Fotky jsou z motoru 2.0 HDi 80 kW se vstřikováním BOSCH , a z C5 , ale na Xsaře to bude stejný nebo s minimálníma rozdílama .
První viditelnej rozdíl může být v tělese filtru . Tento filtr má víčko zavřené takovým vroubkovaným kroužkem a jako vložka se používá tento filtr:
http://www.e-cat.cz/p-3173628/citroen/c5-kombi-break-06-01-08-04/2-0-hdi-1997ccm-80kw-109hp-06-01-08-04/motor/filtry/palivove-filtry/palivovy-filtr-febi.html?cPath=61_196786_3092938_3097879_3097880_3097883
Někdo může mít víčko filtru s šestihranem na klíč ( foto dole ) a tam je použitej tento filtr:
http://www.e-cat.cz/p-1391124/citroen/c5-kombi-break-06-01-08-04/2-0-hdi-1997ccm-80kw-109hp-06-01-08-04/motor/filtry/palivove-filtry/filtr-palivovy-mann.html?cPath=61_196786_3092938_3097879_3097880_3097883
Sundáme plastovej kryt motoru:
Odpojíme tři palivový hadičky z víčka filtru a rozpojíme konektor . Vývody na víčku zacpeme špunty co jsou součástí balení filtru .
Povolíme vroubkovaný kroužek na víčku . Rukou to asi nepůjde , já použil na chycení víčka starý řemen variátoru z Burgmana , stejně dobře poslouží starej rozvoďák .
Filtr s vložkou :
Víčko se zašpuntovanými otvory:
Víčko zespodu - otvor je taky zacpanej špuntíkem z balení filtru:
Stříkačkou odsajem naftu z tělesa filtru , nebo ji vypustíme šroubkem na odpouštění vody - povolíme zespodu . Je na něm hadička , tak vypustit do skleničky . Vytřít vnitřek filtru , jestli tam nejsou usazeniny ( já tam žádnej bordel neměl ) . Vložit novou vložku . Dát nové těsnění pod víčko filtru - je součástí balení . Zašroubovat víčko . Připojit hadičky , konektor . Toť vše . Zapnul jsem zapalování , počkal až se naplní filtr . Nastartováno na brnknutí .
Ještě přidám foto tělesa filtru , který má na víčku šestihran na 22 klíč , povoluje se pootočením o 45° .
Foto pořídil vena garažmistr na svém Berlingu ... může se v detailech lišit od Xsary :