to Chip: Hodnotu ber dost s rezervou.... 20% minimalne ale urcite. zalezi taky na obuvi a na rychlosti. V nemecku to dokonce musi umet ridici spocitat maji to v autoskole u nas se jen uci orientacni brzdna draha pri urcitych rychlostech (ale nikoho moc z dopravky nesere ze 105ka zsatvai o 2km dal nez kdejaka xsara
) .... Jinak pro lehke vysvetleni, u brzd zalezi na uvodnim stisku, proste kdyz dupnes se seriovkou na brzdu tak ti to nejakou dobu potrva nez se ti kola zablokujou, u sportovnich jsi schopen zablokovat kola mnohem drive, cimz pohltis hned ze zacatku mnohem vice energie, a proto je v nekterych pripadech abs i v celku na skodu (ale to nechci rozvadet, zalezi na situaci, vsak kazdy vi si myslim)... jen dodatek, zalezi o jakem zabrzdeni se bavime je slovo zabrzdit a zabrzdit
nevim kdo s tim ma az tak velke zkusenosti ale smykavym pohybem zabrzdis mnohem drive(za idealnich podminek- jenze v doprave je to nepouzitelny) nez brzdenim primym.
jinak pro tunery a zavodniky urco dobra volba ale pro bezny seriovky je to myslim hodne velka zbytecnost... jedine ze by byl nekdo po nejake kolizi, paradoxne stoji original brzdny system skoro stejne jak ten tunersky