Tak jsem to zkoumal dál, systémem - nastavím něco na panelu ujedu pár km zvednu kapotu a sáhnu na trubky od kompresoru jestli jsou teplý nebo studený... a dosel jsem k následujícímu: pokud je na pravém kruhovém voliči nastaven proud vzduchu na přední sklo (odmlzování) pak se klima zapíná sama bez ohledu na to jestli je zapnuto tlačítko se sněhovou vločkou
! Manuál ke xsaře píse ze v této poloze je odml?ování řízeno "automatickým programem" v závislosti na teplotě venkovního vzduchu, a to ze se při tom za určitých podmínek zapíná klima tam psáno není ale je tomu tak. Takze pokud chci mít jistotu ze klima nebězí nesmím mít zapnuto odmlzování....
Dalsí postřeh je to ze mi něco při delsím pouzívání klimy vrzá (ale fakt brutálně) na podvozku, pořád jsem na to nemohl přijít jaká je v tom závislost ale na 95% to vypadá ze voda co se srází na trubkách co vedou do kompresoru odkapává na vsechny ty gumový silenbloky co jsou na podvozku a ty pak vrzou (něco jako mokrá podrázka o pedál spojky).
Tak přemejslím jestli by nebylo vhodné ty trubky obalit nějakou izolací jako je třeba ten sedej TUBEX na trubky od topení. Co si o tom myslíte???