Tak i já přispěju Tro?kou do mlýna ;o)
Začalo to za studentských let Trabantem kombo?em, dodnes na něj s láskou vzpomínám ;o). Se?el věkem. Následovalo zaměstnání a nutnost nějak se do něj dopravovat, co? vyře?ila ?koda 110. Zlatej Trabant. Do nyněj?ího zaměstnání to mám skorem 60km a dojí?dění hundrtkou bylo utrpení. Souseda co se ?iví dovozem ojetin jsem poprosil, jestli by pro mě něco neměl. Představoval jsem si nějaký malý diesel, velikosti zhruba Peugeota 106, Corsy, a pod. Shodou okolností měl, tak?e jsem si pe?otka vyzkou?el, ale zdálo se mi to být takové poskakovadlo, tak mi místo toho nabídl za stejné peníze Xsaru. No láska to byla na první pohled ;o)
Krásný černý kupé, sice bouraný na čumák, ale dobře opravený, nic mi o něm nezatajoval, řekl co a jak se na něm dělalo, s tachometrem (85 000) se nehýbalo, prostě férový přístup. Sice mi ji prodával nerad, přeci jen to byla bouračka a nechtěl si dělat zlou krev v baráku kdyby se něco pokazilo, ale slíbil jsem mu ?e ho z ničeho vinit nebudu, ?e si uvědomuju do čeho jdu, a s tím jsem ji taky za 135tisíc koupil.
Od té doby mi dělá víceméně radost, ale kilometry jsou na ni znát - teď má 160000, tak?e pokukuju po nověj?í, nebo je?tě lépe, po Xantii. Značku u? bych nevyměnil ;o)