od Kvido » Pia 30. Máj 2008, 10:47
Taky jsem nástrojár,ale né tak ąikovný. Otec něco takového výráběl i ąvagrovi. Nejdříve zběľné uąlechtilé ocele o ąíři 20 mm ,ale zjistili jsme,ľe je potřeba i vyváľení,ačkoliv se to zdálo na první pohled ,ľe to nic neudělá a rádius není tak velký jako kolo,mohlo by to být v pohodě,jenľe kaľdý materiál nad 500 g by měl být vyváľen,auto při 160 km/h začalo vydávat ohromné vibrace a auto se stávalo pomalu neovladatelným,nakonec se sehnal dural,který je mnohem lehčí,ale zase na něj jsou kladené větąí nároky,pouľitelný je i hliník,ale tam doporučuji ąíři do 30 mm,tak i u duralu.
Doporučuji pouľít automatový dural (je tvrzen),ale díky tomu ľe je to slitina obsahuje hodně hořčíku,není vhodný na zimu,sůl je pro něj velmi agresivní a hořčík odebíra z materiálu a tím se stane nekvalitní,někdy se pouľije i pogumování.
Daląí mínusem je ,choulostivost k vymačkání,záleľí na li»áku jaký má tvar.
Ale nikdy uľ by to nedělal,člověk má potom nervy z toho kdy to uletí a bude to na něj a je to drbačka,,hlavně vnitřní náběh,aby pasoval přesně.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019