Stránka 1 z 1

Neptun Harfa, Praha 9

PoslaťNapísal: Uto 20. Dec 2011, 16:21
od jerry.jacobi
nechal jsem si u neptuna prestavet picasso 1.6i rv 2007 na lpg, system brc sequent, toroidni nadrz 47l pod podlahou kufru

jednani s firmou naprosto ok, dodrzeli termin predani, zapis do velkeho TP v pohode provedli az pri prevzeti auta (pri prvni navsteve jsem ho zapomel:-), technik mi pri predani vysvetlil jak to cele funguje coz pro me coby zacatecnika s lpg bylo velmi uzitecne, rezervu zabalili do pekneho latkoveho obalu takze taky plus, prepinac namontovali tak ze ja na nej za jizdy nevidim (je schovany za packou tempomatu) ale stejne na nej neni potreba videt takze ok

jedine co bych vytknul je mnou nepozdadovana vymena drzaku na znacky - bez jakehokoli upozorneni tam namontovali vlastni s reklamou na firmu :-(

v aute po prestavbe zacal zlobit termostat takze planuju vymenu. Nevim jestli ho pri prestavbe nejak poskodili nebo proste odesel ale vzhledem k cene termostatu cca 500 kc to nevidim jako zasadni problem

celkove spokojenost, muzu doporucit

Re: Neptun Harfa, Praha 9

PoslaťNapísal: Uto 20. Dec 2011, 17:10
od rosta12345
nevím jak tyhle nové systémy ale ty staré podtlaky se napojovali i na okruh chlazení pokud tomu tak je i u těch dnešních systému tak by to mohlo být po montáži zavzdušněné

Re: Neptun Harfa, Praha 9

PoslaťNapísal: Uto 20. Dec 2011, 22:11
od vena garážmistr
Pro někoho je to nepodstatné,pro někoho jen na výtku ale mě by to vytočilo do běla už jsem to tu někde probíraly že někomu vyměnily podložku pod RZ. To samé se stalo Lydiem když přebírala Oslíka z autoportu po opravě zimního karambolu technik to tehdy zdůvodnil tím že dodaná klubová podložka se ztratila při reklamaci se však podivně našla. Jinak samozřemě at domontáž funguje ke spokojenosti.

Re: Neptun Harfa, Praha 9

PoslaťNapísal: Uto 27. Dec 2011, 11:59
od vlasta0303
Dobré chování a ochota" montérů"?Dal jsi jim 30t.czk!A podložky-přesně jak říká Vena :evil:.Pro ně je to druh reklamy a buď to u zákazníka projde,nebo né. :driv:

Re: Neptun Harfa, Praha 9

PoslaťNapísal: Uto 7. Máj 2013, 12:53
od jerry.jacobi
bohuzel po nekolika dalsich navstevach Neptunu kvuli pravidelnym revizim musim opravit sve hodnoceni na nedoporucuji.

Pri kazde druhe revizi (tedy s vymenou filtru) chteji mit auto v servisu cely den prestoze ona revize trva max 45 minut. Nejsou schopni / ochotni se domluvit na urcitem case tak, aby tam auto mohlo byt treba 2 hodiny misto celeho dne.

Jako priklad uvedu mou zkusenost z minuleho tydne:
V 8:30 rano jsem jim odevzdal auto s tim, ze bych rad kolem poledne odjizdel.
Ve 14:00 mi po telefonu rekli ze ho jeste nemeli na dilne ale behem par minut ho tam vezmou.
V 15:00 pri me osobni navstave stalo auto stale na dvore a na dilnu by pry slo az za dalsi pul hodiny.
Auto jsem si okamzite odvezl s tim, ze mne tam jiz nikdy neuvidi.