Jak jsem ke Xsaře přišel.

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki

Poslaťod Miklásek » Ned 8. Jún 2008, 20:35

Nuľ tak ja som si povodne predstavoval Xantiu, koli jej pohodliu a priestoru. Vtedy som si Xsary skoro vobec nevąímal. Myslel som si, ľe sú ovela menąie na vnútorný priestor (na ktorý si potrpím :) no potom som si jednu vyskúąal a láska bola na svete.. :o)))

Chcel som len Break (krátke sa mi nepáčia) a len starąí model (novému neviem prís» na chu»), no a keďľe som za»aľený na Diesle, chcel som 1,9 TD. Mal som s ňou skúsenosti z firemného Berlinga, ale bez turba. Ten motor znesie ozaj vąetko. HDi som nechcel, koli náročnejąiemu motoru, ktorý sa výkonovo ot TD-čka skoro nelíąi (nemyslím tám 81 kW verziu)

Takľe vyhral to nakonec moj kombajník, ktorý som naąiel na nete povodne za 145 000,- No nakoniec ukecané na 120 000,-
Bolo síce búrané na predok, no je to celkom pekne urobené, tak dúfam, ľe si o pár mesiacov nevyąklbem vlasy :roll:
Xsara Break SX 1,9 TD, zelená metla, dovezená z Deutschlandu, o rok mladšia ako Cvrčkova. :)
Obrázok užívateľa
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 292
Registrovaný: Uto 20. Máj 2008, 21:25
Bydlisko: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

Poslaťod jarin » Pon 9. Jún 2008, 17:20

Tak Vám taky napíąu moje trable s au»ákama. Začal jsem v 18 s ©1000 MB,ale měl jsem ji krátce, udělal jsem s ní kotrmelec :D . Ale nebylo to ąpatný auto,dost se na tom nechalo udělat. Koupil jsem ji za 3 tisíce,pak prodal za dva. :D Po vojně jsem si pořídil © 105, ale tu pak zlikvidovala koroze. Pak jsem si pořídil Kadeta 1,6 kombi,hodně toho odtahal,ale byl jeątě víc poruchovej,snad kaľdej měsíc nějakej problém. Prodal jsem ho na ND a pořídil krátkou feldu. Spolehlivý auto aľ na ty pátý dveře,kozoze je sviňa. V tý době jsem se seznámil s přítelkyní, která si koupila Xsaru. Tak začalo moje seznámení Xsarou. Před rokem jsem i já chtěl obnovit vozový park,tak jsem začal pokukovat. Chtěl jsem kombíka,tak se do výběru dostala Xantie,Fokus,Megane,Marea, Escort, Cordoba, ale pak jsem uviděl Xsaru a bylo rozhodnuto. A tak nám před barákem stojí dvě :driv:
ex X1 1.9 TD silver break 99 s klubovýma podložkama :-)
Fofo II kombi 07
X1 1.8 99 exklusive
Obrázok užívateľa
jarin
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 195
Registrovaný: Str 23. Máj 2007, 21:38
Bydlisko: Dobřany
Vůz: Vw Touran ,Fofo II kombi 07,ex X1 99 silver break 1.9td, X1 99 sedan 1.8 exklusive

Poslaťod Max_Damager » Str 18. Jún 2008, 14:37

Tak u mě je příběh taky hodně zajímavý. Po ąkole a nástupu do práce jsem se rozhodl, ľe si udělám radost a pořídím si svoje auto. Tak začala moje peripetie s procházením webových stránek, autobazarů atd. Auta která jsem chtěl koupit se stále měnila, nejdřív to bylo Mondeo, pak Ford Cougar, Peugeot 307 a hlavně Ford Focus, pro který jsem se rozhodl napevno. O Citroenu jsem vůbec neuvaľoval. Po několika jízdách v různých bazarech se mi zalíbil jeden Focus z roku 1999 a dokonce jsem byl tak daleko, ľe jsem měl vybrané peníze, abych sloľil zálohu neľ si ho odvezu, ale ten prodávající byl tak děsný, ľe jsem se stáhnul a odeąel. Cestou jsem se náhodou zastavil v bazaru po cestě domů a tam zahlídnul Xsaru. No nejdřív jsem nad ní ofrňoval, nějaký frantík není pro mě, ale jízdu v ní jsem si vyzkouąel. Večer se mi to honilo hlavou a tak jsem se do toho auta zamiloval, ľe jsem hned druhý den jel sloľit zálohu a měl jsem svoji kočku. Udělal jsem dobře...
ExMaxSARA II 1.6 16V CHRONO
Citroën C4 VTS 2.0 HDi 2008
Škoda Octavia III 1.2TSI 2013
Obrázok užívateľa
Max_Damager
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 762
Registrovaný: Str 9. Máj 2007, 21:55
Bydlisko: Praha-Hradec Králové
Vůz: Škoda Octavia III 1.2TSI

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod Strejceknimra » Str 1. Okt 2008, 13:11

Nu xsara a já, to je dlouhá historie...

Jako dítě jsem měl nejoblíbenější hračku model CX-ka od firmy Solido (mám ho dodnes). Když jsem dorostl do věku řidičáku, jezdil jsem s autama našich (postupně stopětka, favorit, astra) a autama svýma či přítelkyně (trabant, fiat 126, jiná stopětka). Pak jsem si pořídil ZX-ko. Měl jsem ho dva měsíce a z marnivosti jsem ho dal pryč. Máti v té době uvažovala o novém autě a rozhodla se mi přenechat astru. Chodili jsme po autosalonech a vybírali, co by se nám líbilo (mým kandidátem byla Toyta Corolla, xsara byla kdesi na 3.-4. místě). Nakonec máti objednala pětidvéřovou stříbrnou Xsaru 1,6, celkem impulzivně (líbila se jí barva) a vzápětí toho začla litovat, neboť se v okolí objevilo spousta chytráků, kteří znali známého známého, který měl francouzský auto a měl na něm spoustu závad. Rozhodla se tedy, že od smlouvy odstoupí, pokud nedodá autosalon xsaru včas (tady udělám odbočku: astru jsme měli dostat v září 1996, servis ji pořád nedokázal objednat, nechat vyrobit, dovézt... šponovali nás jak strunu a nakonec ji dodali koncem listopadu 96). Xsara měla být k dodání podle objednávky v 2. polovině června 2001. 16. června zadrnčel telefon - máte tu xsaru, kdy si ji chcete vyzvednout? Máti začala jezdit v xsaře, já v astře. Astra měla najeto tenkrát 30.000 kilometrů a já na ní natočil každý rok dalších 30.000, celkem 4 roky. Bohužel úměrně stoupajícímu náběhu se přidávaly další a další vady a nebylo výjimkou, že byla i měsíc v servisu. Zoufale jsem litoval, že jsem dal pryč ZXko. Po 4 letech (a 50.000 kilometrech) máti přestala Xsara bavit a šla do nového vozu. A já začal jezdit Xsarou. V tu dobu jsem změnil práci a auto využíval na 200%. Xsara v srpnu 2008 coby osmiletá měla najetých 255.000 km, jediná horší závada za celou dobu byl odešlý Lucas pod volantem. Neustálé měnění spotřebáku už mě přestávalo bavit (rozvody, tlumiče, výfuk, kotouče, destičky) a pokukoval jsem po C5. Jenže v tutéž dobu jsem si koupil byt a na nové auto ještě nějkou dobu mít nebudu. Navíc naši a brácha potřebovali něco na popojiždění. Takže jsem vrátil Xsaru stříbrnici a řekl si, že se podívám po jeté xsaře, abych mojl využít zimní kola, střešní nosič, řetězy a další drobnosti. Druhá Xsara, tentokrát modrá, nám do rodiny přibyla asi před měsícem. K dnešku na ní mám najeto skoro 7 tisíc kilometrů.
Kdo neměl zrzavou, neví, co je ženská. Kdo neměl citrouše, neví, co je auto.
Strejceknimra
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 50
Registrovaný: Sob 20. Sep 2008, 15:38
Bydlisko: Ústí nad Labem
Vůz: C5 2.0 HDi (2010), Kaipan 14 (2008), v minulosti postupně 2 x Xsara

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod jaydee_peta » Sob 4. Okt 2008, 15:47

U mě to bylo vcelku jednoduchý... do xsary sem se zamiloval hlavne kvůli vzhledu, a to jak vnějšího tak vnitřního. Asi po roce od tohoto vzplanutí mi ruplo v bedně, šel sem na banku pro půjčku a začal shánět. Po týdnu intenzivního hledání po internetu a objíždění bazarů jsem tu svoji konečně ulovil. Bylo to přesně 5. června 2006 a můj život se tím zásadně změnil. Předtím jsem totiž jezdil 6 let ve 120ce:-) A najednou jsem jezdil něčím, co má klimu, elektriku a podobný hovadiny. Zároveň jsem měl už auto, na který se prodávaj doplňky, o kterých se mi se škodovkou mohlo jen zdát. No a jak šel čas, letos na jaře jsme na netu náhodou viděli dost levnou xsaru, kdy cena odpovídala stavu:-) A tak jsme si řekli, že ji na kšeft koupíme, dáme do pucu a prodáme. Tak jsme ji koupili, začal jsem na ní makat a uvědomili jsme si, že po technický stránce je naprosto famózní a navíc se do ní vejde kočár, takže si ji přítelkyně nechá a prodá corsu, byť rok 2003, málo kilometrů, ale kočár se do ní nevešel ani za nic:-) A tak teď máme dvě krásný xsarušky, obě r.v. 98 a obě s motorem 1.8:-)
Už jen 1x Xsaruška 1.8i Red Flower
Peugeot 307 2.0i 16V Black Power:-)
Obrázok ... holku moji modrou už dráždí někdo jiný...
Obrázok užívateľa
jaydee_peta
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 343
Registrovaný: Uto 13. Nov 2007, 8:09
Bydlisko: Jablonec nad Nisou
Vůz: Xsara 1.8i

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod Maer » Uto 28. Okt 2008, 12:22

No to ja jsem po skole dostal od prarodicu nejake peníze co mi šetřili už od meho ranneho dectvi. Nastoupil jsem do práce a začal jsem šetřit. Po pul roce jsme zjistil ze mam 70000,- tak jsem se zeptal souseda co by mi za to mohl privest z nemecka. On mi rek ze se svezem do nemec a neco tam najdem. Po sesti vyletech po nemecku a lucembursku jsem byl zoufalej nic se mi nelibilo a nic nebylo dost dobre.. Pak ejhle , volal ze nasel xsaru v super stavu a ze pro ni pojede. Kupni cena v nemecku byla 2200Euro coz bylo super mela 62000km servisovana po dedovi tak kolem 60let. Tak jsme sedli do auta a jeli na kraj Bavorska pro tu krasavici. Byla to laska na prvni pohled. Deda se o ni staral lip jak o babku. Soused mi to auto dal za 70000,- i s přihlašením. Dovoz jsem mel zadara.. Kdyz jsme prijely do cech dal jsem to znamemu na okouknuti co bude potreba vymenit ci opravit. Sice deda rikal ze je vse vymeneny (naplne a tak) , ale me to nedalo. Muj technik rek ze akorad vymeni brzdy a vic uz nic. Prihlasenou ji mam od 28.2.2008 a dedovy kterej mi ji prodaval podle technicaku je 65 let. Ted uz mam s Xsarou nalitano prez 20000km a lepsi auto jsem si vybrat nemoh :)
Citröen Xsara 1,8i Exclusiv 66kw r.v. 1997 + funkční volant :P 6,9 L/100Km (ted uz minulost)<br>
Škoda Octavia r.v. 2002 1,9TDi Exclusiv
Maer
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 117
Registrovaný: Ned 2. Mar 2008, 2:24
Bydlisko: Zatec

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod Jufk » Pon 3. Nov 2008, 14:05

No tak i já se podělím o svůj příběh.První auto jsem si koupil poměrně pozdě bylo mi 30 a byla to Š 105 l.Do dnes na ní vzpomínám s láskou.Jen jednou mě nechala ve štychu.Jinak asi nejlepší auto na hory (mimo 4x4) na Šumavě jsem dával na p..el každýmu.Díly byly za babku a člověk si hodně opravil sám.Pak mi ale odešel motor a tak jsme se rozloučili už měla svoje odslouženo.Další byla Felicie krásná tmavě modrá metalíza naprosto bez problémů ani známka po korozi.Ale někomu se líbila víc než mě a tak si jí prostě a sprostě vzal.Nikomu nepřeju ten pocit ,když se podíváte z okna a místo vašeho auta parkuje jiné.Nejprve se ujišťujete ,že jste asi zaparkovali jinde ,ale pak si to musíte přiznat ,auto i prachy jsou fuč.Celou pojistku shrábla úvěrová firma ,na auto jsem si musel půjčit a ještě mi poslali fakturu na doplatek 38 000,-.Pak následovala půjčka v bance a z nouze koupený Forman.Jo vypadal fakt pěkně nebouraný bez koroze druhý majitel...,ale stačilo párkrát zajet do myčky a ta krásná černá barva se začla měnit na prokvítající tmel a rez.Ten ha..l zamatlal díry kytem a nastříkal nějakou shit barvou ,která se smyla.Peníze mi nechtěl vrátit a stále se vzpouzel.Zkrátka chybama se člověk učí.Vozil jsem se v něm asi tři roky a celkem bez problémů až na tu korozi ,která byla fakt všude a když odešla spojka šel z domu.A tak jsem trávil celé dny u internetu a vybíral.Chtěl kombi ,s posilovačem ,airbagy ,ABS a hlavně zinkované.Do finále se dostala Xsara ,Mondeo a Marea.O Citroenu jsem neslyšel nic dobrého ,Mareu mi taky rádoby odborníci rozmlouvali a Mondeo mělo problémy s korozí zadních lemů tak jsem ho vyloučil.Už už jsem koupil Mareu ,ale nelíbila se mi roletka v kufru ta se jenom shrne není samonavíjecí jako všude jinde.A pak jsem ji našel v Písku.Soukromý dovoz z DE ,první majitel ,servisní knížka ,100 000 km ,rok 1999 ,nebouraná ,zimní kola a komplet dokumentace + kódy a dvoje klíče.Tak jsem si ji jel prohlédnout a po prvních metrech jízdy jsem věděl ,že jí chci.Tak jsem jí za 105000 ,- koupil ,přihlásil a .... ještě než jsem zaplatil havrijní pojistku tak jsem poprvé v životě boural.Peníze na opravu nebyly a tak my jí opravil známý proto mám modrou kapotu.Jinak se mi Xsara moc líbí je krásně pohodlná a útulná a se synem jsme se shodli ,že vzadu je to jak v býváku pohodlíčko a krásný výhled.Na dálnicích poliká kilometry jako prd je to paráda.Jenom ty opravy jsou na můj vkus moc časté pořád se něco posírá a tak si někdy říkám jestli jsem vybral dobře ,ale pak si do ní sednu vyjedu na rovnou silnici a užívám si tu krásu.Najednou je vše zapomenuto.Do Xsary se člověk zkrátka zamiluje a dokáže lecos odpustit.
Stříbrná Break 1,4 ,X1 ,s modrou kapotou
Jufk
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Štv 23. Okt 2008, 11:39
Bydlisko: Praha 4-Chodov
Vůz: Xsara break, 1,4 benzin, r.v. 1999 ,stříbrná s modrou kapotou.

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod Vasik » Uto 22. Dec 2009, 20:37

Když jsem si udělal řidičák (v srpnu) tak sem ladně pokukoval po nějakym autě, protože tramvají už mi nebavilo jezdit. Jednoho dne tak přišel táta zamnou co dělam a tak sme si povídali já mu řek že bych chtěl nějaký to autí. Asi se dobře vyspal protože hned druhej den sme objížděli po Plzni autobazary, ale nikde nebylo auto pro mě (měl sem určitou částku a chtěl sem se do ní vejít se zimníma kolama a pojištěním). Takhle jsme chodili asi měsíc :-D než si sednul k počítači a koukal po internetu. Napřed našel zlatýho Peugeota 306.Když jsem zavolal tomu chlapovi tak jsme se domluvili že se sejdem cca v 16hodin a ukáže mi ho. Pak hledal dál a našel Xsaru. Bylo to v nějaký vesnici za PLzní. Když jsme tam dojeli, majitel nam to ukázal, projeli jsme se vtom a nejspíše jsem měl vybráno. Odpoledne jsme přijeli na sraz. Peugeot byl vyblejskanej :D. Akorát byl prý z Německa už nabouranej a poznal jsem to i já jako totální laik, kterej zrovna udělal autoškolu. Oznámil jsem že P 306 nechci a ještě ten den jsme jeli říct že Citrouše berem :). Od tý doby se vozim ve Xsaře a jsem zato rád. Mam jí zhruba měsíc a pořád se seznamujeme. Je to dokonalý auto jezdíme zatím s přítelkiní, takže mi 3dvéřový auto stačí. Sice to má ještě nějaký mouchy, ale to bych ještě dnes chodil pěšky. Dal jsem za ní 61 000 s přihlášením a měla naježděno v Německu 91 000km. Dnes už má se mnou natočeno 92tkm.
Předtím: Xsara 1,8 8V 66kw 1998 Obrázok
Poté: C4 1,6 16V Hdi 80kw 2006 Obrázok
Znovu poté : Ford Mondeo 2,0 TDCi 85kw 2010 ECOnetic
Současnost : Toyota Auris TS 1,6i 2017
Vasik
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 960
Registrovaný: Ned 15. Nov 2009, 15:34
Bydlisko: PLZEŇ
Vůz: Toyota Auris TS 2017 1,6i

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod konqui » Uto 29. Dec 2009, 14:48

Když jsem nastoupil loni na vysokou - Báňskou, začal jsem mimo školu i pracovat a už dlouhodobě jsem chtěl auto - Nejvíce se mi líbil Peugeot 306 - jenže v té době byl na svůj věk poměrně drahý, navíc ty levné kousky byly bez výbavy, hnusné čalounění - tak jsem nějak polopatě sehnal Renault Megane, sice taky bez výbavy ale přece jenom to už bylo auto. Ale chvilkové nadšení opadlo, za ty prachy - co by člověk čekal, hnilo to, vymlácené čepy, motor už měl cosi za sebou, majitel na to zkrátka sral. Tak jsem pokukoval o nějakém upgrade :-) známý karosář mi doporučil Xsaru - prý nehnije...Tak jsem se dlouhodobě díval po Xsarách, auto to bylo hezké ale už jsem chtěl aby to mělo alespoň klimu...Pak jsem natrefil na vínově červenou, majitel se honosil "Super stavem" - od jeho dovozu z německa kde se auto proletělo křovím a má tedý druhý lak (žádná část auta nebyla tahaná ani vařená) měl doklady o všem co se s autem dělalo (2x ročně na prohlídky v Citroenu) tak jsem ho vzal, po dohodě na ceně byla víc než skvělá, mělo to aut. klimu, okna v el, ovládání pod volantem...Megán šel pryč. S tou xsarou jsem za 2 měsíce najel tolik co s Megánem za rok, zatím jsem musel vyměnit kotouče a destičky, zavařit výfuk a vyměnit chladič jelikož jsem asi ve 100 Km/h sejmul lišku či co to bylo...Teď ta horší stránka - rezne.Každé auto rezne.Mám nepatrné orezlé flíčky nad rezervou a v nad zadní nápravou kde jsou uchycené "dorazy", tomu se budu věnovat na jaře i se silentbloky.
Obrázok užívateľa
konqui
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 234
Registrovaný: Str 27. Máj 2009, 17:25
Bydlisko: Ostrava
Vůz: C5 X7 2.0HDi 120Kw Exclusive

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod xsaraplus » Str 6. Júl 2011, 17:32

Ahoj, nová auta šla z domu a mé první auto Trabant jaksi nepostačovalo na denní provoz, tak zase hezky zajelo do garáže. Psal se rok 2009´. Nejdříve jsem si pořídil můj tajný sen Citroën XM, ale ukázalo se, že na sídlištní poměry a cukání po Praze je auta vážně škoda. Druhé auto do rodiny tak měl být Citroën AX v dieselu. Slouží hezky dodnes, ale pro mé dva metry prostě nepoužitelné, tak jsem ho věnoval rodičům na nákupy. Do třetice jsem narazil na Xsaru, která byla zjevně bouraná, ale všude všechno sedělo a oprava byla provedena kvalitně. Největší klenot čekal pod kapotou: atmosférický diesel 1.9 D o výkonu 51 kW. Při dravé jízdě po městě stačí, na dálnici 130 taky udělá a při šetrné jízdě jezdím město za 5,5/100. Spotřeba se mi přitom již rok nepřehoupla přes šest litrů. Hodně nebo málo? Jsem spokojen. Navíc už jsem s ní za dva roky ujel 100 000 km bez jediné závady - vše pouze spotřebák - nové brzdy, rozvody, žárovky. Xsara je taková francouzská Octavia, jen s tím rozdílem, že ani s půlmilionem na tachometru se vám nerozsype. Doporučuji.
Citroën Xsara Coupé 1.9 D 51 kW ročník 1999
xsaraplus
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 234
Registrovaný: Str 14. Okt 2009, 2:08
Bydlisko: Praha
Vůz: Xsara 1.9 D

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod K.J.Stolc » Pia 26. Aug 2011, 10:32

Jak jsem ke Xsaře Picasso přišel.
Škoda 120 odsloužila, i když přes její vrtochy jsem jí měl rád a lecos jsem spolu zažili. Tak jsem googlil a hledal všechna možná auta. Chtěl jsem něco většího, kam se nenalézá, ale nastupuje, s airbaggy. A líbil se mi Espace. V AAA inzerovali jeden cenově dostupný, krásně rudý (barva se mi vůbec nelíbí, ale má mnoho vizuálních předností) a jako jejich všechna auta tachometr na podivuhodných 80 tisících. A tak jsem ho objednal do AAA Chabry. Většinu aut z internetu, jak jsem zjistil, tam nemají, ale údajně je mají v Chomutově – dobrý fígl. Přivezli jakýsi předšrotovní vrak, který měl s obrázkem inzerce společnou pouze tu barvu. Takže nic. Ani druhý nebyl o mnoho lepší. Tak nakonec se mi tam zalíbila nablýskaná Xsara Picasso. Xsara jela velmi dobře, seděla jak přibitá – skvělé Ale po cestě na svatbu kolegy a zpět, už se pro hudební sluch začal koncert kastle a motoru nějak rozlézat a nějací hráči si v něm jakoby hráli jinou operu. Tak do servisu na revizi. Protokol z revize byl tristní. Nabouraná z levého předku, hnutý střední sloupek, vyměněný levý předek – mizerně, svěšené zadní nápravy (prodřený plastový kryt podběhů), bryndající motor, opotřebení motoru a celého vozidla odhadem kolem 250 tisíc km i více, sjeté brzdy a mnoho dalších drobných i horších závad. Sice to vypadá, že je to důsledek duchapitomosti, ale problém spočívá v tom, že kdo vleze z Trabanta do jakéhokoliv auta, zdá se mu, že je to nádhera. U staré Škodovky je to obdobné. Tak zpět a vrátit, ale nejel jsem více jak 400 km. „Takže nic, musíte si jí nechat.“ „Fajn. Vyberte si: nechám si jí a na internetu zveřejním Váš protokol o stavu vozidla (kde se údajně hodnotí asi 140 parametrů) a tento ze servisu, aby si všichni udělali obrázek o serióznosti firmy AAA, a navíc podám na Vás trestní oznámení za podvod a můj advokát z Vás stáhne kůži.“ Tak rychle změkli a nechali mi vybrat jiné auto. Nabídli jiné Picasso. S tím se nejspíš jezdilo ralye v lomu. Běs. Nyní již jsem byl zkušenější a neunikly mi detaily, jako naprosto opracovaná šaltpáka nebo totálně prošlapaná podlážka u plynu auta s najetými 70 tisíci, nebo odchromovaný kryt zámku dveří klíčem atd. Je neuvěřitelné jak se těch standardních + - 80 000 km na autě podepíše……třetí Xsara byla ze stejného vrhu.
A pak jsem jí uviděl: zamazanou (neumytou a nenaleštěnou), nevyluxovanou, odstavenou bokem, bez ceny a dalších informací. Že prý právě dorazila po vlastní ose z Brna (to bylo i v AAA věrohodné, protože měla brněnskou značku). Tak tuhle určitě nestačili upravit - stočit u ní tachometr na 10 tisíc apod. Na skle lékařská značka, na bocích nálepka servisu. Otevřeli jí – servisní knížka, z leasingu, 78 tisíc km odpovídající tachometru, vše v pořádku. Jela perfektně, tiše a měkce. Ale že nemá cenu atd. Výmluv jak čuba blech. Nakonec stála o mnoho tisíc víc nežli vrácená. A Škodovku, Na rozdíl od reklam, že vezmou staré auto a odečtou 10 tisíc platilo nejspíš pro Rolsy nebo staré Bugatti; Škodovku ani náhodou! Další trik a podvod. A tak já se Xsarou z AAA hned hajdy do servisu. Tam už věděli oč jde z minula a proklepli ji. O.K. Jen seřídili brzdy a vyměnili olej. V servisu při každé výměně na kartičku nalepili značku oleje a datum výměny, a tu připevnili drátkem k motoru na místo staré, kterou utrhli. Počet drátků, který tam zůstal a počet výměn oleje zaznamenaný v servisce souhlasil. Výsledek: perfektní stav, dokonale udržovaná, žádná závada. UF. Konečně. Ale již nikdy AAA.
Kromě toho, že se vysypala baterka a kromě radia (ze kterého se vyklubal energetický upír) znamenajících mnoho problémů z toho vyplývajících - se zamykáním apod., což vyřešila baterka nová, silnější a odhalení vampýrismu radia, žádný problém. Trochu snad žere olej, ale nezdá se, že by to bylo nějakou závadou.
Nejsem zastáncem tunění auta na parádu, ale pro bezpečnost nebo pohodlí ano.
Nejprve jsem vyměnil natrženou manžetu u řadící páky – ušil jsem si elegantní z jemné černé kůže dle původní umělohmotné. Pak jsem si nechal namontovat LPG systém PRINS, toroid nádrž.
Ke světlům jsem dodal automatické denní LED svícení vpředu doplněným dle potřeby přepínačem zapínatelným zadním LED světlem pozičním červeným - protiprudícím (protože policajti jedoucí za vozidlem, si myslí, že nesvítím, a když zjistí, že tam je denní svícení, zkoumají, zda je homologované, a pak jestli mám pojistky, žárovky, lékárnu, rezervu, správné číslo bot a jestli jsem si nedal na posilněnou nějaké víceoktanové palivo a tak). Je to sice proti vyhlášce, ale funguje to. A k pozičním lze zapnout bezpečnostní červené LEDy pod nárazníkem a dvě rudé bezpečnostní LED lišty na zadním okně (vánoční stromeček). Ty další zadní lze použit při odstavení na dálnici nebo při převozu kol nosičem na 5. dveřích upraveným mnou i na transport dámských kol.
Výbavu jsem doplnil střešním nosičem Neuman doplněným tak, že lze na něj umístit jednoduchou nebo dvojitou harmonikovou zahrádku ze Škodovky pro převoz čehokoli, co by se mohlo sesunout do strany.
A jsem spokojen.
Karel
K.J.Stolc
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 9
Registrovaný: Pia 24. Júl 2009, 13:55
Bydlisko: Praha
Vůz: Citroen Xsara Picsso 1,8 i, Benzin, 2003

Poslaťod empík » Pon 29. Aug 2011, 19:26

Prosím zmazať
Naposledy upravil empík dňa Ned 22. Jan 2012, 19:31, celkovo upravené 1
Som rád, že ste radi, že som rád...
Obrázok užívateľa
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1719
Registrovaný: Štv 14. Apr 2011, 11:23
Bydlisko: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod marcco83 » Pia 4. Nov 2011, 12:43

Tak prispejem aj ja...Doma sme mali LADU 1200, potom sa kupil ZX 1.9 D. Ocovi sa páčila Xsara 2.0 HDi 80 kW...Na nete našiel chlápika čo vozí autá priamo z Francúzska. Oslovil o a doniesli mu Xsaru. Mne sa vtedy veľmi páčil Ford escort. Kúpil som si 1.8 TD...Nebolo to zlé auto len tá spotreba, štartovanie, ale hlavne tá hrdza mi žrala escortíka rovno pred očami. Tak nič, escort sa predal a pokukával som aj ja po Xsare. Na nete, v bazároch 2.0 HDi 80 kW, EXCLUSIVE bolo strašne málo. Tak nič oslovil som chlapíka ako otec. Nemal Xsaru :cry: . Na nete som zase našiel ďalšieho, ktorý zase sprostredkuváva auta zo Slovinska. Dohodli sme sa a jeden večer sme sadli do jeho felície a hybaj do Ljubjany. Ráno o 5:00 som už mal skúšobnu jazdu za sebou. Povozil som sa po parkovisku pred hotelom a bolo jasné: Beriem! Vybavovačky okolo špz prenosnej, poistka a hurá domov. Cesta 750 km bez problémov. Sme spolu už niečo cez 2 roky a nechystám sa meniť. :D

Tá moja....
Obrázok

Naše...
Obrázok
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázok
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Uto 6. Okt 2009, 11:16
Bydlisko: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod gubee » Pon 7. Nov 2011, 1:01

Dovolím sa pasovať za najčerstvejšieho majiteľa Xsary :D Pribudla medzi nás 5.11.2011. Ale predtým ešte z histórie...
Moje prvé auto som dostal od rodičov ako 19ročný, plný ideálov a testosterónu :D Bol to Ford Fiesta 1.6 XR2i. Čierne 3dverové, neskutočne silné žihadlo, 76 kW s Fiestou vedeli poriadne zacvičiť. Bola kúpená v bazáre a ako sa neskôr ukázalo, hodne stočená. Niekoľko chýb sa vyskytlo, aj odstránilo, ale keď prišla na rad malá generálka motora, vedel som, že je čas na zmenu.
Dopracovali sme sa (už podstatne múdrejší a uvedomelejší ;) )s mojou krajšou polovičkou k Š110L s ofiko zapísaným 120-kovým motorom. Majiteľ bol 76ročný starký, ťažko sa s ním lúčil, dúfam, že mu ešte praje dobré zdravie :) S "kilečkom" sme si zažili veľa zábavy a prešli hodne kilometrov, bez nehody, najväčší extrém bol 5dňový výlet zo Želiezoviec cez Ostravu do Vrchlabí a späť. Známi si klopkali na čelo, keď som im o tom rozprával... :D No my sme si vedeli svoje :) Prišla ale krutá rozlúčka s "kilečkom", motor z ničoho nič sa porúčal, no a keďže sme kvôli malej a aj kvôli každodennej dochádzky do roboty sme niečo zohnať museli, tak po dvoch dňoch som spravil upgrade na Š120 LS, 5kvalt, jeden z posledných (9/86).
Máme ju štvrtý rok, takisto hafo kilometrov, bezpečne absolvované Vysoké Tatry a späť, motoricky v super stave, len tá hrdza... A keď mojej žienke pri daždi už špliechala voda na nohy, bolo rozhodnuté. Do zimy treba niečo poriešiť. Ona stanovila finančný strop (1500€ - kto stavia, resp. dokončuje RD, tak vie, o čom hovorím, že je kam dávať lóve) a ja technické parametre. Sprvu to bola Felda, po facelifte, kombi, MPi, no za rozumný peniaz v rozumnom stave sa jednoducho nedala nájsť. Po dvoch pokusoch som to vzdal a rozšíril som kritériá: r.v.1998+, kombi, benzín, klíma (hlavne kvôli dcérke). Paleta bola širšia, už len si rozumne vybrať. Najprv kandidátom bola Marea Weekend, no postupne z toho zišlo a prišiel P406 Break. Našiel som zaujímavý kus, cenu som si vydealoval, no lokácia bola trochu od ruky. Pre istotu som zmanažoval aj plán "B", keby náhodou Peugeot nevyšiel. Bola to strieborná Xsara Break, 1.8 16V, 03/99 v dobrom stave a bohatej výbave. Samozrejme, podľa Murphyho Peugeot bol nepriechodný a presunuli sme sa ku Xsare. Jednoducho, nebolo o čom, vravia tomu aj láska na prvý pohľad :D
Padli sme si do oka, predávajúci bol tiež pohodový (nie bazár ani profi dovozca). Moje baby rozhodnutie kvitovali, ale keď sme išli pre ňu a absolvovali biznis, tak s nadšením vhupli do nej a užívali si cestu domov. Skúsenosti zatiaľ nemám žiadne (okrem cca 50 nabehaných km :D ), no verím tomu, že budú len a len pozitívne ;)
EDIT:
Na doplnenie, od 08.11.2011 je auto prepísané, zahlásené a má pekné levické EČ :D Čiže, konečne naozaj naša... :wink:
Xsara Break I, 1.8i 16V Exclusive, 03/1999, šedá metalíza
gubee
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 44
Registrovaný: Pon 7. Nov 2011, 0:35
Bydlisko: Želiezovce, SVK
Vůz: Xsara Break I, 1.8i 16V Exclusive, 03/1999, šedá metalíza

Re: Jak jsem ke Xsaře přišel.

Poslaťod ROSTISLAV NOVOTNÝ » Pia 1. Jún 2012, 18:28

Tak i já přispěju svojí troškou do mlýna-když jsem na konci roku 2010 zjistil že mě moje dnes už bývalá lada 2105 začíná opět hnít domluvili jsme se s manželkou že tecnickou dojedeme do konce a auto se buď prodá nebo sešrotuje a koupí se jiný...chtěl jsem něco od koncernu PSA máme v rodině P 306 pětidvířko, a kámoš má ZX-ko -asi dva měsíce jsme sledovali inzeráty a jednou v pátek jsem ji našel na netu-XSARA BREAK 2002 1,6 16 V dovoz SRN servisovaná po první majitelce-hned jsem zavolal prodávajícímu a domluvil že se v sobotu přijedeme podívat-do HK to mám kousek a tak se jelo-v sobotu ráno jsme prolezli v HK pár bazarů kvůli porovnání ceny a kolem poledne dorazili na místo-po zkušební jízdě a asi hodinovém prolézání auta jsme si s dovozcem plácli a hned zaplatili a odjeli-cestou jsme se ještě stavili na nákup a odpoledne už jsem ji doma luxoval-v pondělí jsem si zařídil pojistku a známá co mě dělala ručení mi řekla že jsem měl obrovské štěstí že se cestou nic nestalo a nestavěla mě policie-auto bez ručení prý jedině na podválu..... :oops:
moje xsara: skoro xsara-trochu peugeot......PSA nejpohodlnější jízda vpřed.....
ROSTISLAV NOVOTNÝ
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 565
Registrovaný: Sob 31. Mar 2012, 19:02
Bydlisko: Moravany u Holic
Vůz: citroen xsara break 1,6 16 v r.v. 2002

PredchádzajúciĎalší

Späť na Nápady, vychytávky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia