Jak vybrat diesel ?

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki

Jak vybrat diesel ?

Poslaťod Mig45 » Štv 16. Aug 2007, 14:34

Poradte vy kdo mate naftu na co dat pozor pri nakupu naftove X2 .

Co zkontrolovat, co nejcasteji odchazi ,pripadne do jakeho motoru nejit.
:wink:
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Štv 14. Júl 2005, 20:47
Bydlisko: Praha,Beroun

Poslaťod CHiP » Štv 16. Aug 2007, 15:10

Tady asi rady moc nepomohou, nejlepąí asi si tam přizvat servisáka. Aby to řádně okoukl :)
1,9 D (i TD) jsou nesmrtelný, narozdíl od HDiček :)
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod bleriot11 » Pia 17. Aug 2007, 9:59

Mám hdi,nic jsem moc nezkoumal,prostě jsem to risknul.Obecně bych řekl,ľe motor nesmí černě kouřit(mě nezakouří ani kdyľ je fakt vytočenej),Mesmí klepat,musí mít pravidelný chod a jít za plynem pěkně od spodu.Start musí být okamľitý(i v zimě)-ľádný dlouhý točení startérem.

Rozhodně doporučuju 2,0Hdi.Mimo jiné poslední spotřeba bez klima 4,3litrů není ąpatná.Je to moderní motor a proti 1,9d(td) je klidnějąí,tiąąí,výkonějąí.Aľ mi motor nedejboľe vybouchne dám Chipovi za pravdu,jinak rozhodně neeeeeeee.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod pj » Pia 17. Aug 2007, 12:04

Take mam HDI a jsme s nim spokojenej - nemusim hlidat spotrebu a vykon 66kW bohate staci i na plne nalozeny break. Motor nekouri, je tichy a je bez typickeho tluceni drivejsich TD motoru, v interieru je ticho, plny tah je citit od cca 1900 ot. Pri spusteni by tam nemelo nic klepat. Jinac mohu potvrdit, ze to v zime startuje na poprve (teda pokud nebyla v haji baterie).
Od zacatku jsme si vedom, ze jestli odejdou vstriky tak se pekne prohnu (proto netankuji naftu z traktoru).
Nedavno jsme se dovedel ze mimo to by tam mel byt i dvouhmotovy setrvacnik, jeho porucha by se mela projevit pri razeni - obcasne rany pri pousteni spojky.
Do HDI bych sel znovu. S plnou nadrzi 55l najedu bez problemu a se zustatkem rezervy v nadrzi bezne 900 a vice km.
pj
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 349
Registrovaný: Uto 20. Jún 2006, 11:36
Bydlisko: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Poslaťod rosta » Pia 17. Aug 2007, 13:52

Snad ti trochu pomuľe
http://www.autoweb.cz/tema-tydne/tyden- ... l?id=11624
autoweb.cz - Týden s naftou: diesel z druhé ruky je past na kupující!
Dole je pak pokračování
rosta
 

Poslaťod MP » Pia 17. Aug 2007, 20:14

bleriot11 píše:.Je to moderní motor a proti 1,9d(td) je klidnějąí,tiąąí,výkonějąí.Aľ mi motor nedejboľe vybouchne dám Chipovi za pravdu,jinak rozhodně neeeeeeee.


...já dávám za pravdu ChiPovi uľ teď ...
...1,9 TD - 66 kW versus 2,0 HDI - 66 kW
66<66 nebo 66=66 .... mě to vychází na stejno , nevím jakej má kterej krou»ák , HDi moľná bude mít víc , ale výkonově je to stejný ... navíc těch 90 koní u TD vydojíą z 1905 ccm , u HDi na to potřebujeą 1997 ccm .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod Sbohem vąem » Sob 18. Aug 2007, 8:36

Jen doplním údaje,myslím si ,ľe HDI je nákladnějąí na pozdějąí opravu hlavně systém common - rail,ale pokud bude pouľit od firmy Bosch,tak máą vyhráho,ten se dá repasovat,cena je asi okolo 4000 kč,jinak celý nový common-rail vyjde na 25 000 kč.
Co se týče jízdních vlastností a tichosti motoru a kultivace je ne tom HDi mnohem lépe.

1,9 TD : max.rychlost 178 km,zrychlení 0- 100 - 12,7 s,196 N.M. při 2250 otáčkách.

2,0 HDi : max.rychlost 180 km, zrychlení 0- 100 - 11,6 s,214 N.M. při 1900 otáčkách.

Se spotřebou je na tom HDi o něco lépe,určitě bych věnoval velkou pozornost oběma verzím při koupi,ale osobně bych volil 2,0 HDi.
Sbohem vąem
 


Späť na Nápady, vychytávky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 55 hostia