Tak mě napadlo že by kolegy mohlo zajímat postup při stříkání plastů tak ho sem napíši i s přiloženýmy fotkamy.
První věc ta nejzákladnější je zjistit si svuj odstín barvy většinou to bývá vyražené na továrním štítku bud v motorovém prostoru nebo u řidičových dveří. K postupu budeme potřebovat: technický benzín k odmaštění,základ na plasty,základ šedý, lak ve spreji vašeho vozu,bezbarvý lak,smirkový papír 600 popřípadě smirkový papír pod vodu.
Po demontáži plastů je nejdříve pořádně umyjte nějakým saponátem a necháme vyschnout poté odmastíme technickým benzínem nejlépe hadrem který nezanechává po sobě vlákna. Začínáme základem na plasty. Stříkáme asi ve vzdálenosti 30 cm dlouhými tahy vždy jedním směrem. Základ na plasty velmi rychle schne což je super zhruba po 5 min můžeme začínat již se základem šedým. Základ šedý nanášíme jen z lehka nemusíme vytvořit stálou vrstvu ale jen lehkou,protože nám vylezou ven veškeré rýpance atd, které budeme brousit. Po zaschnutí si vezmeme smirkový papír a začínáme brousit. Namočíme si smirkový papír a veškeré nerovnosti očistíme.Pokud má někdo možnost je to lepší brousit přímo v barelu přímo pod vodou. Hlubší vrypy a vlákna plastu ořízneme nožem. Pod konci smirkování necháme oschnout a opět odmastíme. Nanášíme druhý základ šedé již plnohodnotný nástřík. Mezi jednotlivými lakováními by měli být aspoň půl hodinové rozestupy záleží na podmínkách já to dělal při 25 stupních což velmi rychle schlo. Popřípadě pokud uvidíte nějaké nedodělky můžeme udělat třetí nastřik šedé. Začínáme s lakem zde obzvlášt opatrně aby barva nestékala je lepší stříkat vícero dlouhýmy tahy!!! Tento postup dvakrát. Nakonec příchází na řadu bezbarvý zde bych nešetřil bezbarvý lak vám vyrovná veškeré nerovnosti a vroubky popřípadě poškození plastu opět však pozor na stékání. možno i 3 po sobě. Po zaschnutí můžeme nasazovat pozor na velké ohýbání pří dávání zpět aby vám lak nepopraskal a nežílkoval se toť vše.