Xsara 1 - Ako odmontovat plastove podblatniky?

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Xsara 1 - Ako odmontovat plastove podblatniky?

Poslaťod robo27 » Sob 28. Jún 2008, 19:16

Zdravim

Ak ma niekto skusenosti a vie poradit postup pri odmontovani plastovych krytov blatnikov (podblatniky..) budem rad.

Su uchytene skrutkami? Alebo len nacvakavacimi plastovymi uchytkami?

Chcem skontrolovat stav karoserie pod tym plastom a pripadne plech osetrit.

Dakujem.
robo27
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 363
Registrovaný: Štv 8. Máj 2008, 17:51
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto - Slovenská republika, Valašské Meziríči - Česká republika
Vůz: X1 1,9D DW8 rv 2000, X1 1,9D XUD rv 1998

Re: Xsara 1 - Ako odmontovat plastove podblatniky?

Poslaťod mio » Sob 28. Jún 2008, 20:30

robo27 píše:Zdravim

Ak ma niekto skusenosti a vie poradit postup pri odmontovani plastovych krytov blatnikov (podblatniky..) budem rad.

Su uchytene skrutkami? Alebo len nacvakavacimi plastovymi uchytkami?

Chcem skontrolovat stav karoserie pod tym plastom a pripadne plech osetrit.

Dakujem.
Nechci tě nijak odrazovat od tvého úmyslu ale xsara má DOST DOBROU ANTIKOROZNÍ OCHRANU.Pokud tvá xsara nebyla havárie, tak si myslim ľe to je zbytečná práce.Uľ jsem jich pár viděl odstrojených a nejvíc poąkozená místa bývají: okolo rezervy a hlavně nad výfukem,okolo dorazů zadní nápravy, vpředu je to čelo: hlavně dole příčka pod chladičem,podběhy za předním světlem(kdyľ vymontujeą světla je to vidět).ke vąemu se dostaneą bez demontáľe,mimo těch předních světel.Čudlík občas praskne a hlavně nikdy to nenapasujeą tak jak dělníci ve fabrice,pak ti to nebude sedět .
Obrázok užívateľa
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 1266
Registrovaný: Pon 1. Okt 2007, 19:30
Bydlisko: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Poslaťod B@RT » Ned 29. Jún 2008, 7:36

přesně. I první Xsary co jsem viděl na vrakáčích jsou netknuté a pokud nebyla bořená tak těch přez 20let prostě odjezdíą bez problému...
Sbírka modelů Citroën
Obrázok užívateľa
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 681
Registrovaný: Ned 8. Apr 2007, 9:14
Bydlisko: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

demontáľ

Poslaťod Shingi » Uto 1. Júl 2008, 7:54

Zdravím »a. Chlapci majú pravdu, ale ak to chceą aj tak obzrie» je to prichytené na plastových kolíkoch rôznych typov. uľ som to skladal a po odstránení je väčąina nepouľiteµná. sú tam ątyri alebo pä». To si uľ presne nepamätám. ale som sa v celku nabehal kým som zohnal za poąkodené adekvátnu náhradu. Tak veµa ą»astia. 8)
Xsara I, 1.9TD break, ´98
Shingi
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 220
Registrovaný: Štv 13. Sep 2007, 13:40
Bydlisko: Banská Bystrica, Slovensko
Vůz: Xsara TD Break I, 1905, diesel, 1998

Poslaťod Marek » Uto 1. Júl 2008, 18:03

Souhlasím, ľe blatníky a podběhy nereznou. Jedinné co má cenu natřít, jsou místa na spodku s poąkozeným nátěrem, jedná se o hrany, drľáky apod. Taky u kombíka se mi zdá náchylnějąí zadek zdola, kde není silný nátěr. Ideální je jáma nebo rampa, ale s trochou obětavosti se to dá oąetřit i na zvednutém podloľeném autě vleľe, nejhorąí je místa očistit. Pouľívám Konkor 500 - asfaltový lak podobný Rezistinu Car a do spár po zaschnutí nastíkám jeho jmenovce - olej Konkor 101 ve spreji. Tím jsem oąetřoval u předchozího auta i dutiny v nápravě (ramenech), nevím přesně, jak to půjde u X. Teď v horku je ideální příleľitost k oąetření auta, protoľe je vąechno vysuąené a rozpálené a lak i olej dobře vzlínají a voda olej nesmyje dřív, neľ vytvoří "konzervační" mastnou ąpínu.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 822
Registrovaný: Uto 25. Okt 2005, 11:49
Bydlisko: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999


Späť na Návody a postupy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia

cron