Kvido píše:Ale jinak si přiznejme,ľe Ecclestone z formule dělá nudu.Myslím,ľe zmraľení motorů a daląí výmysly nedělá z formule1 královskou třídu motosportu,vľdycky mě zajímalo s čím příjde konkurence a vývoj vąeho nového byl neuvěřitelný a to mě právě bavilo,vám,ľe musel zakročit kdyľ viděl jaký náskok mělo Ferarri,ale o to se musely víc činit ostatní stáje.
Myslím,ľe Ecclestone chtěl,aby se formule výkonově vyrovnaly a ľe závody začnou být zajímavějąí,ale jak je vidět zatím to neplatí,snad nějaké vzrůąo přinese Kanada,ale jinak myslím,ľe víc zábavy zaľijeme na Xsara srazu,neľ při závodech formulí.
Momentálně mi stačí vidět start závodu a potom posledních 5 kol.
Nedávno jsem sledoval seriál závodů VTCC a to se nedá srovnávat,párádní,kontaktní,předjíľdění v kaľdé zatáčce,napínavé aľ do konce.Teď se to jede dokonce 17.6. v Brně,ale jsem bohuľel v práci,jinak bych jel.
pozor to byl vcelku pochopitelny a rozumny tah... vyvoj F1 neprimo ovlivnuje vyvoj automobilu seriovych osobnich. A vyvijet vyssi vykon lepsi tlumice, aerodynamiku v nejakem omezenem rozsahu je nejvetsi plus pro vyvoj... Donuti to svetove mozky intenzivneji pracovat a hrat si s desetitisicinkami.... dyt vite nekdo jak vypada prevodovka v F1??? takova malinka cinka do ruky z titanovymi zuby a ruznych jinych uslechtilych kovu. Nebyt omezeni, dosahovalo by se vyssich rychlosti vyssi nebezpecnosti a vetsi nevyrovnanosti. Vyvoji jako takovemu by to nijak neprospelo. Proc ma evropa maloobjemove motory s malinkou spotrebou a naprosto stejnym nelilepsim vykonem nez americke musclekary... my jsme byli limitovani spoustou faktoru.... proto je evropa a asie automobilovou velmoci coz si amerika nechce pripustit..... Pro vyvoj je to rozhodne dobre, pro koukani divaka je to taky dobre, rozhodne to neni dobre pro staje ktere budou muset mnohem vice investovat, potoci se v tom mnohem vetsi penize a o to tady jde o prachy a o vyvoj.... nic jineho