Stránka 3 z 4

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Pon 16. Máj 2011, 18:54
od vlasta0303
Ale převážně imitují moc práce a nevidí (raději),že si tankuješ.To časem poznáš,jak to u některých pump chodí.Stejně budeš nakonec tankovat lpg jen u dvou. :chrum: :driv:

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Pon 16. Máj 2011, 21:01
od masor68
Když jsme u toho tankování - často se dočtu o velkých rozdílech v kvalitě plynu a v té souvislosti bývá často vychválena do nebes firma Flaga coby distributor nejkvalitnějšího LPG. Shodou okolností tento plyn prodává i jedna pumpa v našem městě. Máte s touto záležitostí někdo ať takovou či makovou zkušenost? Já jen vím, že když jsem v r. 97 natankoval plyn ve vesnici Pivka u hranic HR a SLO (mimochodem tehdá to byla jedna ze tří v celé zemi, zařízení měl starej děda na zahradě u silnice a foukal to ze stojanu jako z amerických grotesek snad 10 minut), auto ztratilo reálně tak 20% výkonu. Doufám že to byly pionýrské časy a dnes taková pohroma snad nehrozí.

-- přidáno 17 kvě 2011, 15:57 --

Tak jsem zrovna dorazil z lpg-dílny. Všechno dobrý, auto jede stejně jako na benzín, ale po zastavení se mi rozblikaly varovky a na displeji se rozsvítilo "impact senzor re-arm". Říkám si á jé, asi klepli při montáži do nárazovýho čidla. Jenže mě, blbce, nenapadlo nic lepšího než z onoho čidla servat tu gumovou krytku, načež mi z toho vystřelili jakési kovové pásky a pružinka. Pak mě napadlo kouknout do fóra a pochopil jsem, že čidlo bylo třeba ZAMÁČKNOUT! Chtěl jsem tedy kontakty jen propojit, ale ouha, k čidlu vedou tři dráty! Nicméně pod onou gumou byly kontakty dva a po poradě s autoelektrikářem jsem je překlenul kancelářskou sponkou. Auto sice po sepnutí klíčku stále bliká, ale lze varovky klasicky vypnout a nastartovat. Už jsem se domluvil s Tominob, místním inzerentem ND a ve čtvrtek si jeté čidlo vyzvednu v Bolce. Fakt by mě ale zajímalo, co tam s tím ti troubové dělali...

edit 18.5. 18:17:

Ještě bych měl dva dotazy:
Dnes jsem dotankovával do plné. Stojan zpomaloval až se zastavil, aniž by cvakl ten ochranný ventil, nicméně čítač litrů na stojanu se nehnul cca půlminutu. Tak jsem to nechal vycvaknout a po nastartování zjistil, že mi nesvítí poslední dioda, tedy svítily čtyři z pěti. Je možné že u každé pumpy mají jiný tlak a některá to prostě nenafoukne do plna?
A druhá věc - když se rozsvítí červená, kolik se dá ještě přibližně najet na plyn než to přepne na benzín? Mám přepínač jako Vlasta, tedy diody v mírném diagonálním oblouku a v pravém dolním rohu spínač B/G. Díky.

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Štv 19. Máj 2011, 18:46
od vlasta0303
Ahoj.Já tu lpg rezervu ještě nikdy neměl do zu.Jezdím většinou kolem "komína",nyní svítí poslední zelená,tak to vyzkoušim.Ta fa.Flaga,nebo jak se jmenuje,je dobrá.Když máš plnou nádrž lpg a oni řádný tlak,tak to musí po dotankování do plna odfouknout/ventil/.Tak se také ten ventil v servizu kontroluje každý rok za 50kč.,to je předpis.Jízdě zdar a s LPG obzvláště. :chrum: :driv:

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Štv 19. Máj 2011, 19:35
od rosta12345
když jsem jezdil kdysi na LPG tak bylo běžné že na každé pumpě měli jiný tlak a pokaždé to natankovalo jinak,některé pumpy dokonce zvládli natlačit tu nádrž do plna

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Štv 19. Máj 2011, 19:57
od masor68
Jízdě bylo zdar, dnes jsem otočil Prahu a opravdu jsem nepoznal rozdíl LPG-benzín. Jen je mi divný, že mi ze tří diod zbyla jedna, stejně jako včera před tankováním 37l. Mám najeto 220km plážovým tempem (80-90, dálnice 100-110), takže to by bylo dost krutý, ale až zítra natankuju, budu moudřejší. Za jak dlouho se vám teď zapíná plyn? Trochu jsem se lek, když mi naskočil po 200m (ranní teplota 11°C), tvrdili že spíná na cca 30-35°C vody.

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Pia 20. Máj 2011, 18:18
od vlasta0303
Ahoj.Tak to jezdíš hnedle jako já(D5-120/125km).220km na lpg mám 1/2nádrže fuč.Po studeném startu ti lpg zapíná dost brzo.Já slabé 2km.Nenecháváš to klapat na místě? :wink: Takhle to zapíná MARKOVI a ten to má nějak poštelované.Po umytí auta jsem dnes kopil ještě 6l benzinu,abych vyzkoušel ten dojezd do prázdné nádrže lpg.A proto zase prší :cry: . :driv:

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Pia 20. Máj 2011, 20:44
od Marek
Masore, vítej do klubu! Máš sekvenční nebo paralelní systém? U paralelního jde nastavit teplota přepnutí níž. Ohřát malý okruh o 20°C není zas takový problém, topení moc tepla neodčerpá. Je otázka, jak jsi jel těch 200m, jak dlouho běžel motor.
Na LEDky se nekoukám, jen občas zkontroluji přepnutí na LPG, už se mi stalo, že jsem přepínač přepnul nechtěně kolenem na benzínový provoz. Přepnutí slyším, ventil hlasitě cvakne, při vypnutí zapalování nebo přepnutí na benzín ho neslyším. Tankuji podle kilometrů, s palivoměrem benzínu jsem se nějak vnitřně vypořádal, ukazuje nesmysly, pokud je v nádrži málo benzínu a stojím před nastartováním v náklonu... Takže buď 1/4 nádrže, nebo to zrežimovat, jako to umí Vlasta, nebo mít v kufru kanystr. Ovšem pokud benzín dojde, může se poškodit čerpadlo v nádrži.

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Sob 21. Máj 2011, 9:59
od masor68
Včera jsem dotankoval pořádně a už se rozsvítila i čtvrtá zelená ledka, tak moudřejší co se spotřeby týče budu až zítra při dalším tankování. Jinak v papírech mám STAG 300, na jednotce v autě STAG 4 :shock: Dneska jsem měl v garáži 15°C, ovladač si zablikal asi 5 sec. a přepnul na plyn ještě než jsem stihnul otevřít vrata. Vím že tomu nemůžu šlapat na krk když je motor (voda) studenej, tak to snad ničemu nevadí, naopak. A pro mě zajímavá věc - rozsvítilo se hladový voko, najel jsem asi 20km, zaparkoval u krámu a když jsem se vrátil, měl jsem na palivoměru 4 dílky, tedy reálnou hodnotu. Usoudil jsem že když si BSI myslí, že je prázdná nádrž, udělá kontrolní přeměření a je to zas OK do příštího rozsvícení oranžové.

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Sob 21. Máj 2011, 19:17
od vlasta0303
Můj názor je,že BSI kontroluje vše při startování,tedy i nádrž. :driv:

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Sob 21. Máj 2011, 19:21
od masor68
No to jsem si myslel taky, montér tvrdil, že potřebuje více času (několik hodin), než se vybijí kondenzátory držící paměť a realita u mě vypadá tak jak jsem popsal výše. A dnes mi zase ubyl dílek. Tak to zase sjedu až do kontrolky a uvidím.

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Sob 28. Máj 2011, 16:41
od vlasta0303
Ahoj ve spolek!Tak už jsem z toho všelijakého měření"volajaký zmetený".Na lpg rezervu jsem najel 100Km!Od rosvícení červené,až po zapípání a jízdy na 95oktan.Ale potom to u stojanu přišlo.Do avizované nádrže(32l) jsem nafoukal 39,81L lpg. :shock: Tak tady je snad něco španě,né?ALE CO? :? :driv:

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Sob 28. Máj 2011, 18:15
od rosta12345
přetlačilo ti to ventil a nabral jsi do plné místo do 75 %

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Ned 29. Máj 2011, 9:24
od masor68
Tak to jsem na tom, Vlasto, v bleděmodrým, resp. v bledězeleným - na poslední zelenou mám asi 110km a červená furt nic. Pravda, jezdím s lehčí nohou než jindy, abych ten pocit laciné jízdy ještě znásobil, ale stejně je to divný. Jakmile blikne rudá, natankuju a dám vědět. Zatím jsem tankoval 2x a ani jednou necvaknul onen jistící ventil, tak snad napotřetí nafoukám opravdu plnou.

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Pon 30. Máj 2011, 12:47
od masor68
No to se nám s tím plynem dějou věci... Dnes mi, aniž by se rozsvítila červená dioda, zapípalo ovládání a naskočil benzín. Zajel jsem k pumpě a málem mě omyli - do nádrže 55l (plnění 44l) mi nafoukali 53.15l !! Trochu mi lepilo když jsem odjížděl od stojanu, bylo vedro jako čuně a já se bál že vyletím do luftu. Dopočítal jsem se ke spotřebě 10,6l, což mi vzhledem k tom že jsem 70% najel na dálnici 110km/h nepřijde nijak málo, ale pořád lepší než benzín. Tento týden jedu na tu kontrolu po 1000km a tak se optám na tu červenou rezervu i na to přeplnění, snad mi to dovedou přenastavit.

Re: přestavba na lpg picasso

PoslaťNapísal: Uto 31. Máj 2011, 15:27
od vlasta0303
No,tak to jsem taky zvědav co ti na to řeknou.(Máme tady pěkné svoje VLA'KNO) :lol: :driv: