Tohle se mi ještě nestalo, ani před dvěma lety, když byl před vánoci extremní mráz a zamrzala mi jak hadice odvětrání, tak i nakonec chladič (měl jsem špatně namíchanou nemrznoucí směs
). Zimní a letní směs by měl měnit distributor, s letní bys tak daleko nedojel. Zimní a letní směs se liší poměrem propanu a butanu. LPG běžně zamrzá ve výparníku, který je vyhřívaný chladící kapalinou, po ujetí 6km na LPG už musel být dostatečně ohřatý. Spíš to vypadá na zamrznutí vody obsažené v plynu. Vlasto, kolik jsi měl LPG v nádrži? Provázela rozsvícení kontrolky ztráta výkonu? Dojíždíš nádrž do prázdna, nebo včas doplňuješ?
K letošním mrazům se nemohu vyjádřit, první zimu mám auto přes noc v garáži, ráno bylo v autě -3,4°C - jiný teploměr nemám.
Plnička na zemní plyn je dost drahá, ale po několika letech by se zaplatila. Je otázkou, jak by vypadala nádrž na CNG, kolik by stála přestavba atd.
Ještě k původnímu tématu - spotřebu po městě mám mezi 11 a 12l, na dálnici s plně naloženým autem kolem 9l. Asi před týdnem jsem definitivně namontoval platinové svíčky, chod motoru se zlepšil, jestli to bude mít znatelný vliv na spotřebu uvidím, až najedu víc.