Výměna žhavících svíček a víka ventilů 1,9 TD
Napísal: Štv 16. Okt 2008, 8:46
Tak jsem se tomu včera věnoval a ještě to stíhal dokumentovat .
Prvně demontovat chladič vzduchu - celkem pět šroubů - a odpojit z něj ty dvě hadice .
Pak demontovat víko ventilů ... je na třech šroubech M6 ... a odpojit z něj jednu hadici
Vyměnit těsnění . To starý bylo úplně ztvrdlý , takže nemělo cenu dotahovat víko , protože to se akorát prohne a nepřimáčkne to těsnění víc . Cena za těsnění byla cca 140 Kč .
A když už je to takhle všechno dole tak bych koukl na žhaviče :
Prvně z nich odšroubovat ten káblík kterým jsou spojený ( M5 matičky ) a pak jednu po druhé vyšroubovat - maj šestihran 12 mm . Přístup celkem v poho ... o něco lepší než k penězům A pak jednu po druhé vyzkoušet připojením na baterku . Měla by se takhle nažhavit :
Pěkně od konce . Jedna dělala chvilu že nic a pak se nažhavila uprostřed ... takže do koša a vyměnit . Fotka je horčí kvality , se mě třepali ploutvičky ... v jedné jsem držel foťák a v druhé v kleštích žhavič a ještě ho držel na kontaktu od baterky .
Prvně demontovat chladič vzduchu - celkem pět šroubů - a odpojit z něj ty dvě hadice .
Pak demontovat víko ventilů ... je na třech šroubech M6 ... a odpojit z něj jednu hadici
Vyměnit těsnění . To starý bylo úplně ztvrdlý , takže nemělo cenu dotahovat víko , protože to se akorát prohne a nepřimáčkne to těsnění víc . Cena za těsnění byla cca 140 Kč .
A když už je to takhle všechno dole tak bych koukl na žhaviče :
Prvně z nich odšroubovat ten káblík kterým jsou spojený ( M5 matičky ) a pak jednu po druhé vyšroubovat - maj šestihran 12 mm . Přístup celkem v poho ... o něco lepší než k penězům A pak jednu po druhé vyzkoušet připojením na baterku . Měla by se takhle nažhavit :
Pěkně od konce . Jedna dělala chvilu že nic a pak se nažhavila uprostřed ... takže do koša a vyměnit . Fotka je horčí kvality , se mě třepali ploutvičky ... v jedné jsem držel foťák a v druhé v kleštích žhavič a ještě ho držel na kontaktu od baterky .