od MP » Pon 1. Feb 2010, 19:29
Hlavně to nech vychladnout , pak demontuj palivovej filtr , nachystej si novej termosytič , klíč ...
Povol ho , vyšroubuj a hned tam naval ten novej ... trochu ti z toho vyteče chladící kapaliny , ale dá se to . Já to tak udělal . Nic těžkýho . A pak musíš vyladit to lanko ... to je na dýl než to vychytáš . Nejlíp ráno na studeným autě si tam přidej tím lankem na cca 950 ot/min , nech to běžet , a po chvilce jak se to bude ohřívat se lanko bude povolovat a otáčky klesnou na "normální" volnoběžný . S tím si to chce trochu pohrát .
Hlavně se toho nebát .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.