buby píše:Na srazu vám ukáľu, jak vypadá originál montáľ z Holandska.Jinak super informace a vymícení či potvrzení mýtů na
www.lpg.cz. Něco pravda je něco ne.Největąí pozor na montáľní firmy - ale to je vąechno na zmíněné adrese lpg klubu.Není pravda, ľe se jezdí za polovinu!!! A stojí to taky trochu víc času - inu daląí zařízení v autě.Ale kdyľ seľeneą plyn za 13,50,- to je potom radost pojezdit.
Ahoj, je to tak. Za polovinu se neda jezdit. Mam xsaru I 1.8i 16V, zarizeni landi renzo IGS. Benzinu to zralo asi 8.3l a ted mi to zere plynu prumerne 9.3l. Minimalni spotrebu plynu jsem dosahl 8.2l pri ceste do Chorvatska. Pri zimnich cenach, kdy je benzin "levny" a plyn zase drazsi usetrim tak 0,8kc/km. V lete naopak je plyn levnejsi a benzin drahy, tak tady usetrim 1.20kc/km. Prumerne tedy 1kc/km. Auto jede velice dobre, ale mam vysledovane, ze musim vice slapat na plyn abych dosahl podobneho vykonu jako na benzin. Mam to v aute asi 3 roky a najel jsem na tom asi 85tis. km. Jinak auto ma ted najeto neco kolem 150 tisic km. Starty na benzin shell w-power. Motor uplna pohoda. Kazdych 15 tisic nove svicky Brisk silver. Olej kazdych 10 tisic. Pred mesicem zavada..chcipani pri volnobehu pri jizde na plyn. Pomocí indikatoru lambda sondy
http://www.budula.cz/indiklambsondy.htm jsem zjistil, ze mam vadne dva davkovaci motorky plynu. Jeden asi 2000kc. Zivotnost prej kolem 80tisic km. Ikdyz lambda sonda ukazovala bohatou smes, tak motorky nepriskrtili pruchod plynu a auto se "prechlastavalo a chcipalo". Po vymene motorků zase vse OK...
http://www.budula.cz/img/indikls.wmv . Jinak jen drobnosti ,jako civka na nadrzi za 150 korun. Kazdopadne se to vyplati. Ahoj