Stránka 2 z 3

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Pon 30. Sep 2013, 20:07
od Marek
Zkoušel jsi přepnout před zhasnutím motoru na benzín, nechat ho na něj chvilku běžet a startovat přepnuté na benzín? Důležité je nepřepínat, dokud nenastartuješ. Pokud to bude dělat také, je první na ráně krokový motorek.

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Str 2. Okt 2013, 15:33
od luuccaa
No ted jsme zkouseli pri kazdem studenem motoru 3x zapnout a vypnout klicek a pri tom tretim nastartovat a startuje perfektne. Takze usuzujeme ze bude ucpany benzinovy filtr atim jak to 3x natlacime cerpadlem tak se vstrikovaci lista naplni a pak chytne,takze zatim 4x ze 4startu v pohode. Uvidime zda to bude dobry,pak se hned vrhnem na benzinovy filtr.....

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Str 16. Okt 2013, 17:41
od luuccaa
Filtr vymenen a k tomu i zapalovaci kabely a stejne ta ...... zlobi..... :?:

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Štv 17. Okt 2013, 22:47
od Marek
Nepomůže při studeném startu trochu sešlápnout plyn? To by byl špatný krokový motorek klapky (nebo kabel či konektor).

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Ned 20. Okt 2013, 16:59
od Rope
A co čidlo teploty?

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Uto 22. Okt 2013, 18:49
od zanzara2
Ahojte lidi,
Teď mám VW Boru v LPG. Systém Stag300 byl montován v Německu před 3 lety. Najeto na LPG cca 100tís. km.
Měl jsem také problém se studenými starty. Projevovalo se to tak, že na studený start bez podržení plynu motor naskočil a
ihned zhasl. Teplý motor taktéž. Potom, jak se na podzim ochlazovalo, motor chytal hůř, neohřátý motor se dusil, šel na 4 válce (V5) a střílel do výfuku. Po přepnutí na LPG byl v pořádku.

Zkoušel jsem seřídit škrticí klapku. Pomohlo jen na pár dní.

Problém se povedlo vyřešit. Byly opotřebované vstřiky na LPG. Velká vůle, dva zasekli. U mého systému se doporučuje přetěsnit po 50tís. Najeto 100. Cena s práci 250,- / ks. Týden po servisu motor chytá na crnk.

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Uto 4. Mar 2014, 13:30
od Petr28
Dela mi to to same co PAVEL.K. Jen mam 1.6 16V Stag 4plus.
Po chcipnuti z plynu a startovani do 5 min to spatne startuje a jakoby postupne chyta. Do max 4-5 sekund ale vzdy chytne. Kdyz pred chcipnutim prepnu na n95 startuje OK. Pokud pockam dele tak uz chyta normalne i na plyn. Studeny chyta vzdy ok na brnknuti. Plynove vstriky maj 10000km jako cele LPG. Benzinovyma to asi neni, daval jsem cistic vstriku a bez efektu.
Jinak mi to taky obcas chcipalo po prepnuti na plyn /35 °C/ a bylo to spinavou vzduch klapkou. Projevovalo se to i netahnutim pri rozjezdech hlavne do kopce. Staci nepatrne oleje a pri malych uhlech otevreni to tohle delalo. Jinak LPG zatim spokojenost jezdim tak za 8 plynu, uvidim co motor po dalsich 10000km. (mam radeji primazavani)
EDIT:
Veškeré problémy výše popsané byly špatnou instalaci LPG. Panýlek s ledkama byl napojený na špatných 12V a při startu klesalo napětí. To způsobovalo ty problémy se startem. Po přepojení na správnej kábl tvrdých 12V (poznáte že při startování nezhasínaj LED) je vše ok. Mám na plyn už 40000km a jsem spokojenej. Tak se toho nebojte :driv:

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Ned 22. Jún 2014, 15:10
od vlasta0303
Ahoj!Já musím zaklepat na něco,co nehoří.Problém mám jen s malou nádrží /místo náhradního kola/34L-300km. :evil: :lol:

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Ned 2. Nov 2014, 10:10
od Schpekoun
Zdravím všechny,
mám problém se studenými starty a následně i s jízdou na benzín - na LPG mi to fičí nádherně.
Startuji i na 10x, až potom se to chytne(pouze za studeného motoru). Když je motor teplý, tak je start bez problémů. Na LPG bohužel startovat nemůžu - spíná automaticky až při zvýšené teplotě motoru.
Zkoušel jsem i dojet čistě na benzin, ale ranní start stál zase za prd.
Už jsem vyměnil jak čidlo teploty, tak vzduchový a palivový filtr (vše za nové - ne z vrakáče), a samozřejmě nové svíce, škrtící klapku jsem prostříkl decarbem, veškeré kontakty jsou prostříknuté kontoxem, vyměněny jsou i těsnění u vstřiku, který rosil (teď už nikde nic nerosí, jede na čtyři).
Mám za sebou i reset ECU dle všech možných návodů, jež jsem na netu našel.
Pocitově je motor na benzin přidušený, připadá mi to, jak kdyby při startu vůbec nesepnul sytič - otáčky se drží kolísavě mezi 800 a 1000 ot/s. Při jízdě na benzin a následném přepnutí na LPG motor citelně ožije - jak kdybych jel na nitrometan a nee na plyn :mudr: :D
Diagnostika mi, bohužel, vůbec nic neprozradila.
Prosím, můžete-li, poraďte mi, jak tu potvoru zprovoznit - ze skály se mi ještě házet nechce :?

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Ned 2. Nov 2014, 14:15
od vena garážmistr
Kolik otáček má ve volnoběhu na plyn ? Podle toho by se dalo laicky usoudit jestli jde nebo nejde sytič. Na jaké diagnostice to bylo ?

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Ned 2. Nov 2014, 19:10
od Schpekoun
Na plyn to má 800 ve volnoběhu.
Typ diag neznám, jen to bylo za teplého motoru.

-- přidáno ned 2. lis 2014, 20:49 --

Tak ta diagnostika byla neznačková typu VAG-COM

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Pon 3. Nov 2014, 21:57
od Marek
Zkontroluj krokový motorek regulace volnoběhu, popř. vyčisti obtokový kanál, kde reguluje.

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Štv 6. Nov 2014, 18:14
od medvid
Mám takovéto problémy, předtím než byla vetší kosa, tak na LPG to mělo problém kolem 2200 otáček do kopce, jak kdyby ztrácelo výkon(cukalo) a nechtělo jet, při podřazení ze 4 na 3 občas nepomohlo musel jsem až na dvojtu... Teď při nízké teplotě venkovní, motor cca kolem 60, tak při volnoběhu padají otáčky někde k 400 a často chcípne motor, děje se to i u přeřazení... Nevíte co může být špatně? Při volnoběhu na benzín lítají taky otáčky, což je v plánu krokový motor čištění... A taky svítí diagnostika motoru

Xsara 1.6 16v

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Štv 6. Nov 2014, 18:34
od betom
Může to dělat i lambda sonda, tak jako u mého předchozího auta. Proměř ji zda je dobrá. :?

Re: Problém s LPG - starty a cukání

PoslaťNapísal: Štv 6. Nov 2014, 20:52
od medvid
jak se k ní dostanu? abych jí mohl přeměřit a jak na to? nemůže to být i zanesenými vstřiky nebo palivovým filtrem?