LionVTS píše:Pochybuju, ze kdyz vyklepes plechac kladivem, ze to je OK!! Plechac musis nechat vyrovnat stejne jako elektron! Pokud teda nechces menit brzo loziska atd... Mimochodem to musi hazet jako prase!
Na takovem plechaci jsem jezdil rok a pul a nemel jsem zadne problemy najezdil jsem kolem 40tis.km a loziska porad OK v klidu 130 a zadne vibrace.Hodne zalezi jak ho vyrovnas.Dalsi otazkou je jestli neni skrouceny to uz ho musis nechat vyrovnat.Ale pokud je rafek skriveny vyklepes ho.(ja ho mel tak vykriveny ze mi klepal pri otaceni do cepu rizeni).No ohledne te policie jen za jejich vyjezd zaplatim 1000kc za to mam novy plechac tak proc je volat.navic nez se dokodrcaji trva to klidne i pres hodinu a cekat na ne na to ja nemam nervy.(jednou jsem sel z kamosema po moste nad 4proudovou silnici(hlavni tah z ostravy na mistek) chlapek tam nejspis pichnul v celkem vysoke rychlosti v levem to brzdil o kalandry zastavil se kousek za tim mostem.Tak jsme se zastavili koukali.
od hovoru s policiji po jejich prijezd ubehlo celkem 45 min.Pritom cesta by jim trvala 10-15min bez majacku
)Volat jim ze jsem vjel do neoznacene diry a poskodil si kolo 30minutova cesta by jim trvala tak 4 hodiny.
Pokud tam je oznacena dira zpomalim tak abych ji bezpecne prejel nebo se ji vyhnul
takovy magor zas nejsem.Pokud ovsem oznacena neni a ty ji uvidis v posledni chvili jelikoz je plna vody a snehu leskne se stejne jako silnice tak pak se snaz a cekej na policajty jak dlouho chces
. Ja si zanadavam
pri vymene kola.Nasednu a jedu dal.Doma pak zhodnotim co dal s tim diskem.Pokud ovsem se neco nestane z napravou to je uz je jina.