Stránka 3 z 5

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Uto 13. Máj 2014, 18:24
od viteon
jak jsem psal, doporučuji se zeptat toho odborníka, on zná nejlíp vliv svých zásahů na tvůj motor :D

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Uto 13. Máj 2014, 18:29
od empík
S odpojenou váhou vzduchu môžeš jazdiť úplne bez problémov. Jazdil som tak vyše týždňa keď som ju testoval. :)

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Uto 13. Máj 2014, 18:33
od mirko88
no vdaka,cital som ze sa to da nejako vycistit,je to pravda?a ak hej ako a cim??

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Uto 13. Máj 2014, 18:41
od viteon
moje oblíbená věta je - Hledání je vpravo nahoře a tak jsem si to zkusil:
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=55&t=8450&start=0
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=55&t=8199&p=111061&hilit=v%C3%A1hy+vzduchu#p111061

a určitě se ještě něco najde :D

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Sob 7. Jún 2014, 21:59
od Venca.6
Chtěl bych nechat udělat chip na svý xsare, ale mám strach aby to vydržela spojka. Zaujala mi verze eko - 72kw a 239nm, má s tím někdo zkušenosti?

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Ned 8. Jún 2014, 11:55
od Kleki
Skúsenosti s tým osobne nemám , ale výdrž spojky záleží hlavne na spôsobe a štýle jazdy. :roll: Tých 6kW a pár Nm navyše by na spojku pri normálnom zaobchádzaní nemalo mať až taký vplyv. Spojka je aj tak mierne predimenzovaná .

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Ned 8. Jún 2014, 13:21
od Fanatik
Mám 2.0 HDI se zvýšeným výkonem na 120 koní (cca 89 kW). Na nové spojce mám najeto asi 110 000 km a drží. Vůbec bych se toho nebál.

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Ned 15. Jún 2014, 17:12
od Venca.6
Já furt váhám jestli ten eko na 72kW a 239Nm nebo standart 81kw a 256Nm. Někdo tady psal že měl pak problem s klouzající spojkou, nerad bych nechal zvýšit výkon a pak zjistil že ho nemůžu použít.

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Pon 7. Júl 2014, 17:43
od Venca.6
Tak jsem to nechal chipnout o cca 17%, spotřeba klesla, dřív jsem měl dle pc 6.3, teď mi ukazuje 5.8, najel jsem cca 500km, několikrát i prudký stoupání na pětku nebo čtyřku a spojka držela. Auto je celkově živější. Akorát dřív vůbec nekourilo a teď trochu narazove jo.

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Pon 7. Júl 2014, 18:11
od Škopek
Zdravím.
Kde a co to stálo?

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Pon 7. Júl 2014, 18:37
od Venca.6
Radek Nový, Blizejov. Cena 4tis, práce cca 5hod, mám siemens a musel rozebrat rj, jinak by to bylo dříve a levnější.

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Uto 8. Júl 2014, 15:11
od vena garážmistr
Tak to že si občas trochu " čoudne" bych neviděl jako velký problém. Holt ta upravená ŘJ tam v některém momentu pošle bohatější směs . Hele starý motoráři říkávali dokud čoudí tak táhne. Samozřejmě nesmí to být aby za tebou padaly brikety jako to bývá normální u chipovaných VW koncernovek.

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Uto 8. Júl 2014, 15:58
od Fanatik
Já to mám chipnutý na 120 koní (2.0 HDI)a dělali to:
www.maxtuning.cz
tel.: 602 367 787
Zlatníky u Prahy
Byl u mne doma a za 30 minut to měl hotové. V té době to stálo asi 8 000 Kč. Dnes to snad maji levnější.
Dělali mi to v roce 2007, mám na tom najeto 115 000 km a spojka drží.

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Uto 8. Júl 2014, 19:21
od Venca.6
Huli hlavně když ji prislapnu v nízkých otáčkách, ale když odpojim váhu vzduchu tak je to lepší :-) ve vysokých kouři jen malinko :-)

-- přidáno stř 9. črc 2014, 19:10 --

Tak jsem objednal novou váhu MeatDoria, tak snad to bude kvalitní :-)

Re: 2.0 HDI chiptuning???

PoslaťNapísal: Uto 15. Júl 2014, 21:14
od Stefs
Mám také chip původních 90k na 120-130k, dělal to týpek z Benšova , cena luxusní 4kolíky, úprava řj(prý stejné jako u Octávky) - Siemens. Co se týče výkonu, tak je to neskutečný zátah hlavně když potřebuješ předjet třeba delší náklaďák nebo kamion :driv:.
Dělal jsem to před rozvodama cca 180 000 kiláků jezdil jsem bez rozvodů cca 5tis pak rozvody a mám tam 190tis.. a Tahá to pořád stejně spojka neprokluzuje toho bych se nebál - oni vědí co dělají navíc jsou různé řežimy chipu spotřeba, výkon,.. Jinak co se týče spotřeby tak to jezdí do 5ti nádherně do práce a domů (70km) jezdím za těch 5 pokud začneš využívat výkon (myslím tím , že to budeš hulit ke 4tisícům) vezme si 5,8-6l myslím , že slušný i tak. Otázka zda kouří nebo ne: řekl bych to asi takhle: je to nafta a nafty většinou kouří :D :wink: (TDI - Ten dým ignoruj :-D ) , záleží také na tom jak jezdíš - pokud jezdíš na spotřebu a auto vytočíš maximálně do 2-2,5ot/min a řadší další kvalt tak se ti postupem času zahnojí katík a pak je tu to , že to jednou za čas prošlápneš a ten katík jak je zahnojenej se protáhne tím pádem to musí zahulit (uvolní se usazeniny ) Mám to tak jak zde píši - pokud s autem jezdím na spotebu tak to časem začmadí, ale pokud ho sem tam denně protahneš přestane to ;) vlastní zkušenost. Zase se podívej znáš nějaký naftový motor (výkonný), který by nezakouřil a bylo by to špatně? (vem si kamiony nebo náklaďáky, autobusy... saze skáčou po silnicích - a jak se jim vede). Uvítám jakékoliv otázky ;)