Díky za snahu poradit, ale uprava řj ( řídící jednotky ) - ( promiň ale na slovo počítač jsem v tomto spojení dost alergickej
) kvůli instalaci sportovního filtru , či náporovýho sání a instalaci otevřeného výfukového systému u N/A motoru je naprosto scestná. (Něco jinčího by bylo u foukanýho motoru , ale to v tomhle případě fakt nejníí
) Počítač není zvyklej na vetší množství nasatého vzduchu? ! Pokud vím tak řj vyhodnocuje množství nasátého vzduchu pomocí MAP senzoru ( Mass Airflow Pressure) takže v tom bych problém neviděl. a k výfuku jako takovému od HKS a ostatních jap značek? Nemá asi cenu ani psát že v jejich nabídce stěží najdeš něco na motor XU10J4RSrfs
ostatně jako na ostatní francouze... Spíše mi šlo o vliv zmenšení zpětného tlaku ve výfukovém systému a jeho projevu na křivku kroutícího momentu
No a ktomu odladění řj na diagnostice? Podle mě se diagnostika používá ke čtení dat z paměti řj než k softwarovému ladění map..... No ale díky za radu
Ríspekt jůůů