a jestli s tím za mlhy nejste spokojeni,
mohl by se vám hodit tento návod.

Na instalaci mlhových světel je třeba sehnat:


např. http://www.e-cat.cz/p-103831/citroen/xs ... 819_298820

(pojistky se kupodivu doplňovat nemusí, alespoň u mě tam byly samy od sebe, takže ani vlastně nevím, které to jsou)






Např. http://www.e-cat.cz/p-62908/citroen/xsa ... 893_414895




Např. http://www.e-cat.cz/p-2029217/citroen/x ... 899_414901


Např. http://www.e-cat.cz/p-2029215/citroen/x ... 899_414901

Např. http://www.citroen-bartunek.cz/ a potřebujete znát kód barvy svého laku viewtopic.php?f=58&t=6546&p=66058&hilit=k%C3%B3d#p66058
U metalických barev je to dvousložkové – ještě bezbarvý lak navrch.

Já jsem to všechno kromě žárovek a světlometů pořídila z vraků, což vyjde podstatně levněji
(nárazník s držáky a krycími rámečky 1500,- , páčka 500,- atd.).
Celkové náklady na potřebné součástky v mém případě tedy byly asi 4000,-
Postup:
Prvně se musí odmontovat přední nárazník, popsáno v návodu od Cvrčka viewtopic.php?f=61&t=8091
Teoreticky je to zakresleno zde (ale není nutné nárazník rozebrat až na prvočinitele


V praxi to vypadalo takto:
Vyříznou se záslepky (plast je tam ztenčený, takže to jde růčo kutilským nožíkem),
do otvoru se zvenku zasune přelakovaný krycí rámeček (č. 6 na schématu):



Zevnitř se zasune světlomet (nezapomeňte dovnitř umístit žárovku H1) a přišroubuje se držák (č. 7 na schématu).
Mlhovku s držákem a krytkou drží čtyři šrouby T25.
Držák je k nárazníku přidělaný dvěma šrouby. Zespodu to je T15 a z boku T25.



Kabely na připojení mlhových světlometů byly pod nárazníkem kupodivu nachystané (tenký husí krk s modrým konektorem na konci)
– na pravém tu máme cvičně připojený světlomet, levý je ještě uložený v původní poloze.


Když jsou světlomety správně upevněny v nárazníku, připojí se modré konektory a nárazník se nasadí zpátky:

Zároveň se prováděla instalace parkovacích senzorů, a to i předních, proto je na obrázku vedle mlhovky ještě kablík od čidla,
ale to se řeší jinde (viewtopic.php?f=61&t=4944).
Pak se musí sundat kryt pod a nad volantem
(spodní drží na dvou šroubech, vrchní se už jen odcvakne, obrázky s dovolením vypůjčeny od Milajdy22):


A vymění se páčka (odšroubují se dva T10, páčka se povysune nahoru a odpojí se dva konektory):

Volant se zas pěkně zadekluje, no a když se vám to povede jako nám, otočí se kroužkem na páčce a mlhovky se rozsvítí.

Jupí



No a aby v tom bylo


ale dělal to celé Cvrček (díky díky

