusive)
Já mám obyčejné hodiny bez teploměru a dost mi to schází vědět i teplotu.
Dráty, které tam podle mě máą jsou asi pro napájení hodin, ale asi tam nebudeą mít ty k venkovnímu čidlu. (I kdyľ kdo ví).
Mám doma někde schema provedení s obyčejnými hodinami bez teploměru.
Zkusím se doma podívat na barvy vodičů - podle toho by jsi uľ něco určil.
celam píše:Naąel jsem pouze schéma pro provedení hodin s teploměrem:
Svorka na hodinách: Barva vodiče/číslo : vede na :
číslo 5 ąedý/721 termistor
svorka 6 světle fialový/722 termistor
svorka 1 modrý /B25A pojistka č.30
svorka 3 hnědý /A03B pojistka 25
svorka 2 ľluto-zelený /M72255 kostra
svorka 4 oranľový /VR6 vnitřní osvětlení
Tak jem to vyčetl ze schématu, je to bez záruky, snad Ti to pomůľe.
Je to pro Xsaru I, zdroj - kniha Haynes. Dodělával jsem do auta denní svícení a u mého Xsara I - 1.8-8V to sedělo. Hledal jsem dráty ke světlům, k pojisttkám ke kladnému pólu baterie.
Budeą muset kontrolovat a něco změřit ohmmetrem, jestli drát skutečně vede kam je napsáno. Nerad bych, aby jsi si hodiny kvůli mě oddělal.
jeanes píše: Jediny co ze kdyz u tech hodin chci nastavit datum nebo cas tak to nejde (nebo ze bych to delal spatne?)
urpin píše:jeanes píše: Jediny co ze kdyz u tech hodin chci nastavit datum nebo cas tak to nejde (nebo ze bych to delal spatne?)
musíą mít rozsvícené světla
celam píše:Zapojení venkovního teploměru:
na hodinách svorka 5 a 6
5 - ąedý 721 do zrcátka ale jako červený 721 k termistoru
6 - světle fialový722 do zrcátka ale jako zelený 722 k termistoru
Termistor = čidlo teploty.
Dřív to neąlo....
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia