Zdar, koukám, že jste si to pěkně užili. Bohužel, u mě se v poslední době se.. všechno, co může a ještě dost věcí navíc. Bohužel ránu do zad jsem nečekal a to mě už pokažené ráno mohlo varovat, přesto jsem to zkusil a stejně nedorazil. Stručně asi takto:
Ve čtvrtek jsem absolvoval tříhodinový výslech na policii kvůli nejlepšímu kamarádovi, málem mě to stálo práci a bůh ví, co bude dál.
V pátek ráno jsme se s kamarádkou vydali na lov beze zbrani k rybníku na vodní ptactvo. Tam, kde standardně je plno kachen, volavek a další havěti, nebylo vůbec nic. Vzhledem k množství prázdných nábojnic do brokovnice jsme přišli zřejmě po lovu a to, co nesestřelili, se odstěhovalo. Nakonec jsme na Bohdanečském rybníku objevili jen pár labutí, které ovšem jsou cvičené na pečivo a při spatření návštěvníků lezou na břeh a tahají z lidí dobroty. Vzhledem k tomu, že jsme s tím nepočítali, tak na nás zaútočily
Tak jsem jel domů a v klidu o půl jedné vyrazil na cestu s tím, že mám spoustu času, chtěl jsem se u Uh. Hradiště stavit na hradě a zavolat brňákům, že až pojedou okolo, ať mě vezmou do kolony.
Po dvacetiminutovém stání u Svitav kvůli opravě mostu jsem věděl, že dovnitř do hradu už se nepodívám, ale že určitě stíhám udělat fotky aspoň na nádvoří. Bohužel před Olomoucí opravovali kruhový objezd a já ty dva kilometry jel 45 minut. To už jsem věděl, že se nepodívám ani k hradu, ale že bych ještě mohl stihnout kolonu.
Bohužel na příjezdu k Přerovu se vysypala jedna kladka a strhla klínový řemen stranou, takže se dřel o kryt rozvodů. Auto bylo hlučné a z pod kapoty šel kouř. Zašel jsem tedy do místní prodejny a servisu Škoda/VW, kde mi ale nebyli schopni pomoci, prý Citroen nedělají (asi nemají třináctku klíč a imbus). Přestřihnul jsem tedy klíňák a dojel do servisu v Přerově. Tam byli ochotní, bohužel v Přerově prý není Auto Kelly ani nic podobného, kde se dá teď hned sehnat klíňák a kladka, takže mi nemůžou pomoci na počkání. Nakonec jsme vymysleli provizorní řešení s kratším řemenem a vynecháním poškozené kladky. Jen jsme nezaregistrovali, že je poškozená i spodní, která se netočila. Moje nadšení mi vydrželo kilometr a půl, než se opět vyvalil z pod kapoty smrad a kouř, takže jsem auto nechal na parkovišti a jel domů vlakem. Pro auto jsem dojel v neděli s vlekem.
Story bohužel měla pokračování, soudruzi ve Francii při konstruování auta udělali chybu a tak kladky nejdou vyměnit bez toho, aby se vyndával motor ze silentbloků a odkláněl stranou, není tam na vyšroubování šroubů místo. Takže místo práce na hodinu práce na celé dopoledno, ale vyměnil jsem všechny tři a auto už zase jezdí, jak má.
Tak se uvidíme příští rok na sraze, třeba mě naštve ještě víc a přijedu jiným autem. Nebo se uklidní a zůstane dál u nás doma.