Dopsal jsem překlad, ale v třetí řádce pokynů z doslovného překladu není jasné, jestli se má konektor k lambdasondě rozpojit nebo nechat spojený. Pokud ho necháš spojený, vše pracuje jak má, ale špatně se měří napětí - musíš použít jehly na napíchnutí se do vodičů. Takhle jsem lambdu měřil a při přidávání a ubírání se na ní napětí mění, jak je popsáno v tabulce nahoře - je to běžně v literatuře popisované měření. Pokud bude konektor rozpojený, což odpovídá i obrázku, bude se snadno měřit, ale nejsem si jistý, jestli se bude napětí měnit - řídící jednotka pojede v nouzovém režimu. Ohmetr na obrázku je kontrola vyhřívacího tělesa sondy.
Škoda, že nefunguje citroeny.cz, tam píše jeden majitel Xantie (Kája), který žije v Německu a má elektro vzdělání, určitě by uměl překlad zkorigovat, pokud jde o určitý odborný slang.
Tady
http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.php je pěkný článek o měření lambdy, jako doplnění tématu
.
P.S. Stando, zkus ještě lambdu vyčistit (vypálit) jízdou mimo město ve vysokých otáčkách - jel sem takhle do Chrástu a zpět za městem na dvojku rychlostí, jakou bych jel normálně na čtyřku nebo pětku. A občas jsem si pohrával s plynem, při 5000ot/min je to zvláštní pocit, jak Tě to zamáčkne do sedačky ještě při devadesátce, když prudce přidáš.