od Marek » Uto 1. Júl 2008, 18:03
Souhlasím, ľe blatníky a podběhy nereznou. Jedinné co má cenu natřít, jsou místa na spodku s poąkozeným nátěrem, jedná se o hrany, drľáky apod. Taky u kombíka se mi zdá náchylnějąí zadek zdola, kde není silný nátěr. Ideální je jáma nebo rampa, ale s trochou obětavosti se to dá oąetřit i na zvednutém podloľeném autě vleľe, nejhorąí je místa očistit. Pouľívám Konkor 500 - asfaltový lak podobný Rezistinu Car a do spár po zaschnutí nastíkám jeho jmenovce - olej Konkor 101 ve spreji. Tím jsem oąetřoval u předchozího auta i dutiny v nápravě (ramenech), nevím přesně, jak to půjde u X. Teď v horku je ideální příleľitost k oąetření auta, protoľe je vąechno vysuąené a rozpálené a lak i olej dobře vzlínají a voda olej nesmyje dřív, neľ vytvoří "konzervační" mastnou ąpínu.
Xsara Break 1.8 66kW LPG