Stránka 11 z 11

Re: E85

PoslaťNapísal: Ned 17. Aug 2014, 21:00
od Carlos1379
Zdravím pánové už cca měsíc jezdím ve svém Pikaču na E85 bez jakychkoliv úprav.Zkoušel sem i čistý ethanol a to nebylo ono. Jezdim teď poměr 8:2 ve prospěch ethanolu a paráda. Motor má kultivovanější a tižší chod a více táhne. A jak tu někdo podotknul tak starty v rozmezí teplot cca +12- 16 ○C sou horší, ale jinak velká spokojenost. :)

Re: E85

PoslaťNapísal: Ned 17. Aug 2014, 22:37
od lydiem
Tož se časem pochlub, jak se ti to projevilo na spotřebě. Já jsem s totožným motorem zkoušela různé varianty a výsledek byl, že nula od nuly pojde :roll:
Prostě čím víc jsem tam vrzla levnějšího lihu, tím víc oslík chlastal, takže po přepočtu na koruny byla průměrná spotřeba pořád stejná :?
Takže jsme se s lihem pěkně zase rozloučili.

Obrázok
1 - 7000 km na N95
2 - 6500 km na E85 s konverzní jednotkou
3 - 2800 km na N95
4 - 3500 km na N95+E85 (1:1 bez konverzní jednotky)
5 - 6000 km na N95

Re: E85

PoslaťNapísal: Štv 21. Aug 2014, 22:37
od snoopy
A to je ještě dobrý výsledek. Jízda na ethanol u motoru, který není upravený (konverzní jednotka není úprava motoru na ethanol) může vést k poškození různých částí. Např. čerpadlo je u benzinového motoru otevřené, chlazené protékajícím benzinem, který není vodivý - narozdíl od vodivého ethanolu. O korozivnosti ethanolu asi netřeba mluvit.