Stránka 1 z 14

sportovní filtr (kit saní)

PoslaťNapísal: Str 8. Mar 2006, 22:04
od Zabak
mate nekdo na xsaře kit přímeho saní s filtrem ???
a jak to mate udelano ?

díky ( jirko to tvoje jsem vyděl) :wink:

PoslaťNapísal: Štv 9. Mar 2006, 16:52
od Martinez
Tiez by ma to zaujimalo. Potom este otazka, je nutne pri vymene menit cely ten konus za novy (cca 1500SKK) alebo iba tu vlozku

PoslaťNapísal: Štv 9. Mar 2006, 22:21
od Hosť
Martinez píše:Tiez by ma to zaujimalo. Potom este otazka, je nutne pri vymene menit cely ten konus za novy (cca 1500SKK) alebo iba tu vlozku


ty filry jsou pratelné
prodava se na to takova čistící sada

PoslaťNapísal: Pia 10. Mar 2006, 8:39
od Martinez
http://tuningshop.sk/?id=1101810005
poradte ktory je najvhodnejsi pre moj motor 1.4i, zatial sa mi celkom pozdava ten 3ti zvrchu

PoslaťNapísal: Pon 28. Máj 2007, 8:23
od Mig45
Ja jdu jen do tohoto : http://citroen.autodoplnky.cz/citroen-x ... vy-s281971

Ale je to jen filtr ne kit.

PoslaťNapísal: Pon 28. Máj 2007, 19:38
od igor1894
ako Levis poznamenal ja tam mám daný asi ten prvý na www.tuningshop.sk. Hneď za klapkou sania mám krátke koleno a filter otočený smerom k vodičovi. Troąku to robí iný zvuk ale keď je motor zohriaty tak sa mi zdá ľe to trochu dusí, lebo tam nie je dostatočný prívod vzduchua a »ahá to teply. Aj tak na mojej 1.4 je to iba taká sranda :wink: ale aspoň to trochu spravý zvukovú kulisu. Moľno keby sa tam spravil priamy prívod vzduchu pomocou ohybnej flexi hadice tak by to trochu pomohlo ale aj tak z toho VTS nebude tak to nerieąim :lol:

PoslaťNapísal: Uto 29. Máj 2007, 6:59
od K4my
spotrebu by to prave melo udrzet popr i trosku snizit..... jako taky si myslim ze s tim kitem bude zapotrebi hodne domaci tvorby, staci par kolon na dalnici v zacpe a jede to jako lemra :P Jinak zivejsi to musi byt zarucene, seriovej motor ma pomerne predimenzovanou smes ktera se muze znacne obohatit o vzduch, coz si myslim ze s kitem dostane vzduchu hodne, obvzlast pokud si v ridici jednotce clovek necha nastavit zvysenej prutok vzduchu. ale asi to vyresim uplne jinak, v praci si necham udelat plechovy koryto, necham to zazinkovat a vyztuhuju to tesnenim, a zkratka ten filtr odizoluju od motoru uvidime co mi na to reknou na STKacku :D

PoslaťNapísal: Uto 29. Máj 2007, 12:19
od Sbohem vąem
Myslím,ľe by nevadilo mít ten KIT sání někde blízko motoru,vím,ľe se to dá řeąit přívodem trubky od místa kde je nápor vzduchu největąí ,u Octávek to vedou z té spodní mříľky co je na předním nárazníku (já tam mám mlhovky) dávají tam nerezovou trubku která přivede náporem studenějąí vzduch.
A nebo na srazu otevřem kapotu ®abákovi a ten tam má nepřímé vstřikování vody do sání,ale spíą bych volil řeąení Jiříka,který to má přímé vstřikování (nebo moľná měl) a to z toho důvodu,ľe nepřímé je vstřik před filtr a to bychom museli nechat ten původní kastlík pro filtr,to by jaksik před KIT neąlo dát navíc jak je známo voda zachycuje veąkerý prach a nečistoty a tím nejspíą brzy zaseere celý filtr,proto bych řeąil ten modul přímeho vstřikování vody do sání samozřejmě nějakého regulovatelného nebo zap/vyp.
Ale to by mohl líp objasnit ®abák,který díky tomu to dával vąem 1,8 16V na 1.Xsara srazu při sprintu na prdel.Kromě mě ,já nestartoval :lol:

PoslaťNapísal: Uto 29. Máj 2007, 13:53
od lubodurecka
no tak tu to máte.

PoslaťNapísal: Uto 29. Máj 2007, 13:57
od Sbohem vąem
jj,to máą pravdu i pro mne je důleľitějąí zastavit neľ jet rychleji,proto jsem celý víkend měl auto bez předních i zadních brzd,Totál jsem je rozdělal,vyčistil promazal,nastříkal červenou barvou do teploty 800°C ,teď jsem jeątě koupil nové přední odvzduąňováky,tak je ve čtvrtek čenčnu,jeątě jednou odvzduąním a teď to vypadá dobře.Jen jsem zjistil,ľe opravdu je brzdovka pěkná ľíravina,trochu přední třmen rozleptala,musím to zastříknout jeątě jednou.
Ale je to pěkná drbačka,musel jsem z předních třmenů odstranit veąkeré nánosy ąpíny a rzi atd.Ze zadních zase z hliníku oxidaci.Tak pokud bys uvaľoval to dát do barvy,udělej to na těch bubnech hned.

PoslaťNapísal: Uto 29. Máj 2007, 19:54
od igor1894
Lubo : nejako tak si si to aj predstavoval, ľe to budeą ma» spravené :wink:
no 100 bodov za vzhlad nebude ale ide hlavne o funkčnos». Ono da» tam leątené trubky atď. nie je zase tak málo penazí :wink:, ale hlavne ľe to ide :D

PoslaťNapísal: Uto 29. Máj 2007, 19:56
od viteon
igor1894 píše:Lubo : nejako tak si si to aj predstavoval, ľe to budeą ma» spravené :wink:
no 100 bodov za vzhlad nebude ale ide hlavne o funkčnos». Ono da» tam leątené trubky atď. nie je zase tak málo penazí :wink:, ale hlavne ľe to ide :D

kolik je průměr té trubky? umím sehnat hliníkovou 55ku

PoslaťNapísal: Sob 2. Jún 2007, 0:02
od lubodurecka
K4My je to 1,4i ale s chpom ma to asi 90 koni

PoslaťNapísal: Ned 22. Júl 2007, 14:37
od Marty01
no tak jsem hledal na netu a nasel docela dost zajimavej shop :lol: :lol:
http://www.nextuning.cz/shop/shp_ctlg.p ... ESSAGE=630
kity primo na miru :twisted:

PoslaťNapísal: Ned 22. Júl 2007, 19:59
od ColinMcRay
jo a čistě mezi náma tohle http://citroen.autodoplnky.cz/citroen-x ... vy-s281971 je pylový filtr a né vzduchový filtr k motoru :lol: