Stránka 1 z 1

KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Ned 21. Jún 2009, 15:11
od řepák
Ne veřejnost prosakují čím dál častěji zprávy o tom že 10 stávajících týmů F1 chce skončit a že si chtějí ,,postavit,, vlastní závody .
No nevím , ale asi budu koukat na ty ,,silnější,, kusy .Tedy na NOVOU F1.

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Ned 21. Jún 2009, 18:32
od rosta
Já jdu s Ferrari a budu koukat na novou F1.Myslím,že se Max tvrdě přepočítal,protože podle mě na jeho "formule" bude koukat hodně málo lidí,protože prostě nebudou pro lidi zajímavý.Budou to takový Formule Ford,bohužel.Pro mě byla vždycky Formule 1 především Ferrari,Mclaren,Williams,Toyota...tými,který mají prestiž a fanoušky po celým světě.Těžko budou lidi koukat na závody kde budou "No name" tými.

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Ned 21. Jún 2009, 20:24
od jojos
Pani z FIA a Eclestone uz nevedia co od radosti robit,konecne sa im niekto vzoprel...Aj ked o peniaze ide az na prvom mieste.

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Pon 22. Jún 2009, 17:52
od Kvido
Abych řekl pravdu kašlu už na Formule,je to nuda jak prase,nic se tam neděje. Lepší jsou motorky a nebo nascáry. Takže ať si vznikne co chce,dokud se tam něco nezmění tam mě to fakt nebaví,chybí mi tam Montoya,ten za to řádí v nascárech.

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Uto 23. Jún 2009, 16:30
od Šedivka
Já pudu za McL. Letos mě F1 nějak nebere, jednak neúspěch stříbrnejch a taky příšerný komentování na Nově, kde řešej všechno jiný než dění na okruhu. Jsem zvědavej co z toho příští rok bude.
Jinak souhlas s Kvidem, radši koukám na MotoGP tam to je paráda a kdo viděl poslední závod ve Španělsku, tak mi dá určitě za pravdu.

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Uto 23. Jún 2009, 19:12
od řepák
Šedivka píše:Já pudu za McL. Letos mě F1 nějak nebere, jednak neúspěch stříbrnejch a taky příšerný komentování na Nově, kde řešej všechno jiný než dění na okruhu. Jsem zvědavej co z toho příští rok bude.
Jinak souhlas s Kvidem, radši koukám na MotoGP tam to je paráda a kdo viděl poslední závod ve Španělsku, tak mi dá určitě za pravdu.

Tak s tím komentářem p. RICHTERa plně souhlasím .

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Str 24. Jún 2009, 20:22
od Kvido
Ale co by tam taky měl p.Richter komentovat,říkat Vám pořadí pořád dokola ? Pokud nezaprší ,tak je to opět nuda.
Závod MotoGP ve Španělsku jsem viděl a nemělo to chybu,řekl bych,že z Chorcheho Lorenza vedle Valentina Rosiho vyroste velmi dobrý závodník,ale ve Španělsku na Valeho ještě prostě neměl.
Ve zprávách dávali,že se v F1 dohodli,to se dalo čekat,ale nuda bude asi pokračovat,možná,že nový šampionát by tomu prospěl.
Ještě by mě potěšilo,kdyby nový tým US1 angažoval Danicu Patrick ze série IndyCar,kdo sleduje tyto závody,tak budde vědět,že Danica je momentálně na průběžném pátém místě. Řekl bych,že by to závodům F1 pomohlo ,že by se Danica svou dravostí nestratila.
http://foto.osobnosti.cz/danica-patrick-251834

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Str 24. Jún 2009, 20:30
od řepák
http://www.danicaracing.com/
Danica je dobrá úžovka :oops:

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Str 24. Jún 2009, 21:17
od Škopek
Zdravím :salut-:
Když to tady čtu tak se musím přidat,sleduji F1 víc jak 30 let ale taková nuda tu ještě nebyla.Nechápu jak se to mohlo stát.
Závody bez osobností na stupních vítězů.A na předních místech v bodování teamů stáje které skoro nikdo nezná.

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Str 8. Júl 2009, 19:13
od řepák
Opartný Mosley: Nový šampionát? Jen za souhlasu všech
19:30 | Dnes | Red Spo

Nürburgring- Týmy formule 1 (FOTA) si nemohou založit vlastní šampionát, aniž by měly plný souhlas všech (tzn. nových i vyloučených) stájí.

Alespoň to prosazuje prezident mezinárodní automobilové federace FIA Max Mosley, který se ve středu zkontaktoval se sdružením stájí a zaslal jim dopisy, v nichž toto pravidlo prosazuje.

Legislativní vložka by měla být zahrnuta i do regulí pro příští rok a všichni zástupci týmů by ji pak měli stvrdit svým podpisem.

Čtěte také: Vatanen proti Mosleymu. Chce kandidovat do čela FIA

„Jak je vám známo z článku 66 mezinárodního sportovního řádu, nesmí být provedeny žádné změny bez souhlasu všech potvrzených účastníků," cituje server Autosport Mosleyho dopis.

„V důsledku připravovaných změn v pravidlech pro rok 2010 proto očekáváme vaše potvrzení a souhlas," pokračuje.

Za těchto okolností by se tak v tuto chvíli nemohlo odtržení realizovat, neboť týmy Williams a Force India byly z FOTA vyloučeny a do budoucích plánů jsou taktéž zahrnuty i další tři nové stáje Campos, Manor a USF1

„Chtěl jsem vás proto poprosit o rychlé zapojení a nalezení dohody pro zformování tohoto předpisu pro FIA. Kdyby vznikly nějaké problémy, musel bych o nich jednat v senátu FIA, ale doufám, že to nebude nutné," píše dále Mosley.

„Jakmile budou tyto úpravy k vaší spokojenosti dokončeny, kontaktuje FIA, že s navrhovanými pravidly souhlasíte," uzavřel Mosley.

Zdá se tedy, že několikaměsíční svár mezi Mezinárodní automobilovou federací a FOTA se konečně blíží ke konci.

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Štv 9. Júl 2009, 15:30
od limetka
Z F1 se v posledních letech stala tak akorát kulisa k příjemnému usnutí po nedělním obědě. (jenom škoda, že si už ani nevzpomínám, kdy jsem si naposledy dovolil si přes den zdřímnout :))Stačí udržet oči otevřené minutu po startu a víte všechno nejdůležitější. Týmy se, bohužel, nechaly ukecat na nějaký "kompromis", který bude v důsledku zanamenat jenom to, že Mosley s Eccelstonem začnou dělat úplně stejné problémy odhadem tak za dva roky. Za tu dobu už mohl mít nový seriál kus cesty za sebou...

Re: KOLOTOČ F1 ---- 2010 ?

PoslaťNapísal: Pia 17. Júl 2009, 6:32
od řepák
Mosley potvrdil, že znovu kandidovat nebude a podpořil Todta

Prezident Mezinárodní automobilové federace Max Mosley potvrdil, že se letos v říjnu nebude ucházet o další funkční období. V dopise členským klubům FIA zároveň doporučil jako svého nástupce bývalého šéfa Ferrari Jeana Todta.

"Z mého pohledu by bylo velmi obtížné změnit názor a znovu kandidovat," uvedl Mosley. "Před několika měsíci jsem začal s reorganizací svého rodinného života, dopady se projeví v říjnu. Takže jsem informoval zaměstnance FIA na seniorských pozicích, že kandidovat nebudu."

Mosley se chce více věnovat své rodině mimo jiné i z toho důvodu, že nedávno ztratila syna Alexandera. Příští rok Mosley oslaví 70. narozeniny a chce pracovat méně. Navíc se podle něj podařilo dosáhnout pokroku na poli motorsportu, který bude znamenat podpis nové Concordské dohody a změny k lepšímu v rally a soutěžích sportovních vozů.

"I když jsem velmi vděčný za všechny dopisy, e-maily a vzkazy, které jsem dostal, rozhodl jsem se kvůli těmto změnám znovu potvrdit své rozhodnutí. V říjnu nebudu kandidovat."

V současné době je jediným oficiálním kandidátem na funkci prezidenta Ari Vatanen, o němž se dozvíte více podrobností v posledním čísle F1Magu. Ovšem s vedením federace bývá dlouhodobě spojován také Jean Todt. Ten svojí kandidaturu zatím nepotvrdil, ale Max Mosley mu vyjádřil svojí podporu a doporučil ho jako svého nástupce.

"Věřím, že tou správnou osobou pro vedení tohoto týmu je Jean Todt. Jean jako manažer v motorsportu vyčnívá ze své generace a zřejmě i ze všech generací. Pokud bude souhlasit s kandidaturou, myslím, že by byl ideálním člověkem pro pokračování, ale také pro další rozšíření práce z posledních 16 let. Dá se na něj spolehnout ve všech oblastech, v kterých je FIA aktivní. Velmi doufám, že ho podpoříte," dodal Mosley.


Vatanen: Todt by v čele FIA nepředstavoval změnu

Podle kandidáta na funkci prezidenta FIA Ariho Vatanena není Jean Todt tím pravým, kdo měl by stanout v čele automobilové federace. Vatanen tak reagoval na dopis Maxe Mosleyho vyjadřující podporu právě bývalému šéfovi Ferrari.

"Jsou to blízcí přátelé. Pracovali spolu, když byl Jean u Ferrari a Max ve FIA. To ale může být na škodu," uvedl Vatanen pro AP.

"Je potřeba nové hvězdy, nezávislé osoby, která bude představovat změnu. Skutečnost, že má podporu FIA, může celou situaci trochu zkreslit, ale já obavy nemám. Když zavane nový vítr, změna nastane."

"Nechci shazovat Jeana, jsme na začátku. Pokud bych měl shrnout svojí kampaň jednou větou, což Jean úspěšně praktikoval v různých týmech a disciplínách, bylo by to: Jestli chcete vyhrát, volte Fina."

Jean Todt ovšem zatím svojí kandidaturu na prezidenta FIA nepotvrdil. Vatanen tedy volební kampaň vede sám, ale dodává, že se chce držet určitých mezí.

"Během kampaně chci být konstruktivní, žádné skandalizování, žádné házení špíny. Je třeba hledět vpřed. Světu jsme dali špatný obrázek o nás samotných. FIA musí znovu nabýt svojí důstojnost a integritu. Potřebujeme nový začátek," řekl.

Méně vstřícný byl však Vatanen k odcházejícímu prezidentu Maxi Mosleymu. Šestnáct let ve funkci prý bylo až příliš dlouho.

"Všichni jsme občas náchylní k tomu si myslet, že se svět točí kolem nás. Když je jakýkoliv vůdce u moci příliš dlouho, přeceňuje své vlastní možnosti a kohokoliv, kdo jej kritizuje, považuje za hrozbu," dodal Vatanen.


Jean Todt potvrdil kandidaturu na funkci prezidenta FIA

Bývalý šéf Ferrari Jean Todt dnes oficiálně potvrdil, že se v říjnové volbě bude ucházet o místo prezidenta Mezinárodní automobilové federace. Delegáti FIA tak budou mít na výběr minimálně mezi Todtem a Vatanenem.

"Na základě rozhodnutí Maxe Mosleyho neusilovat o další funkční období a jeho jasné podpory mé kandidatury jsem napsal členům FIA, abych je informoval, že se budu ucházet o funkci prezidenta FIA," uvedl Todt.

Todt chce pokračovat v Mosleyho práci v oblasti motorsportu i silniční automobilové dopravy, zejména v oblasti bezpečnosti. Jelikož podle něj na vedení FIA nestačí jeden člověk, rovnou představil tým spolupracovníků, který by dle jeho názoru byl ideální.

Do čela automobilové sekce by se měl postavit Brian Gibbons (Zélandská automobilová asociace), zástupcem prezidenta pro oblast sportu by měl být Graham Stoker (předseda britské rady motorsportu), a do čela Senátu Todt navrhuje Nicka Crawa, který v současnosti působí v roli zástupce prezidenta FIA.

"Věřím, že společně nabídneme federaci příležitost zvolit do vedení dynamický tým s mimořádnými zkušenostmi a nasazením," dodal Todt.

Francouz dále slíbil, že posílí nezávislost federace a její efektivitu při spolupráci se všemi členy. Stranou nechce nechat ani otázku nákladů ve všech závodních sériích.

"Ve své kariéře jsem měl štěstí a zažil významné úspěchy v motorsportu. Těžil jsem tak z tvrdé práce předchozího vedení FIA, které vytvořilo globální soutěžní platformu. Myslím, že je čas, abych něco vrátil sportu a FIA, které mi tolik daly."

"Také bych rád pomáhal svým kolegům ze silničních motoristických klubů v jejich důležité práci při reprezentaci motoristické veřejnosti. Z těchto důvodů bych s nadšením a vzrušením sloužil jako prezident FIA," uzavřel Todt.