Výměna radiátoru topení na picasso
Napísal: Štv 4. Feb 2010, 21:01
Postup je stejný nebo podobný pro všechny motorizace picassa.Toto lze udělat bez speciálního vybavení a nástrojů. Nejdříve je nutné vypustit vodu z chladícího okruhu, to jsem udělal přes spodní hadici na chladiči.
Pak je třeba vytáhnout segerovky. které zajišťují hadice na trubky které vedou dovnitř do auta. Při zpětné montáži se pak segerovky nasunou na své místo a hadice nacvaknou.
Radiátor je umístěn ze strany řidiče, k jeho zpřístupnění jsem sundal kryt pod volantem, spodní kryt pod šaltrou, možná že by výměna šla i bez sundání krytu pod volantem, ale proč se tam soukat jako do tanku když to je pár šroubků.
Zezačátku je třeba demontovat výdech topení na nohy řidiče, jsou to tři šroubky a plast se sundá.
Pak je třeba povolit dva šrouby 8/13klíč a vytáhnout kovovou vzpěru
a šroubek , který drží trubky topení.
Pak už jen opatrně vysunout topení a odpojit trubky. Není to nic složitého a pak už jen postupovat v opačném pořadí a vše poskládat, dolít vodu a odvzdušnit. Celé to je tak na tři hodinky velmi volné klidné práce proložené telefonáty a cigárkem
Pak je třeba vytáhnout segerovky. které zajišťují hadice na trubky které vedou dovnitř do auta. Při zpětné montáži se pak segerovky nasunou na své místo a hadice nacvaknou.
Radiátor je umístěn ze strany řidiče, k jeho zpřístupnění jsem sundal kryt pod volantem, spodní kryt pod šaltrou, možná že by výměna šla i bez sundání krytu pod volantem, ale proč se tam soukat jako do tanku když to je pár šroubků.
Zezačátku je třeba demontovat výdech topení na nohy řidiče, jsou to tři šroubky a plast se sundá.
Pak je třeba povolit dva šrouby 8/13klíč a vytáhnout kovovou vzpěru
a šroubek , který drží trubky topení.
Pak už jen opatrně vysunout topení a odpojit trubky. Není to nic složitého a pak už jen postupovat v opačném pořadí a vše poskládat, dolít vodu a odvzdušnit. Celé to je tak na tři hodinky velmi volné klidné práce proložené telefonáty a cigárkem