Zdravim vąechny přiznivce značky citroen zvlaątě xsar.
Chtěl bych se s vama podělit o sve zkuąenosti se servisem cimo kdyľ jsem si před rokem kupoval nove auto xsara picaso 1,6 16v byli vąichni ochotni a mili po měsici začaly problemy auto psalo poruchu motoru a jelo na 2 někdy3 valce ale po vypnuti a zapnuti zapalovani porucha nebyla jel jsem do servisu kde mi vyresetovali počitač a nahrali ho znovu udajně vąe v pořadku jezdil jsem aľ do minuleho měsice v pohodě a bez problemu.
Minuly měsic začlo vąe nanovo stejny pruběh poruch ale opakovalo se to častěji v servise mi vyměnili zapalovaci rampu podotykam ľe po tydnu ale hned při odjezdu ze značkoveho servisu to bylo daleko horąi a poruchu auto hlasi pořad je to uľ třeti porucha volal jsem zpet do servisu tam uľ ochota zmizela obědnali mě aľ na daląi tyden a po diagnostice mi řekli ľe nevi co s autem je a mam jim ho nechat na měsic na pozorovani coľ mi připadalo uľ velmi podivně nakonec napsali o technickou radu do Francie a to bylo utery a do patku mi daji vědět co a jak to se samozřejmě nestalo tak sem se tam vydal uľ se stejnou vadou po čtvrte s tim ľe chci odstoupit od smlouvy kdyľ nemuľu řadně uľivat auto ale pan "technik" na reklamace mi jen sprostě nadaval a at si jdu někam za pravnikem ľe ho me problemy nezajimaji kdyby byli pry takovi zakaznici jako ja vąichni jak by to vypadalo je neľivi ľadne reklamace ale starąi auta ktere se plati hotově a at se seberu jdu někak.....
Tak kdyby jste nahodou někdo měl na svem milačku nějakou poruchu opravdu asi běľte někam kde si zakaznika vaľi a neuraľi ho jsem obědnany na ponděli do jineho značkoveho servisu takľe jak dopadnu tam vas budu informovat zdravim Lubin