zdárek já to taky chtěl měnit mám starší klíč a problém byl sehnat(nebo spíš stále je) mikrospínač z bočníma pacičkama tý správný velikosti pokud je to rovný tak to nedostaneš zpátky do uložení v klíči takže po několikerém opětovném ulomení jsem to vzdal pokud ho někde naleznu tak sem písnu odkaz
Zdravim mam Picasso 02 jen par dni. Mam take komplet rozpadly tlacitkovy klicek. Uz v nem nejsou gumove tlacitka. Auto zamykam jen zamkem. Je mozne nejak zjistit jestli je dalka funkcni a nebo v cem je problem. Jinak co jsem koukal tak obal lze dokoupit.
Tlačéítka u tědlech klíčů jsem klasická bolest. Zkus je vymněnit (nechají se na netu sehnat) a pak uvidíš,jestli je,či není funkční. Jinak to asi jen tak jednoduše nepůjde.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Overiť funkčnosť DO sa dá pripojením miliampérmetra na kontakty tlačidla DO. Odber by mal byť asi 2-3mA. Je to len orientačná skúška, ale napovie či je vôbec DO schopné vysielať. Ak DO funguje a auto sa nedá odomykať pomocou DO tak je potrebné ešte zosynchronizovať(spárovať) DO s centrálom. Je tu toho o tom dosť popísané a je to aj v návode ku Xsare.
V Citroenu mi nepomohou ? To nemaji nejakou fintu to odskouset ? PS : stejny probjem mam u Peugeotu 306. Klicek v totoznem stavu. Po zmacknuti vypinace necim tenkym to nereaguje. Ale samozrejme to muze byt jen vadny klicek.