Můj kompresor u manuální klimy je funkční,ale řemenice rachtá a jakoby se dře tak mně napadlo přehodit ho z bejvalky (poloautomatická).má někdo tušení,jestli jsou stejný držáky atp. ?
Podstatné je aby sedelo pripojenie hadíc ku kompresoru,pretože tam je viacero možností, uchytenie kompresora by malo byť rovnaké.Preto si myslím,že Vaškov návrh znie logicky Rozdiel medzi auto a manuálom nebude v kompresore ale v ovládaní a riadení.
Tak jsem na to koukal a dle Citroen servisu jsou oba shodné. Ale na druhou stranu pokud ti rachtá spojka,nebylo by třeba od věci zapřemýšlet,jestli by nebylo jednodušší vyměnit jen samotnou spojku?
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
děkuju.No asi jo,ale na kolik to může vyjít a jak pracný to je?Jako samotnou řemenici mi asi neprodaj,leda že bych koupil kompresor z bejvalky a jen řemenici a spojku z něj přehodil?
Tak sem tak mrknul z telefonu do guuglu a ty ceny spojek sou hnusný tak za litr vemu komplet z bejvalky + teda ještě naplnění klimy.díky,kdyžtak to můžete smazat