od Shaggy... » Ned 25. Sep 2011, 21:02
Klika vydrží, pokud tam nebudeš chtít mít 500 koní. Kolik vydrží ojnice nevim, to bych se musel poptat. A nevim jestli je třeba u nás někdo vyrábí. Já jdu cestou atmosféry, sice by my kovaný písty přidali nějaký ty koně navíc (protože jsou lehčí než normál), ale zatim nepotřebuju. Kovaný píst se vyrábí. Vyrábí se z jinýho kovanýho matroše, přesně nevim... U ventilů by zase záleželo kolik tam bude koní. Když jsem kdysi hledal performance díly na XU10J4RS tak jsem našel firmu z Anglie, ted už nevim jak se jmenuje, ale ty měli v nabídce stroker kity, vačky, turbo kity, písty, ojnice... No prostě všecko na co si vypomeneš, no a jeden můj dobrej kamarád se tam minulý měsíc odstěhoval a pracuje tam, takže by se dali nějaký věci objednat přes něj. Podivám se po jejich stánkách a hodim sem odkaz.
-- přidáno ned zář 25, 2011 9:17 pm --
Tady to je, ceny jsou v librách:
- Prílohy
-
- gti6.pdf
- (66.28 KiB KiB) 579 krát
Xsara I. 2.0i 16v VTS 6-ti st. převodovka ( Odlehčená řemenice na klice, regulátor tlaku paliva, komplet nerez 2,5´ výfuk na míru, filtr K&N, svíčky Denso, snížená hlava, odlehčený setrvačník, upravená ECU )