Myslím,ľe by nevadilo mít ten KIT sání někde blízko motoru,vím,ľe se to dá řeąit přívodem trubky od místa kde je nápor vzduchu největąí ,u Octávek to vedou z té spodní mříľky co je na předním nárazníku (já tam mám mlhovky) dávají tam nerezovou trubku která přivede náporem studenějąí vzduch.
A nebo na srazu otevřem kapotu ®abákovi a ten tam má nepřímé vstřikování vody do sání,ale spíą bych volil řeąení Jiříka,který to má přímé vstřikování (nebo moľná měl) a to z toho důvodu,ľe nepřímé je vstřik před filtr a to bychom museli nechat ten původní kastlík pro filtr,to by jaksik před KIT neąlo dát navíc jak je známo voda zachycuje veąkerý prach a nečistoty a tím nejspíą brzy zaseere celý filtr,proto bych řeąil ten modul přímeho vstřikování vody do sání samozřejmě nějakého regulovatelného nebo zap/vyp.
Ale to by mohl líp objasnit ®abák,který díky tomu to dával vąem 1,8 16V na 1.Xsara srazu při sprintu na prdel.Kromě mě ,já nestartoval
