Vím, ľe se to nemá přivolávat, ale myslete chlapi taky na to, ľe při bouračce by hasičák neměl poletovat po autě a náraz můľe přijít z jakékoli strany. Kdo zaľil, ľe ho postrčilo auto co nedobrzdilo, ví, co tím myslím. V Xsaře mám Pyrocool ve schránce před spolujezdcem (do Polska nejezdím
). Ve Formanovi jsem měl dvoukilový hasičák naleľato před sedadlem řidiče. Byl v originál drľáku co je má být svisle a má dva pásky s rychlosponkami. Přiąrouboval jsem ho k pevné páskovině pomocí daląí menąí páskoviny (místo podloľek). K pevné páskovině byly navařené kousky páskoviny vodorovně, které byly přiąroubovány ke zvýąené podlaze vedle ąroubů, co drľí kolejnice sedadla. ©rouby asi M10 (uľ si to nepamatuji přesně), samořez nepovaľuji za dostatečný. Jestli by to ąlo v Xsaře nevím, nemám jí tak dokonale zkouknutou a uľ je tma. Takľe moľná jen pro inspiraci... Ty rychlosponky a pásky byly celkem pevné, odhadoval jsem, ľe 20G by měly vydrľet (připevnění nádrľe LPG je testováno na 20 nebo 25G). Jen při nastupování jsem někdy zavadil o levou sponu a rozepnul ji
.