Jak jsem ke Xsaře přišel.

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki

Jack

Poslaťod Jack » Pia 13. Okt 2006, 11:06

Tak i já přispěju Tro?kou do mlýna ;o)

Začalo to za studentských let Trabantem kombo?em, dodnes na něj s láskou vzpomínám ;o). Se?el věkem. Následovalo zaměstnání a nutnost nějak se do něj dopravovat, co? vyře?ila ?koda 110. Zlatej Trabant. Do nyněj?ího zaměstnání to mám skorem 60km a dojí?dění hundrtkou bylo utrpení. Souseda co se ?iví dovozem ojetin jsem poprosil, jestli by pro mě něco neměl. Představoval jsem si nějaký malý diesel, velikosti zhruba Peugeota 106, Corsy, a pod. Shodou okolností měl, tak?e jsem si pe?otka vyzkou?el, ale zdálo se mi to být takové poskakovadlo, tak mi místo toho nabídl za stejné peníze Xsaru. No láska to byla na první pohled ;o)

Krásný černý kupé, sice bouraný na čumák, ale dobře opravený, nic mi o něm nezatajoval, řekl co a jak se na něm dělalo, s tachometrem (85 000) se nehýbalo, prostě férový přístup. Sice mi ji prodával nerad, přeci jen to byla bouračka a nechtěl si dělat zlou krev v baráku kdyby se něco pokazilo, ale slíbil jsem mu ?e ho z ničeho vinit nebudu, ?e si uvědomuju do čeho jdu, a s tím jsem ji taky za 135tisíc koupil.

Od té doby mi dělá víceméně radost, ale kilometry jsou na ni znát - teď má 160000, tak?e pokukuju po nověj?í, nebo je?tě lépe, po Xantii. Značku u? bych nevyměnil ;o)
Jack
Xsara Coupé 1.9TD
1999
Jack
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 34
Registrovaný: Str 16. Nov 2005, 12:39
Bydlisko: Mladá Boleslav

Poslaťod Luboš 002 » Sob 18. Nov 2006, 18:37

...taky přidám můj citronový příběh o picassu jeho? jsem majitelem..po koupi picassa byl i trochu kyselý..
psal se rok 2001 a na fotbalový zapas,přijel kamarád ve zbrusu novém picassu,nemohl jsem se od něj odtrhnout,tou?il jsem jednou to auto mít,bo mam rodinu představa mít ho v gará?i se stala snem.Sen trval a? do května tohoto roku,kdy jsme se rozhodli vyměnit peugeotka 309 za něco nověj?iho,pokukovali jsme nejprve po xsaře I nebo II,ale nakonec jsem objevil zelené metalizované picasso v Česk.Budějovicích,AAA AUTO.rozmý?lel jsem se,nikdy jsem auto z áček nechtěl,ale nakonec jsem se odhodlal na Limetku,tak autíčku říkáme,podívat a nakonec jsem i zakoupil.Asi po měsíci spokojeného je?dění,jsem se vydal za rodinou do ji?ních Čech kde trávily dovolenou.Po cestě nedaleko Písku,začala limetka stávkovat,motor zhasnul,po nastartování a ujetí několika km.opět motor zhasnul.Co teď??nechal jsem se odtáhnout do zn.servisu AUTO KÁPL,se sídlem v Písku,zde mi oznámily ?e mám přidřené podavací palivové čerpadlo!! Následovali telefonáty do áček co se týče raklamace,samo,?e neůspě?né,bo jsem nechal auto opravit jinde ně? u nich atd.Po opravě v Písku vypadalo být v?e ok,do chvile kdy jsem přijel 2 km před domov a auto opět stejně zkolabovalo!!!To u? jsem byl na nervy,v Písku jsem nechal za opravu 10000,-a auto nejede,nezbylo mi nic ne? na?tívit zn.servis u nás v Holý?ově,zde mechanici při?li na to ?e nikoliv pod.palivoné čerpadlo,ale regulace vysokého tlaku na čerpadle.Opět telefony tentokráte do Auto Kápl,do Písku,reklamace opravy.Musel jsem vymontovat to čerpadlo co mi tam dali a poslat jim ho,oni mi vrátili mé původní i penize.Hodně mi pomohl přijímací technik v Holý?ově,ověřil postup při opravě v Písku a shledal jej za ?patný,bo v Písku se neobě?ovali staré čerpadlo přeměrit,tím myslím tlaky čerpadla,co? dle mechaniků v Holý?ově je bě?ná rutina,aby vyřadili jednu mo?nost závady.Prostě v Písku to vzali od boku,a to je?tě krycí plech přes výfuk urvavali,a pří montá?i jej nechli le?et volně na výfuku!!mě rekli ?e byl urezlý--ten plech je pochromovaný,nevim jak mohl ureznout,kdy? jsem doma pod autem le?el,tak jsem myslel ?e mě odvezou na psychyatrii,měl jsem záchvat vzteku,byly tam zjevné stopy brutálního odtr?ení tohoto plechu!.....U nás v Holý?ově dali limetku do cajchu,a od té doby jezdí v pohodě,musim zaklepat.Odvedli práci jaká u autorizovaného servisu má být,a v?em moc děkuji.Tento horor trval se v?ím vyřizováním 14 dní,padali i ostrá slova,ale člověk se nemí nechat jen tak odbýt.
Prílohy
Limetka22.jpg
Limetka22.jpg (22.46 KiB) Zobrazené 16988 krát
XSARA PICASSO 2.0 HDI-Limetka:-)
Obrázok užívateľa
Luboš 002
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 33
Registrovaný: Pia 26. Máj 2006, 20:03
Bydlisko: PLZEŇSKÝ KRAJ-HOLÝŠOV

Poslaťod Hanes » Ned 19. Nov 2006, 11:12

Kdy? v?ichni tak i já, je to moje čtrté auto a z toho třetí francouz,
peugeot 205 1.8D/1987, fiat punto 1.7TD/1997, renault clio 1.9D/1992 no a xsáru? 1.9 TD break/1998, moje záliba v naftových vozech je asi jasná.

Jednoho dne padlo rozhodnutí že chci větší auto ne? je clio a schodou okolností se našel na clio i kupec. Tak jsem byl cca měsíc bez auta a jezdil vypůjčeným maluchem-to byla jízda :D .

Na auto nebourané, nebo jinak nepoškozené jsem neměl peníze, takže jsem každý den procházel inzeráty které musely vyhovovat požadavkům Rok minimálně 1995 palivo nafta nejlépe s turbem a minimálně 5dveří s alespoň tro?ku rozumným kufrem a když by byla clima bylo by to super.
Xsaruš co jsem koupil byla třetím auten na které jsem se jel podívat a z toho druhou xsarou.

Ta první xsara byla v obci sázava s vyhořelou motorovou elektrikou, dle popisu jejího dovozce byla jinak ve velmi dobrém stavu ve výbavě exclusive, jak jsem přijel tak jsem taky odjel, totál vyhořelý motor více méně neopravitelné bez velké finanční injekce,výbavu exclusive to nevidělo ani z vlaku.

Druhé ve výběru byl seat cordoba tdi/81Kw ale od té jsem ujel jestě rychleji ne? od té vyhořelé, byl to bouranej vrak zničenej nějakám prasetem co se k autu neuměl chovat.

No a do třetice všeho dobrého jsem v annonci našel inzerát na xsaru break 1.9td s climou abs a el. výbavou, se kterou majitelka spadla do příkopu-usnula po delší jízdě.
ihned jsem vyjel bylo to cca 80Km od domova ,byla plně pojízdná provozovaná v čechách a českými doklady takže domů dojela sama.

Auto bylo bourané na levý bok s tím že nebyly zasaženy žádné nosné díly, jen nárazník, blatník a řidičovy dveře na výměnu, zadní blatník a dveře za řidičem byly jen odřené.Dalo by se říct že to bylo podobné požkození jako u fotky k prvnímu přízpěvku.

Na autě jsem udělal nejnutnější údržbu-rozvody včetně vodní pumpy, přední brzdy-nové kotouče a desky, náplně atd.
Xsara je zatím moje nejlépší a nejlépe vybavené auto, dlouho tomu tak zústane protože jsem s ní maximálně spokojen, :) Mohu jen doporučit.
Prílohy
xsaruška.JPG
xsaruška.JPG (69.01 KiB) Zobrazené 16811 krát
Naposledy upravil Hanes dňa Str 10. Jan 2007, 20:42, celkovo upravené 1
Xsara break 1.9td
Obrázok užívateľa
Hanes
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 99
Registrovaný: Sob 2. Sep 2006, 12:49
Bydlisko: Královehradecko

Poslaťod SilverGhost » Ned 19. Nov 2006, 22:37

Já jsem začal s Cliem 1.2/1992, které mi vydr?elo asi rok. Pak jsem chtěl něco na naftu, která mi vyhovovala víc. Koupil jsem si Citroen AX 1.4D/1194 5dv. s plátěnou střechou, ze kterého jsem si udělal mobilní domácí kino. Auto to bylo spolehlivé, pohodlné a na své malé venkovní rozměry i docela prostorné. Do doby, co jsem jen po HK a men?ím okolí, mi bohatě stačilo a byl jsem maximálně spokojen. Pak ale při?la jiná práce, dlouhé cesty a bylo vymalováno. AXko se na dálnicích necítilo jako doma a při 130 u? jsem se bál, co mi upadne a jestli takové tempo vůbec je?tě chvilku vydr?í. Tak?e jsem se poohlí?el po něčem jiném. Rozhodující bylo něco v naftě (nejlépe bez turba, nebo? tomu nedůvěřuji a HDI je super motor, ale jakékoliv součástky na něj jsou docela drahé), velikostně střední třída a nejlépe z koncernu PSA. Tak?e 306 nebo xsara. Vzhledem k tomu, ?e 306 neměla moc pěkný interiér, tak jsem preferoval Xsaru, ale rozhodnutí bylo na známém, co mi z Francie přiveze. Nakonec na?el krásnou 306 za pár korun, která ale neměla je?tě v pořádku papíry, tak jsem čekal, a? je vyřídí a budeme moci auto odvézt do čech. Kdy? při?la zpráva, ?e je v?e hotovo, tak tam vyrazil a já netrpělivě čekal, co přijede. Nakonec se vrátil zpět s Xsarou, nebo? pro 306 si při?el její bývalý majitel a odvezl si ji z bazaru zpět. Ale jsem rád.
Přijela mi 1.9D, 5dv., červená metal, 4 x airbag, multifunkční volant, elektrika, ale bez klima, která občas chybí. Byla nabouraná zepředu, tak?e jsem ji je?tě musel dát dokupy, při té příle?itost si nechal udělat rozvody, vyměnit spojku a dal?í ptákovinky. Tak?e mě při?la na stejné peníze, jako bych ji koupil tady, ale zase je bez vět?ích chyb a zatím mě nic nezradilo a nemusel jsem nic měnit (2 roky a 55 000 km). Teda kromě upadnutého výfuku, ale o tom jsem věděl, rok s rezavým jezdil a tak dlouho odkládal jeho výměnu, a? si o to řekl sám. A samozřejmě rádio, proto?e to hraje hrozně.
Obrázok užívateľa
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1363
Registrovaný: Štv 2. Nov 2006, 20:33
Bydlisko: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Poslaťod darnel » Pon 4. Dec 2006, 19:50

I já teda přispěju do diskuse. Vzhledem ke dvěma dětem a nijak závratným příjmům jsem jezdil dlouho ?kodovkou 105. Nemů?u si stě?ovat, byla spolehlivá,náhradní díly levné a hodně věcí jsem si opravil sám. Měl jsem ji 19 let, (je?tě pořád jezdí). Pak jsem hledal něco jiného, měl jsem vybráno asi 10 modelů různých značek. Vyřazovací metodou měl zůstaly asi 3. Na prvním místě Xsara, fakt se mi líbila u? na pohled. Dal jsem dohromady prachy, známého dovozce(sám se v tom moc nevyznám přesto?e jsem strojař) a vyrazil směr Rozvadov. No na?el jsem xsarku a byla to láska na první pohled (a? doma jsem zjistil,?e byla tro?ku ?uknutá na předek, nic vá?ného). Je stříbrná, r.v. 99, exclusive, 1.8i,v?echno v elektrice, klima, mult. volant.a dal?í. A? se divím ?e v?echno co tam je, zatím bez problémů funguje, snad to tak vydr?í i dál. Měla najeto 115tk a stála 110 000. Se v?ím (přihlá?ení, technická, pojistka, doprava na podvozku, něco dopravci) to při?lo asi na 125 000. Zatím fakt nelituji.
darnel
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Ned 20. Aug 2006, 17:39
Bydlisko: Olomoucko

Jak pán loutek ke ?těstí při?el :)

Poslaťod MasterOfPuppets » Uto 5. Dec 2006, 9:32

Bylo teplé léto roku 2005, kdy jsem objevil svého citrónka. Ale jak to bylo předtím. Potřeboval jsem vyře?it svůj logistický problém, jak budu jezdit z domova do práce a začal jsem se rozhlí?et po novém voze. Chtěl jsem něco příjemného, rychlého a hezkého. Na různých serverech jsem si vyjel různá auta - tak hurá do autobazarů. Bohu?el na fotkách auto vypadá v?dy lépe, ne? ve skutečnosti :( tak?e jsem projel hodně bazarů a o ničem. Nakonec jsem skončil náhodou autobazaru na Kladně. První auto, které se mi líbilo, byl Fiat Coupe. Hned ke mne přiskočil aktivní prodejce a říkal - "Jojo, italské motory, h...o vydr?í, to támhle ten citroen vypadá lépe". Tak jsem se na něj podíval a hned mi bylo jasné, ?e to auto má své kouzlo. Hezké, malé, třídveřové auto, dobře vybavené (dokonce i mahagón :) ). Udělal jsem zku?ební jízdu, zajistil potřebné papíry a pak jsem odjí?děl s citrónkem natankovat :) stálo mě 125.000,-.
Toto auto jsem si vlastně koupil k narozeninám, tak?e mám radost narozeniny ka?dý den :)
MasterOfPuppets
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 331
Registrovaný: Str 24. Aug 2005, 11:19
Bydlisko: Kladno, Střední Čechy
Vůz: Citroen Xsara I 1.8 VTS

RE: Jak jsem ke Xsaře přišel

Poslaťod velpetr » Pon 18. Dec 2006, 12:15

Moje první auto bylo AX-ko 1,0, které jsme si pořídili s manželkou coby bezdětná rodina. Nejdřív jsme jezdili sami a postupem času přibyla 2 dítka a naše "želvička" jak jsem autíčku říkal nám začala být těsná. Letos v červenci jsme ji s těžkým srdcem prodali, neboť se našel vhodný kupec a začali jsme shánět nové auto, nejlíp kombíka. Protože moji rodiče mají ZX-ko, ve kterém jsem toho taky dost najezdil, padla volba na Citroen, buď ZX nebo Xsaru kombík. Protože jsem měl přes kolegyni v práci kontakt na autosalon Hyundai a Ford, kde by mi slíbili sehnat auto, tak jsem z těžkým srdcem opustil ideu, že další naše auto bude Citroën a těšil jsem se na Lantru, nebo nějakého zachovalého Focuse. Bohužel mi byl nabídnuty jen Focusy na naftu - a tu já nechci, začal jsem shánět dále, pokukoval jsem zase po Citrouších, ale nic kloudného jsem nenašel, koketoval jsem i s Fiatem Marea, ale nakonec jsem ho nekoupil. Až pak ji manželka uviděla na internetu, krásnou stříbrou Xsaru v kombíku, byl jsem se na ní podívat a vypadala ještě hezčí než na fotkách, čistá, udržovaná r. v. 2000 Xsara II. Probděl jsem 2 noci a nakonec jsem zrušil stavební spoření na přestavbu koupelny a koupil jsem jí. Takže s Xsarou začínám a moc se nám celé rodině líbí. Tak snad bude i jezdit. Sice mi trošku zkazilo radost, že nemám pořád slibovanou servisní knížku a hlavně kód a čísla klíčů, ale snad Pánbůh dopustí a ten co mi ji prodal nebude s...ně a z Německa ji od původního majitele přiveze. Tak to je můj příběh. Tyhle stránky jsou moc fajn, pomohly mi v bezesných nocí ke konečnému rozhodnutí. Tak zdar! :P
Citroën Xsara Break 1,6 16V, r. v. 2000
Obrázok užívateľa
velpetr
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Uto 5. Dec 2006, 16:15
Bydlisko: Chomutov
Vůz: Xsara Break 1.6 16V, benzín, 2000

Poslaťod ramm » Štv 21. Dec 2006, 0:15

Ja jsem od svych 18 jezdil ve favoritu r.v.89 na svuj vek byl nadherny koupil jsem ho za 35tis.po trech letech dopadl takto:
Prohnivaly tunely tlumicu na pravem zadnim uz slo videt skoro az na kolo.Praskliny u ulozeni ramene pod karou, na obou stranach.Divim se ze mi neupadly prahy prakticky uz byly prikytovany.Motor uz mel taky svoje odkroucene.Tak jsem se rozhodl poridit si neco novejsiho.Nasledovala doba vybirani na seznamu byly:BMW E36,Alfa R. 146,Nisan Primera a dalsi...Jednou jsem se na netu koukal na inzerci a tohle autko mi nejak padlo do oka sice byly mensi vady na krase jako ne prilis zdarily pokus tuningu predni masky atd... kazdopadne po prvnim projeti se jsem vedel ze ho chci :lol:.
Mimo to mel jsem za dva dny narozeniny tak jsem si chtel koupit nejaky darek a vanoce za rohem :P
Obrázok užívateľa
ramm
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 21
Registrovaný: Ned 10. Dec 2006, 22:42
Bydlisko: F-M

Poslaťod Lonestar » Štv 15. Feb 2007, 16:56

Tak brouzdám, čtu příspěvky. A říkám si napíšu taky. Xsara je moje čtvrté auto. Začínal jsem, jako asi spousta ostatních, Š 1100 MB r.v. 68, pak Š 120 rv. 88, Felina 1,6 kombík r.v 96. Každé z nich mělo něco do sebe. Felinu jsem vlastně prodával hlavně kvůli tomu, že mě přestalo bavit každou chvilku odrbávat rez ze zadních lemů a jiných částí a s hrůzou sledovat kolik po zimě zase vyleze pupenů.
Když jsem se začal shánět, co bych pořídil, neměl jsem moc představu..... kombík, nejspíš nafťák , tak max 140 000Kč. Projížděl jsem spousta různych aut. Moc se mi zamlouvala Marea Weekend 2,4JTD, moc prima svezení, ale trochu vyšší provozní náklady. Uvažoval jsem i P 406 HDI, Omega , Xantia. Kamarád mi nabízel taky Eskort kombík, motor tuším 1,8TD rok myslím 99. Jasně, že se to nedá srovnat. Kostitřas a lenoch.
Až potom jse měl možnost prohlédnout si Xsaru. Kombík rok 99 1,9TD. Na tachometru 94000km, samozřejmě těžko říct, jestli pravdivejch. Jinak 4x bag, klima, přední okna v el. Mírně máčká na pravý přední blatník a tu a tam nějaký drobný šrám.Dovoz Itálie.
Pár dní rozmýšlení a šel jsem si pro ní. Vyšla mě na 104 tis i s přihlášením. Jen jsem trochu podcenil opravu, dal jsem do ní ještě dobře 20 tis. Blatník, vytažení prahu, porovnání zadních lemů, nastříkání , nový termostat, výměna olejů, filtrů atd.... Pravda je, za ty peníze bych asi pořídil tu samou a nemusel se zabývat nějakýma opravama.... člověk se pořád učí. Ale mám jí od loňského května a musím říct, zatím jen spokojenost. Jen v zimě trochu chybělo ABS.... Z Feliny jse na něj byl zvyklej, ale to je detail. Jsem rád, že jsem se rozhodl právě pro Xsaru. Prima svezení, pěkná spotřeba a moc pěkné auto.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Lonestar
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 161
Registrovaný: Pon 12. Feb 2007, 11:43
Bydlisko: Chýnov
Vůz: Dacia Duster 1,5 dci ( ex Xsara Break 1,9 TD)

Poslaťod Tortugas » Pia 16. Feb 2007, 22:01

Tady je takova atmosfer, ze se musim taky sverit :D
V osmnacti, dva dny potom co jsem dostal papiry jsem naboril rodinneho favorita r.v.89, ktery mi po tom co jsem ho dal dohromady zustal nasledujicich 5 let. Pak me jeden frajirek ve vytuneny octavce (na zadnim okne mel nalepku NO FEAR, opravdu!) nedal prednost a byla z toho totalka, malem jsem z toho nevylez :(
O favoritu jenom to nejlepsi, pred tim co vydrzel, klobouk dolu..
Pak jsem mel rok Seat Ibizu 1,4 r.v. 1994. Nasledovala Felicia 1,3i r.v. 99, ktera mi bez problemu slouzila tri roky. Jenze pak jsem si koupil psa, financni situace se taky o neco zlepsila, takze jsem se zacal rozhlizet po znacce pro kterou mam slabost od mala, kdy me vozili v DS 8)
Puvodne jsem chtel Xantii, ale nakonec jsem se rozhodl pro Xsaru. Pozadavky jsem mel jasne, kombika, 1,6i 16V 2001 a mladsi. Videl jsem jich hodne, nez jsem nahodou cestou do Spindlu nasel v jednom autobazaru za Boleslavi tu svoji. Dal bych sem fotku, ale urcite by jste pukli zavisti :D :D :D

Pardon, ze jsem se tak rozepsal
Xsara Break 1,6i 16V r.v.2002 - pokud ji nekdy nekdo najde
Xsara Picasso 1.8i 16V r.v.2002 už je taky fuč
Peugeot 307 Break 1,6 16V - kdo to auto ukradne tomu ruka upadne
Tortugas
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 138
Registrovaný: Sob 20. Jan 2007, 15:38
Bydlisko: Praha

Poslaťod klient » Sob 3. Mar 2007, 13:10

Také vám napíši, jak jsem ke Xsaře přišel. Je mi skoro 40 a aut jsem vystřídal několik (+- 10 a různé značky). Mým předposledním vozem byl R 19 1.9D r.v 1995. Seznámi jsem se se s přítelkyní, která si koupila novou Xsaru 1.6 16V r.v 2003 ve slušné výbavě (klima,6x airbag,palubní počítač,). Ten rozdím mezi mým vozem z roku 1995 a touto Xsarou byl nepopsatelný(bylo to samozřejmě nové auto). Po třech měsících jsem prodal svého renaulta a krásně se vozil v Xsaře. Časem nám ale začalo chybět druhé auto, tak jsem se poohlížel po něčem novějším (3-4 roky starém). Byli jsme loni na podzim pozváni na předváděčku nového C4 Picasso do Citroenu ( mezi námi krásné velké auto) a v bazaru tam stála ještě bez ceny Xsara Rouge Lucifer 2002. Začal jsem se pídit po ceně a dalších věcech kolem. Byla po 1. majiteli, nebouraná, kupovaná u Citroenu, servizovaná, najeto poctivých 122 500 km a po velké prohlídce ve 120 000 km. Škoda jen motoru 1.4, ale dá se to. Cena překonala mé očekávání : 132 000,- Kč. Byl jsem max. spokojen za auto staré 4 roky. Tak ted´ máme doma Xsary dvě, andělskou modř a červenou lucifer.
_________________
Xsara 1.4i Rouge Lucifer 2002
klient
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 198
Registrovaný: Štv 15. Feb 2007, 19:10
Bydlisko: Chomutov

Poslaťod mcspek » Uto 3. Jún 2008, 12:21

Tak to tady studuju a pridam i svou historii.
Prvním mým autem byl fiat 850special, nechal jsem jej kámoąovi, pak dlouho nic, v 99tym jsem pořídil Opel Omega 2,3 TD intercooler r.v. 91 trefil jsem s ní felicii páč jsem nedobrzdil , podařilo se prodat.
Pak jsem pořídil zatím nejhezčí auto Ford Sierra 2.8 XR 4i r.v.83, to byl úľasný angličák v modrý metalíze.
Následně jsem pořídil Opel Astra 1.4i a tu jsem po roce a pul pouľívání vyměnil za xsaru co mám teď , on ji nevyuľíval , stačí mu astra a já v tom tahám rodinu , samozřejmě dostal doplatek - kilčo. Spokojenost na obou stranách :wink:
Nechal jsem dofoliovat okna aby se děcka neksichtili kvuli slunku.
Prílohy
03-06-08_1601r.jpg
a takhle to vypadá
03-06-08_1601r.jpg (69.92 KiB) Zobrazené 16540 krát
Naposledy upravil mcspek dňa Štv 5. Jún 2008, 11:14, celkovo upravené 2
Obrázok užívateľa
mcspek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Štv 15. Nov 2007, 15:27
Bydlisko: Pardubice

Poslaťod B@RT » Uto 3. Jún 2008, 15:56

Sem kovaný Citroëňák:

BX 1,9 TRD (+1 na díly)
2cv na zábavu

V 18 jsem si koupil BX 1,9 Diesel, super auto,super výbava, přez 200 000jsem s nim najezdil, pak jsem sehnal jeątě jedno na díly a vąe si dělal prakticky sám (odeąlo zadní loľisko tak se vzalo celé rameno z druhého atd. Pak začalo být BXku uľ 20 let a začali poruchy - nakonec dojezdil motor tak jsem ho prodal na díly. (Správný Citroëňák auta nevozí do ąrotu k recyklaci)
Chtěl jsem zase Citroën. Xantia mě nebere, tak jsem se rozhodoval mezi C5 a Xsarou. C5 větąí, lepąí svezení na hydraulice - limit jsem měl tak do 200tis vzal jsem vybavenou Xsaru 2,0 HDi Exclusiv za 180 tis s tím, ľe mi zbude na taľné a pár blbostí (zástěrky, křídlo, potahy). Super bylo ľe pasují kola z BX tak jsem hodil na II Xsaru 14" nově obuté letní z BX :-)
Auto je z Německa 2001, 4 airbacky, vąe v elektrice, dřevo, navigace integrovaná, velmi zachovalí interiér a podvozek, koupeno přez oficiálního dilera v Jičíně (tj diagnostika, prohlídka a to vąechno u něho + můj známí co do toho taky děla.

zatím mam asi 10tis najeto, chystám se na rozvody (mam 105 tis na budíkách) vyměněné vąechny fitry a olej.


Problémy zatím motorické dva: odeąel Bosh regulátor na alternátoru (auto přestalo dobíjet uľ nevím ale asi 1200kč stál nový) a pak vnitřní ventilace ąla stále naplno - odeąli dva tranzistory cca 200kč oprava doma.
Pak jen vlastní investice zvedání zadku, stříkání křídla a čekají mě lité kola příątí rok, auto jsem koupil na zimních s 80% vzorkem

Jak jsem koupil:
Obrázok
Sbírka modelů Citroën
Obrázok užívateľa
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 681
Registrovaný: Ned 8. Apr 2007, 9:14
Bydlisko: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

Poslaťod Cvrček » Uto 3. Jún 2008, 18:50

Tak já se přidám taky. Nějak v roce 2006 jsme s manľelkou viděli při procházce prodávanou Xsaru. Byl to combík,benzíňák,výbava nic moc a cena ąílená něco okolo 100 000. A v té době sme se začali rozhodovat o koupi nějakýho toho povozu. Přeci jenom Martina má rodinu od nás dost daleko,tak uľ bylo na čase. Hlavní kritéria byly dvě: kombi a aby to mělo klimu. No časem to vykrystalizovalo v paľoutovic 306 a Xsaru. Jo a naf»áka. Můj kamarád,jenľ tomuhle rozumí a tahá au»áky z "venku" měl zrovna na Xsaru pech. Tak sem začal brouzdat na netu a loni na začátku dubna sem narazil na jeden exemplář,který mi padnul do očka. Ale tu malinkej problém. Byla aľ někde u Třebíče. Po krátkém váhání sem neodolal a do bazáče v Rudíkově zavolal. Slovo dalo slovo,sehnal se ochotný kamarád s autem a hurá se na to podívat. Měl sem sice docela strach,jak bude vypadat v reálu,ale nakonec sem se bál zbytečně. Svého "Greenhorna" sem si domů odvezl. Byl to dovoz z Francie (na čistopise),1,9TD, klima, 1xairbag, mlhovky, taľné.
Problém mi nastal hned v pondělí na to. Debil taxikář mi nedal přednost a odnesli to dveře u řidiče. Zrovna sem jel na evidenčku kuli přikláąení.
Jinak sem akorát nechal doplnit klimu,vyměnil brzdový destičky,náplně. A na ąkodnou událost jeątě přední okno. Jinak máme spolu najeto přes 30 tis. km a nemůľu si stěľovat. Máme velkýho psa,nedávno se nám narodil syn a i s kočárem se vejdem (ikdyľ sem musel trochu ustoupit a pesan se ,v případě naloľení kočárku, veze na zadní sedačce.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Poslaťod rosta » Uto 3. Jún 2008, 19:33

Tak já sháněl před 2 lety auto a jen jsem věděl,ľe to musí být kombi a jednomu mýmu známýmu se straąně líbila a jeątě pořád moc líbí xsara (ačkoliv jí nevlastní :lol: ) a mě se citroeny líbili uľ od dětství tak sem po xsaře začal pokukovat a nakonec jsi jí i koupil a jsem s ní naprosto spokojený (nějaký ty chyby se najdou,ale to je normální) :lol:
Jako první jsem mohl koupit kombíka od kamaráda v tmavě ąedý metalíze,atd....prostě exclusive s rokem výroby 2003 a s motorem 2,0 HDI z 80 kw a 140000 km a serviskou za tenkrát kouzelných 180000 kč,ale já nejsem na naftu a na common rail uľ vubec ne takľe benzín byla jasná volba :lol: A tak jsem jsi jednu nechal přivýst z D.Vybral jsem na německých stránkách a nechal jsi jí přivýst a byla přesně podle mých představ 8)
rosta
 

PredchádzajúciĎalší

Späť na Nápady, vychytávky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 12 hostia