od Fallouter32 » Str 20. Feb 2013, 21:30
Jou jou mám 1.8i 8ventil 66kW a systém sekvenčního vstřikování stag300-4, pokud ti to něco říká... No diagnostika na lpg hlásila chybu všech 4 vstřiků. Na liště jsou cívky, prý je jedna nejspíše vadná pač "hřeje". No jde o to, že i při tankování, jízdě se při připojení diagnostiky chyba neprojevila, vše bylo aktualizováno. Nikde žádný problém. A pokud jde o výparník: je to možné, v létě měl kapalný plyn, který přechází v plynný, dostatek tepla z okolí. V tomto počasí je nutno ohřát vodu na 30 stupňů. Ale věc, která mi nejde do hlavy je, že toto vypadávání se děje v době, kdy má motor provozní teplotu cca 90 stupňů. Takže i chladný vzduch z okolí by neměl výparník ochladit na takovou teplotu aby plyn prostě zamrzl a pak by to znamenalo chybu vstřiků v řídící jednotce. Protože ta bere 90 stupňů Celsia, kterou má voda ale nemá samostatné čidlo aby si zjistila, že plyn zamrznul. Pokud je to správná úvaha, stačilo by zateplit výparník? Nebo mu nějakým způsobem pomoci od mrazu? Díky.
Jo a ještě: řídící jednotka od benzínu byla v pořádku. Problém je opravdu jen někde u systému lpg.
Doplněk: chyba vstřiků lpg, mám sekvenční vstřikování, ale mám tam lištu se 4mi cívkami.
Výparník mám válcový s přívodem kapalného plynu, přívod a odvod vody. Tuším, že ten plyn jde v kapalné podobě až k motou, kde se rozprašuje.