Stránka 2 z 3

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Uto 15. Mar 2011, 8:56
od snoopy
ten ti měli dát při montáži u té firmy, která to montovala. Pokud máš písemné vyjádření od STK, tak s tim k nim zajdi a reklamuj montáž - chtěj po nich písemné vyjádření. Pokud ti daji písemně, že je to v pořádku a že to dopovídá typové zástavbě nějakého typu, tak s tim jeď na STK a pokud bude problém, nech si zavolat nejvyššího dostupného šéfa a předlož mu papíry ze servisu a co tomu říká. Pokud ani potom nepochodíš, tak to už chce dát do televize...

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Str 16. Mar 2011, 18:37
od vlasta0303
Prosím tě,udělej to jak píše na začátku SLEEMAK.Oni musí mít origo povolení,že se takový typ /velikost/ nádrže může do Picassa montovat.To znamená,že uložení rezervy neni součástí deform.z'ony./Jako u Š.120/. :driv:

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Pia 1. Apr 2011, 18:06
od Cvrček
Dnes jsem v práci mluvil s kolegou,který Picasso 1,8/16V předělané na plyn. Tento týden absolvoval technickou ve Vratislavicích,kde jsou proslulí tím,že vyrazej za každou maličkost. A jeho vyrazil okamžitě,jak vlezl pod auto. Uviděl toroidní nádrž a přesně jak píšeš. Není 30cm od hrany. Na schledanou. A víc se s ním nebavil. Jelikož měl veškeré papíry ještě v autě,tak jsme se dohodli,že spolu zajedeme na jinou STK a to do Raspenavy se schválně zeptat na jejich názor na tento problém. Přijeli jsme těsně před koncem pracovní doby,kdy už se technici spíš viděli doma,než že přijelo další auto na prohlídku. Ale byli perfektní. Vyslechli si,o jaký jde problém a chtěli vidět papíry od montáže LPG. Po jejich prohlídce řekli,že je vše v pořádku. Pak s tím jeho najeli na halu a koukli ze spodu. A z jejich pohledu tam opravdu žádný problém nebyl. Nakonec majiteli jeden z nich řekl,že pokud má s sebou peníze,tak ať si dojde na okýnko,že mu to klidně udělají znovu. Což samozřejmě uvítal a až na vítku,že má rozdíl na brzdách docela na hraně,tak odjížděl spokojený s novou platnou samolepkou na dva roky na zadní spz.
Než si vyřídil papírování u okýnka,tak jsem se s jedním technikem bavil a tohle bývá docela častý problém s toroidními nádržemi. Prý docela často je u typových zástaveb nádrž v té zóně,kde by správně být už neměla. Ale typovka je schválená,tak to platí. A holt když technik je blb tak prostě dodržuje těch 30cm a vyhodí skoro polovinu aut,co přijedou. S tím majitel auta nic nenadělá.

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Sob 2. Apr 2011, 20:05
od kawon
Takže problém vyřešen, místo toriodní nádrže pod autem mám nádrž válcovou v kufru (v rámci reklamace).Co se dá dělat zvyknu si, ale už se nemusím bát jezdit na STK.
Znova jsme to na STK probírali a tvrdí, že ať je to v jakékoliv zástavbě ( typizovaná , individuální) musí být dodržene předpisy! Oni na schválení typizizace na MD dovezou auto s nádrží která vyhovuje a pak si tam montují co chcou! Tak nevím!?!?!?

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Sob 2. Apr 2011, 20:30
od Cvrček
Velice uvědomělá STK,kde vše musí být absolutně tip-ťop. Znám ve svém okolí minimálně dvě takové. V jedné evidenčka trvala skoro půl hodiny (a z mého bývalého Breaku musela dolů i samolepka ze třetího brzdového světla a chtěli vidět i papíry od denních světel) a druhá je ta,kde vyhodili toho kolegu. To je můj názor a osobně bych tam už nejel.

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Ned 3. Apr 2011, 10:55
od vlasta0303
Vy mi dáváte!Za 3měsíce jdu na prvé STK po přihlášení. :(

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Uto 2. Aug 2011, 20:33
od dement2005
kawon píše:Mám problém!
Mám xsaru picaso ročník 2000 předělanou na plyn , nádrž mám místo rezervy pod autem. Včera jsem jel na STK a neprošel jsem kvůli plynu, nádrž prý není 30 cm od hrany narazníku. Plyn mi přitom montovala certifikovaná firma. Co mám dělat ? Pomozte



Jak si dopadl s tou STK? Mam taky LPG v Picassu 1.8i 16v, r.v.2000 a STK mi normalne proslo bez reci.Mam to i zapsane v TP a ma to homologaci. Taky jsem si to nechal delat cloveka co toho ma vice za sebou a rozumi tomu. Tech 30cm tam jistojiste je,pac jsem chtel velkou nadrz a pry se tam vejde jen 46l (prakticky 42l). Prikladam foto

Spis te technik prudi....(Mas to uz v TP zapsany?)

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Ned 7. Aug 2011, 15:02
od vlasta0303
Čauky.Já už mám LPG v TP 3roky zapsané.Ale teď to byla pravidelná prohlídka na TP.Průběh jsem popisoval v"Co jste dnes dělali?". 8) :driv:

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Str 14. Sep 2011, 22:41
od Milan Hl.
Tak já mám nádrž 50 l a rozhodně není 30 cm od zadního nárazníku. Ale mám tážné zařízení - pokud to hraje nějakou roli. V TP mám vše řádně zapsané a tak jsem zvědavý jak při STK dopadnu. Také by mě zajímalo jak máte v kufru upevněnou náhradní pneumatiku. Prý musí být upevněná - je to vlastně logické. Díky. :?:

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Štv 15. Sep 2011, 6:32
od rosta12345
ano musí být upevněná aby tě v případě nárazu netrefila ještě rezerva

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Štv 15. Sep 2011, 10:57
od Milan Hl.
Dobře, to jsem se domníval, ale nemůžete někdo poradit jak máte upevnění vyřešeno. Díky.

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Štv 15. Sep 2011, 14:21
od masor68
Já ji chtěl dát nastojáka k podběhu a přitáhgnout oky co mi tam zbyly po mříži, ale potvora mi o pár cm nadzvedává plato. Tak se mi dál jen tak bezprizorně povaluje v kufru a já sháním dojezdovku. Přidělávat tu origo naplacato je zabiják kufru.

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Štv 15. Sep 2011, 22:23
od Milan Hl.
Řešil jsem to podobně, ale nevím jak ji upevnit. Kde jsou nějaké upevňovací body? Pokud bude ojetá a prořízneš a ohneš spodní plato tak se na výšku téměř vejde. Nevím ale co myslíš tou dojezdovkou?

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Ned 18. Sep 2011, 19:34
od vlasta0303
Ahoj.Vyřešil jsem to zakoupením sady na opravu pneu.Je to kompresor a zelenej maglajs v baňce.S kompresorem jsem si už vypomohl při dohuštění pneu u vleku,je to super.Sada se vejde pod sedadlo "velitele vozu". :chrum: :driv:

Re: PROBLÉM LPG A STK !

PoslaťNapísal: Ned 18. Sep 2011, 19:46
od vena garážmistr
Vlastiku opravná sada řeší to až se Tě pomáhat a chránit zeptají" kde máte rezervo pane řidiči?" Ale proražená pneu z boku nebo trhlina přes půl šířky běhounu tak to je na výměnu kola. Až budeš mít cestu kolem gumaře pokud máš dvorního tak se ho zeptej jak se sundavá a opravuje pneu po nouzové opravě na silnici tímto zázrakem. Ze své zkušenosti teda nic moc práce a ta guma je většinou na vyhození protože ten maglajs nejde vyčistit a pak se to strašně špatně vyvažuje. Sice jsem Elišce koupil taky takový ten opravný sprej ale spíš jen pro ten pocit že tam něco má když nebude v dosahu nikdo kdo by to kolo vyměnil . Sorry za trochu OT.