Tesnenie pod vypustaci srob

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Tesnenie pod vypustaci srob

Poslaťod Miro » Ned 24. Feb 2008, 18:19

Caute,
cez tyzden idem menit olej, kedysi davno som tu na fore cital, ze davate akesi tesnenie pod vypustaci srob. Ake?
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Obrázok užívateľa
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 57
Registrovaný: Sob 23. Jún 2007, 13:41
Bydlisko: Vysoká n/Kys.

Poslaťod viteon » Ned 24. Feb 2008, 18:21

vetsinou medene
Obrázok užívateľa
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 3765
Registrovaný: Pia 15. Júl 2005, 8:46
Bydlisko: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Poslaťod Miro » Ned 24. Feb 2008, 18:30

viteon píše:vetsinou medene





A rozmery nahodou nevies? Nehce sa mi to merat.
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Obrázok užívateľa
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 57
Registrovaný: Sob 23. Jún 2007, 13:41
Bydlisko: Vysoká n/Kys.

Poslaťod viteon » Ned 24. Feb 2008, 18:34

bohuzel nevim, ale podle me ti ho proda kterykoliv servis.
v katalogu je napsáno 16,7X24 EP 1,5, cena cca 73Kč v Citroenu
Obrázok užívateľa
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 3765
Registrovaný: Pia 15. Júl 2005, 8:46
Bydlisko: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Poslaťod Miro » Ned 24. Feb 2008, 19:30

viteon píše:bohuzel nevim, ale podle me ti ho proda kterykoliv servis.
v katalogu je napsáno 16,7X24 EP 1,5, cena cca 73Kč v Citroenu




Vdaka ti, usetril si mi pracu s meranim. :wink:
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Obrázok užívateľa
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 57
Registrovaný: Sob 23. Jún 2007, 13:41
Bydlisko: Vysoká n/Kys.

Poslaťod Raďas » Štv 6. Mar 2008, 22:51

Nevím jak vy ale já mám pod ąroubem podloľku a v ní je jakoby gufero,takľe jí neměním a zatím ani kapka
Xsara II 1.4 2001
Obrázok užívateľa
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Pia 30. Mar 2007, 15:24
Bydlisko: Havířov

Poslaťod viteon » Pia 7. Mar 2008, 7:34

já mám měděnou podloľku, tak jak je v katalogu, moľná je to gufero nějaký zlepąovák.
Obrázok užívateľa
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 3765
Registrovaný: Pia 15. Júl 2005, 8:46
Bydlisko: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Poslaťod K4my » Pia 7. Mar 2008, 7:44

take mam nejake zvlastni gufero, jinak obecne na mnoho zarizeni a olejovych van se pouzivaji tesneni medene.
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 751
Registrovaný: Štv 3. Máj 2007, 11:13
Bydlisko: Odry - Nový Jičín

Poslaťod Raďas » Pon 10. Mar 2008, 19:29

No jo měděný obecně ale citroen je vyjímečný,tak má gufero :wink: nebo snad pochybujeą?
:twisted:
Xsara II 1.4 2001
Obrázok užívateľa
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Pia 30. Mar 2007, 15:24
Bydlisko: Havířov

Poslaťod rosta » Uto 11. Mar 2008, 17:10

Mám taky měděnou.A ľe by se dávalo gufero.To slyąím prvně,ale vlastně proč né :lol:
rosta
 

Poslaťod Raďas » Uto 11. Mar 2008, 20:29

Teď budu v brzké době měnit olej tak to fotnu
Xsara II 1.4 2001
Obrázok užívateľa
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Pia 30. Mar 2007, 15:24
Bydlisko: Havířov

Poslaťod Hrnča » Str 12. Mar 2008, 11:19

Proč by bylo na ąroubu gufero??? To se dává k utěsnění rotačních části. A řekl bych, ľe ten výpuą»ák je rotační jen při povolování...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod MP » Str 12. Mar 2008, 13:00

Hrnča píše:Proč by bylo na ąroubu gufero??? To se dává k utěsnění rotačních části. A řekl bych, ľe ten výpuą»ák je rotační jen při povolování...

...moje řeč , olej jsem měnil na čemkoliv uľ nespočetněkrát a vľdy bylo jako těsnění jen podloľka , větąinou měďená ( nebo meděná ... sám nevím jak se to píąe )
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod Raďas » Str 12. Mar 2008, 16:16

neříkám ľe je to gufero,jen ľe to tak vypadá,je to podloľka a uvnitř ní je dvoubřitá guma
Xsara II 1.4 2001
Obrázok užívateľa
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Pia 30. Mar 2007, 15:24
Bydlisko: Havířov

Poslaťod lupl » Uto 18. Mar 2008, 19:36

Já bych řekl, ľe zmiňované těsnění je tzv. USIT-krouľek (Bonded Seal). Ty se běľně pouľívají třeba tam, kde je potřeba utěsnit ąroubení nebo hlavy ąroubů.
viz. www.hennlich.cz
XSARA II; 1.6 16V; 07/03
lupl
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 21
Registrovaný: Pia 16. Jún 2006, 20:02
Bydlisko: okres Kladno

Ďalší

Späť na Návody a postupy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia