od Dutch » Ned 21. Jan 2007, 22:16
S odstupem času musim konstatovat, že jsem se asi v návalu radosti z toho, že jsem udělal něco dobrého pro moji Xsaru, unáhlil v kladném hodnocení tohoto servisu.
1/Objednával jsem se týden dopředu s tím, že auto tam dám ve středu 8:00 a vyzvednu v 17:00. V Pondělí jsem toto ještě ověřoval telefonicky, vše bylo potvrzeno. Ve středu přijíždím s autem a na dveřích cedulka s tim, že mají otevřeno jen do 13:00, že jim nepůjde elektrika, takže jsem si musel vzít v práci volno. Na můj dotaz od kdy to ví, tak prej už 14dní.
2/Kyž jsem si auto přebíral, tak řadička na mém automatu nebyla v poloze P jako Parking, ale D jako Drive, tudíš to dotyčný chcípnul s kvaltem.
3/A to je nejhorší věc je ta, že tam dali o cca 1L oleje více, než ho tam má být. Ještě, že mi napadlo to po nich přeměřit a zjistit si info o tom jak s eolej v automatu má měřit.
Nehápu jak si tohle můžou v Citroenu dovolit....
Xsara Break r.v.98 1.8i Automat
- bejvávalo, teď C5