spy píše:No já to taky sleduju, a i když jezdim v Citroenu, tak mě ta Loebova nadválda začíná trochu nudit. Je až moc dobrej a tak už vlastně není o co soutěžit, nedivím se mu že uvažuje nad DTM aby měl nějakou novou motivaci.
Ale bude mě štvát, jestli se příští rok na MS vyprdne Ford... pak Citroen ... a co tam zbyde....
Já vím,že to všichni sledujete. Ale trochu bych poopravil příspěvek SPY,ale to asi víš. Do DTM uvažuje vstoupit Citroën jako tým a odejít z Rally,ikdyž v Rally možná zůstane,ale bez tovární podpory. pokud se tak stane tak v roce 2010,ale zatím to tají. Důvodem je reklama,vozy v seriálu WRC nejsou v televizi moc vidět a hlavně tam kde je to potřeba,navíc špatná divácká kulisa,takže reklamy podél trati jsou téměř zbytečné.
Kdežto kdo byl na DTM je to parádní podívaná,kde chodi 10 tisíce diváků,soutěže jsou celý den,spíš celý víkend.
Seb by možná i tohle uvítal a jak píšeš v Rally nemá konkurenci a dlouho ho nikdo nepřekoná a DTM v barvách Citroenu no to by bylo něco,snad by se jim vedlo líp než Opelu,který s šampionátu odešel a tak je tom akorát o Mercedesu a Audi.
Adpace na okruhy by Sebovi měla jít dobře asfalt s Ciroenem umí a když mistr v DTM Mathias Ekstroem může jezdit jako doplněk WRC a velice úspěšně,proč by Seby nezabodoval i právě tam.
Otázkou zůstává,zda tam odejdou,jestli bude chtít Seby ještě závodit a v době krize,kdy už 14 dní nevyrábí Opel,Mercedes a další. A gigant Continental je před krachem neodejdou se závodění úplně
.Snad né.