Mám také chip původních 90k na 120-130k, dělal to týpek z Benšova , cena luxusní 4kolíky, úprava řj(prý stejné jako u Octávky) - Siemens. Co se týče výkonu, tak je to neskutečný zátah hlavně když potřebuješ předjet třeba delší náklaďák nebo kamion
.
Dělal jsem to před rozvodama cca 180 000 kiláků jezdil jsem bez rozvodů cca 5tis pak rozvody a mám tam 190tis.. a Tahá to pořád stejně spojka neprokluzuje toho bych se nebál - oni vědí co dělají navíc jsou různé řežimy chipu spotřeba, výkon,.. Jinak co se týče spotřeby tak to jezdí do 5ti nádherně do práce a domů (70km) jezdím za těch 5 pokud začneš využívat výkon (myslím tím , že to budeš hulit ke 4tisícům) vezme si 5,8-6l myslím , že slušný i tak. Otázka zda kouří nebo ne: řekl bych to asi takhle: je to nafta a nafty většinou kouří
(TDI - Ten dým ignoruj
) , záleží také na tom jak jezdíš - pokud jezdíš na spotřebu a auto vytočíš maximálně do 2-2,5ot/min a řadší další kvalt tak se ti postupem času zahnojí katík a pak je tu to , že to jednou za čas prošlápneš a ten katík jak je zahnojenej se protáhne tím pádem to musí zahulit (uvolní se usazeniny ) Mám to tak jak zde píši - pokud s autem jezdím na spotebu tak to časem začmadí, ale pokud ho sem tam denně protahneš přestane to
vlastní zkušenost. Zase se podívej znáš nějaký naftový motor (výkonný), který by nezakouřil a bylo by to špatně? (vem si kamiony nebo náklaďáky, autobusy... saze skáčou po silnicích - a jak se jim vede). Uvítám jakékoliv otázky