Chcem sa s vami podeli» so zlou skúsenos»ou so servisom SAMID s.r.o. v Koąiciach. Objednal som si u nich spínaciu skrinku na svoju Xsaru I podµa VIN. Bolo to v utorok, povedali mi, ľe objednávka odíde vo ątvrtok a tovar príde o týľdeň vo ątvrtok. Zavolali mi v piatok (po 10 dňoch) s tým, ľe spínacia skrinka sa uľ nevyrába a ľe mi nevedia pomôc» ! Pritom tento diel sa dá nájs» na service.citroen.
Tak som zaąiel do druhého autorizovaného servisu v Koąiciach 3H MOBIL s.r.o. Tam som si minulú stredu objednal a dnes mi volali, ľe moja spínačka je u nich a môľem si ju vyzdvihnú».
®eby som bol pre SAMID nezaujímavý zákazník, keď som chcel " iba " spínačku za 7 tis.? S tým ich prístupom nikdy viac.